Πρωτάθλημα Ράλλυ 2017- 5. Φθινοπωρινό Ράλλυ- review-Φθινοπωρινός περίπατος για τους Καρπάνους- Ώρα μηδέν για το πρωτάθλημα!
Σε έναν υγιή φθινοπωρινό περίπατο μετέτρεψαν με τις επιδόσεις τους το Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος που κατέκτησαν τη νίκη με διαφορά μεγαλύτερη των δύο λεπτών από τους αντιπάλους τους. Οι Καρπάνοι κέρδισαν με άνεση και τις έξι ειδικές του αγώνα οδηγώντας Mitsubishi Lancer Evo X R4, επικρατώντας παράλληλα και στην power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς.
Η μάχη που όλοι περιμέναμε για τη διεκδίκηση του τίτλου δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, αφού οι επικεφαλής του πρωταθλήματος Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος δεν κατάφεραν να οδηγήσουν το Skoda Fabia R5 στα Αθίκια, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων του οδηγού. Με την απουσία του πρωταθλητή του 2003 από το ράλλυ, άνοιγε διάπλατα η πόρτα του τίτλου για τους έτερους διεκδικητές Γιάννη Μπαντούνα- Κώστα Σούκουλη. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VI όμως, δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη μοναδική ευκαιρία που του παρουσιάστηκε, εγκαταλείποντας λόγω κομμένου άξονα στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή. Ώρα μηδέν πλέον για το πρωτάθλημα, με τη διαφορά που χωρίζει τους δύο διεκδικητές να είναι μόλις 1,5 βαθμός και όλα να κρίνονται στον τελευταίο αγώνα του θεσμού στη Λάρισα. Μακάρι να καταφέρουν και οι δύο μονομάχοι να λάβουν μέρος και να απολαύσουμε ένα συγκλονιστικό φινάλε!
Δεύτεροι στο Φθινοπωρινό Ράλλυ ολοκλήρωσαν οι «Αμερικάνος»- Παναγιώτης Κουκλιαμπής, διασκεδάζοντας τον αγώνα στα bucket ενός Mitsubishi Lancer Evo IX χωρίς να απειληθούν από κανέναν, σε μία από τις σπάνιες εμφανίσεις του οδηγού σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι «Mider»- Μαριάννα Φαρμάκη με το γηρασμένο Subaru Impreza WRX στον καλύτερο αγώνα της καριέρας του πληρώματος, επικρατώντας για μισό δευτερόλεπτο των ταχύτερων της F2, Γιάννη Μποζιονέλου- Βαγγέλη Παναρίτη με Ford Escort RS.
Το πλήρωμα της ΑΛΑΚ με το δυνατό κόκκινο «όπλο» με τη νίκη του αυτή, σε συνδυασμό με τους εξτρά πόντους από την power stage έφτασε σε απόσταση αναπνοής από την κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και μακάρι να συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα του θεσμού ώστε να διεκδικήσει τον τίτλο.
Ωραία ήταν η μάχη και για την πέμπτη θέση μεταξύ τριών πληρωμάτων, η οποία κρίθηκε στην τελευταία διαδρομή! Αυτοί που τα κατάφεραν υπερβαίνοντας εαυτούς στο τέλος ήταν οι Διονύσης Σπανός- Σωτήρης Γκότοβος που αντιμετώπισαν για ακόμα μια φορά μικροπροβλήματα με τα διαφορικά του Subaru Impreza Sti που οδηγούσαν! Ξεπέρασαν στο τέλος τους Γιάννη Ζούνη- Νικόλα Ιντζόγλου με ακόμα ένα Subaru Impreza, οι οποίοι με τη σειρά τους έκλεψαν την 6η θέση στην power stage για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από τους δεύτερους της F2 Γιώργο Κοπανάκη- Χρήστο Φαρμάκη.
Οι Κοπανάκης- Φαρμάκης με το όμορφο Opel Corsa S1600 διεκδικούσαν τη νίκη στην F2 μέχρι το τέλος, όμως ο χρόνος των πρώτων στην τελευταία ειδική ήταν απλησίαστος, περιορίζοντας τους στη δεύτερη θέση.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι θεαματικοί Διονύσης Τροβάς- Γιάννης Κόλλιας (BMW M3), Παντελής Τζικόπουλος- Παναγιώτης Πανταζόπουλος (Ford Escort RS), Παναγιώτης Αθανασόπουλος- Ανδρέας Ανδριόπουλος (Peugeot 205), ενώ σημαντικούς βαθμούς που τους κρατάνε «ζωντανούς» στο κυνήγι του τίτλου της F2 απέσπασαν οι Δημήτρης Μελένιος- Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3) που τερμάτισαν στη 12η θέση της γενικής, πίσω και από τους Νικόλα Χαλιβελάκη- Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη (Peugeot 206).
Στην πολυπληθέστερη κατηγορία του Φθινοπωρινού Ράλλυ, τη C6, ταχύτεροι ήταν οι Γιώργος Μπάσδελης- Παναγιώτης Δουρδούμας (Nissan Micra K12), με το μοναδικό πλήρωμα που συμμετείχε σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος μέχρι τώρα, Δημήτρη Μαυρουδή- Κίμωνα Κυριλλίδη (Toyota Yaris) να ολοκληρώνουν αρκετά πιο πίσω και να χαρίζουν το κύπελλο της κατηγορίας στους Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη που δεν συμμετείχαν στα Αθίκια.
Η σημαντικότερη εγκατάλειψη του αγώνα, μετά από αυτή των διεκδικητών του τίτλου Μπαντούνα- Σούκουλη, ήταν των Στέλιου Χαλδαίου- Κωνσταντίνου Σαμαρά που «απογείωσαν» το Citroen C2 R2 στις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα, φτάνοντας μέχρι την τρίτη θέση της γενικής! Δυστυχώς η ντίζα συμπλέκτη του αυτοκινήτου τους πρόδωσε αφήνοντας τους, θεατές.
Τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας στη Λάρισα, στις 14-15 Οκτωβρίου, όπου θα κριθούν τα πρωταθλήματα!
Τελικά αποτελέσματα: http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOC.pdf