Το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια ζωής! Ένας από τους σημαντικότερους ελληνικούς αγώνες και ο μακροβιότερος μετά το Ράλλυ Ακρόπολις διεξάγεται στις 16-17 Σεπτεμβρίου με εκκίνηση παραδοσιακά στη Νότια Πύλη της Έκθεσης, ανασυγκρότηση και service park στην πρωτεύουσα της Χαλκιδικής, τον Πολύγυρο, και πεδίο δράσης τις αγαπημένες ειδικές Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης.
Ο Χολομώντας δεν θα μπορούσε να λείπει από τη σχεδίαση του επετειακού αγώνα και μάλιστα διεξάγεται το Σάββατο με την «κλασική» φορά, από την Αρναία προς το Παλαιόκαστρο. Η διαδρομή Λιβάδι- Πετροκέρασα είναι αυτή που ανοίγει το πρόγραμμα και μαζί με τον Χολομώντα συμπληρώνει τις ειδικές της πρώτης ημέρας. Η ανασυγκρότηση γίνεται στον Πολύγυρο και η δεύτερη ημέρα περιλαμβάνει την ειδική της Παλαιόχωρας, με καινούρια σχεδίαση φέτος, αυξημένη σε μήκος που φτάνει μέχρι το Παλαιόκαστρο, την ειδική του Τσουκαλά εις διπλούν και επίλογο στο Λιβάδι που θα αποτελέσει την power stage του αγώνα και θα δώσει επιπλέον βαθμούς στους αγωνιζόμενους. Ο τερματισμός του 50ου Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας, στο ίδιο σημείο με αυτό της εκκίνησης, στη νότια πύλη της Έκθεσης.
Ηχηρές είναι οι απουσίες από τη λίστα συμμετοχών του αγώνα, με ελάχιστα πληρώματα που διεκδικούν το πρωτάθλημα να δίνουν το παρών. Δεν θα ανέβουν στη Θεσσαλονίκη οι επικεφαλής του θεσμού Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης, οι περσινοί πρωταθλητές Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας, οι πρωτοπόροι της F2 Χρυσόστομος Καρέλλης- Ηλίας Παναγιωτούνης και μέρος της ευθύνης για τις τόσες απουσίες αναλογεί στην επιτροπή αγώνων, λόγω του κακοσχεδιασμένου φετινού προγράμματος.
Αντιθέτως, η πλειοψηφία των «Βόρειων» αγωνιζομένων δήλωσε συμμετοχή στον αγώνα, παρά το γεγονός ότι αυτός δεν προσμετράει στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σημαιοφόροι, οι περσινοί νικητές και διεκδικητές του φετινού πρωταθλήματος Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος με Skoda Fabia R5 που αποτελούν το μεγάλο φαβορί για τη νίκη! Δίπλα τους οι «δικίνητοι» Φώτης Μπρόζος- Τάσος Βογιαντζής με την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car και Βασίλης Καραβασίλης- Κώστας Καρλιώτης με το λευκό Honda Civic Type R θα διεκδικήσουν τη διάκριση και, γιατί όχι, μια θέση στο βάθρο.
Απέναντι τους θα βρουν τους «τετρακίνητους» Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο (Mitsubishi Lancer Evo X R4) που τιμούν με την παρουσία τους το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα τελευταία χρόνια, τους Άκη Καλούδη- Σάκη Τοπούζη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που περιλαμβάνουν πάντα τον αγώνα της Θεσσαλονίκης στο αγωνιστικό τους πρόγραμμα και τους Κρητικούς Λευτέρη Αλυγιζάκη- Μιχάλη Χατζηδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ακολουθούν όλα τα ράλλυ του πρωταθλήματος. Την τετρακίνητη λίστα συμπληρώνουν οι «τοπικοί» Διονύσης Μαυροδής- Χάρης Καραβασιλικός (Subaru Impreza Sti) και οι Μίλτος Αγγλόπουλος- Γιάννης Σαρητσόγλου (Mitsubishi Lancer Evo VI) που θέλουν να διασκεδάσουν στο Χολομώντα προσφέροντας παράλληλα θέαμα στους «πιστούς» που θα πάρουν τα βουνά.
Το βάθρο της F2 είναι εφικτός στόχος για αρκετά ακόμα πληρώματα του Α.Ο.Θ. που τρέχουν στο Δ.Ε.Θ. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι Νίκος Βάτσος- Χρήστος Θεοφανίδης με το «στολίδι» Renault Clio R3, αλλά και οι 1600αρηδες Δημήτρης Κουμποτής- Σάββας Μαυροματίδης (Peugeot 106), Σίμος Θεοφανίδης- Λευτέρης Μαύρος (Citroen Saxo), Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo) και Νίκος Τσακίρης- Σπύρος Χατζηπαναγιώτου (Citroen C2) που θα έχουν ωραία μονομαχία μεταξύ τους! Με ένα brand new Peugeot 208 R2 της Evolution Motor Car θα αγωνιστούν οι Γεράσιμος Κυπραίος- Νικόλας Ιντζόγλου στη C5 απέναντι στους «βόρειους», ενώ ωραίες μάχες αναμένονται και στην κατηγορία C6, στην οποία συμμετέχουν οι διεκδικητές του πρωταθλήματος!
Οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης (Toyota Yaris) έχουν τον πρώτο λόγο, λόγω της πρωτοπορίας τους στη βαθμολογία αλλά και της εμπειρίας τους στις ειδικές του αγώνα. Οι Δημήτρης Μαυρουδής- Κίμωνας Κυριλλίδης (Toyota Yaris) θα κυνηγήσουν τους βαθμούς που θα τους κρατήσουν ζωντανούς στο κυνήγι του τίτλου, χωρίς να υποτιμά κανείς τους νεαρούς «Αρμάκι»- Άλκη Ρέντη (Nissan Micra K12), Σπύρο Κίτσο- Κώστα Παναγόπουλο (Peugeot 106), Αστέριο Ζάχο- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106).
Αξιοσημείωτη είναι η συμμετοχή του νεαρότερου αθλητή του αγώνα, του Δημήτρη Κούγια Jr. που δεν έχει συμπληρώσει ακόμα τα 20 του χρόνια, με συνοδηγό τον μπαμπά του Βασίλη και αυτοκίνητο Peugeot 206 RC, όπως και του πρώην προέδρου του Α.Ο.Θ. Οδυσσέα Καραθάνου, που επιστρέφει στο 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με Renault Clio πλάι στην κόρη του Αλεξάνδρα.
Πιστοί στο ραντεβού τους με το Ράλλυ της Έκθεσης θα βρεθούν στη ράμπα της εκκίνησης και οι Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Seat Ibiza), Μπάμπης Ευθυμιάδης- Φάνης Παπανικολάου (Peugeot 106), Χρήστος Δουλκερίδης- Ανδρέας Παπάζογλου (Nissan Micra K12), Θόδωρος και Γιάννης Αναστασοβίτης (Opel Astra), Σταύρος Κούκας- Δημήτρης Τούπας (Peugeot 205) και οι Γιάννης Ξανθόπουλος- Γιώργος Τσιλιμπόνης (Alfa Romeo Alfasud).
To GRally ετοίμασε ειδικό αφιέρωμα για τον αγώνα που συμπληρώνει 50 χρόνια ζωής, που περιλαμβάνει ιστορική αναδρομή σε όλες τις διοργανώσεις του αγώνα, από το 1966 μέχρι σήμερα! Η ειδική αυτή έκδοση θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων και θα διατίθεται και στο περιθώριο του Ράλλυ Δ.Ε.Θ.
Καλό αγώνα σε όλους τους εμπλεκόμενους, με καλό καιρό, πολλούς θεατές και πολύ θέαμα!
Αφίσα:
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτες: