Με νικητές τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer Evo IX) ολοκληρώθηκε ο πέμπτος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος, το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς Ράλλυ Φθιώτιδος. Περίπου δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Ακρόπολις, αγωνιστικοί ήχοι ακούστηκαν και πάλι στις ειδικές του Ελευθεροχωρίου και του Ρεγγινίου που αποτέλεσαν το πεδίο δράσης του αγώνα. Επιπρόσθετα, το απόγευμα του Σαββάτου τα 32 πληρώματα που εκκίνησαν διήλθαν από την υπερειδική της Λαμίας, σε μια διαδρομή που αν και μια ανάσα από την πόλη, δεν μάζεψε τον αναμενόμενο αριθμό θεατών. Λιγοστός ήταν ο κόσμος και στις Κυριακάτικες ειδικές, παρά την πολύ καλή προσπάθεια της λέσχης για την προβολή του αγώνα.
Οι επικεφαλής του πρωταθλήματος Φιλιππίδης-Μαχαίρας, αν και το Σάββατο δεν κινήθηκαν όπως θα ήθελαν, μπήκαν ορεξάτοι στις ειδικές της Κυριακής, «τουμπάροντας» από την πρώτη κιόλας ειδική την εις βάρος τους κατάσταση. Εν συνεχεία, βλέποντας τους κύριους αντιπάλους τους, Λευτέρη Αλυγιζάκη-Τάκη Καϊτατζή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους από ηλεκτρικά στην 3η ειδική, οι τελικοί νικητές κινήθηκαν χωρίς περιττά ρίσκα μέχρι το τέλος, πετυχαίνοντας τη δεύτερη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Ακολούθησε ο Θέμης Χαλκιάς που για πρώτη φορά είχε στο δεξί μπάκετ του Subaru Impreza STi N14 τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο.Το πλήρωμα έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα, με τον οδηγό να επαναλαμβάνει το περσινό του αποτέλεσμα στη Λαμία.
Το πρόβλημα στον κινητήρα του Subaru Impreza N12 Spec C δεν πτόησε τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο που εμφανίστηκαν επιθετικοί, ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Πίσω τους βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza N12), πραγματοποιώντας καλούς χρόνους στις ειδικές του δεύτερου loop.
Έντονο ενδιαφέρον είχε η F2, με την πρωτιά να αλλάζει αρκετές φορές χέρια. Αρχικά, το βράδυ του Σαββάτου βρήκε τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Γιώργο Ντότσικα (Ford Escort RS 2000 MKI) στην κορυφή με μικρό προβάδισμα από τους διώκτες τους. Στην πρώτη κυριακάτικη διαδρομή, οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος, Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160) αντεπιτέθηκαν και ανέβηκαν στην κορυφή, στην οποία όμως δεν έμειναν για πολύ, καθώς στην αμέσως επόμενη ειδική αντιμετώπισαν πρόβλημα στον κινητήρα, εγκαταλείποντας τελικά από κιβώτιο. Έτσι, ήταν η σειρά των Θοδωρή Τσάκαλου-Ηλία Αγγελή (Toyota Yaris) να τεθούν επικεφαλής μετά το πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι και το Ρεγγίνι. Η τύχη, όμως, γύρισε την πλάτη στο τοπικό πλήρωμα στην 4η ειδική, καθώς τέθηκαν εκτός αγώνα από ακρόμπαρο κι ενώ έδειχναν να ελέγχουν την κατάσταση.
Από τις ατυχίες επωφελήθηκαν οι «Pazonen»-Απόστολος Κοτρωνής που οδήγησαν για μια ακόμη φορά ταχύτατα τοToyotaYaris, τερματίζοντας στην πρώτη θέση της δικίνητης κατηγορίας και παράλληλα στην πέμπτη γενικής. Άτυχοι ήταν οι εκ των διεκδικητών του φετινού τίτλου, Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX), χάνοντας πολύτιμο χρόνο στο πρώτο Ελευθεροχώρι, καθώς αντιμετώπισαν κλατάρισμα. Στη συνέχεια κι ενώ είχαν πέσει αρκετά χαμηλά στην κατάταξη, πέτυχαν χρόνους τριάδας, κερδίζοντας μάλιστα και το δεύτερο Ρεγγίνι, με την έκτη θέση γενικής να τους προσφέρει βαθμούς που μπορεί να αποδειχθούν πολύτιμοι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Με κατάλληλη στρατηγική κινήθηκαν οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris), οι οποίοι αν και δεν μπλέχτηκαν στη μάχη της κορυφής στην F2, ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στην έβδομη της γενικής. Οι Κύπριοι Παύλος και Έλενα Παύλου (Mitsubishi Lancer Evo X) τερμάτισαν όγδοοι, χωρίς να βαθμολογούνται για το πρωτάθλημα, ενώ ακολούθησαν οι «El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος με το MG ZR 105 που συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα στην F2, ξεπερνώντας το πρόβλημα με το κιβώτιο που αντιμετώπισαν.
Η πολύ καλή εμφάνιση των Πέτρου Παντελή-Βασίλη Κούγια (Mitsubishi Lancer Evo X) δεν είχε αίσιο τέλος, καθώς το πλήρωμα τέθηκε εκτός αγώνα στην τρίτη ειδική από πρόβλημα στο ψυγείο κι ενώ μέχρις εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην τρίτη θέση. Δύο κλαταρισμένα ελαστικά οδήγησαν εκτός αγώνα τους Ντίνο Τζέμο-Αντώνη Παπαρινόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo VIII), αλλά και τους Δημήτρη Μελένιο-Βασίλη Μπασιούκα (Renault Clio R3 Access). Οι Καρέλλης- Ντότσικας εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του πισωκίνητου Escort. Έχασαν έδαφος στη μάχη του τίτλου της C6 οι πατήρ και υιός Μπαξεβανάκης (Toyota Yaris), εγκαταλείποντας από ψαλίδι.
Το πανελλήνιο πρωτάθλημα πάει διακοπές, με τον επόμενο αγώνα να είναι το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στις 17 και 18 Σεπτέμβρη, σε ασφάλτινη επιφάνεια.
Φωτογραφίες: Hunter Action Photography
Τελικά Αποτελέσματα