54ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. 2021- preview- Πολλές συμμετοχές στην άσφαλτο, ποιοτικές στο χώμα!
Με την παρουσία 44 πληρωμάτων στον ασφάλτινο αγώνα το Σάββατο 9 Οκτωβρίου και 21 στον χωμάτινο την Κυριακή 10 Οκτωβρίου θα διεξαχθεί το 54ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ.. Ο αριθμός των συμμετεχόντων στην άσφαλτο ξεπέρασε τις προσδοκίες, τηρουμένων των αναλογιών, ενώ η ποιότητα αυτών στο χώμα είναι ξεχωριστή.
Οι οργανωτές σοφά δεν ζήτησαν διπλό παράβολο για τα πληρώματα που συμμετέχουν στον αγώνα του πρωταθλήματος και του κυπέλλου, απεναντίας προσέφεραν παροχές ακολουθώντας το παράδειγμα των προηγούμενων αγώνων του θεσμού.
Όλοι οι διεκδικητές του 57ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος θα δώσουν το παρών στο Ωραιόκαστρο για τον τρίτο γύρο του θεσμού. Η λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει 6 αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας, με το νούμερο 1 στις πόρτες του Volkswagen Polo R5 των πρωτοπόρων του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και νικητών του τελευταίου Ράλλυ Κύπρου Αλέξανδρου Τσουλόφτα- Στέλιου Ηλία. Πίσω τους θα ξεκινήσουν οι μεγάλοι τους αντίπαλοι, οι 3 φορές πρωταθλητές Κύπρου Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου με ίδιο αυτοκίνητο, που τερμάτισαν μπροστά από όλα τα ελληνικά πληρώματα στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Πρωταθλητές Ελλάδας του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) βελτιώνονται συνεχώς και στοχεύουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ενώ οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του WRC Trophy το 2017 Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) έρχονται στη Βόρεια Ελλάδα για να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο. Στο χώμα επιστρέφει μετά την κατάκτηση της πρώτης ελληνικής θέσης στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2017 και ο Σωκράτης Τσολακίδης με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη. Πρωταθλητές Ελλάδας οδηγός και συνοδηγός, έχοντας κερδίσει το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. από 5 φορές έκαστος, σμίγουν για πρώτη φορά σε αγώνα στοχεύοντας στην 6η τους νίκη! Τις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας κλείνουν οι “πολεμιστές” Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος (Ford Fiesta R5) που ταλαιπωρήθηκαν πολύ στο Ράλλυ Ακρόπολις αλλά κατάφεραν να τερματίσουν.
Δυνατές είναι οι συμμετοχές και στην κατηγορία Ν με τον Πρωταθλητή Κύπρου του 2019 Πέτρο Παντελή με συνοδηγό τον Πάμπο Λαό και Mitsubishi Lancer Evo X να στοχεύουν στο πρωτάθλημα της κατηγορίας με αντιπάλο τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην κατηγορία C2 συμμετέχουν και οι Διονύσης Σπανός- Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec C), Νίκος Ντάβαρης- Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που δεν χάνουν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αλλά και οι Βόρειοι Βασίλης Τάσος- Παναγιώτης Φιδανάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Χρήστος Κίτσος- Βασίλης Φυγκιώρης (Subaru Impreza WRX) που δεν έχασαν την ευκαιρία να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα της Θεσσαλονίκης.
Παρόντες είναι και οι διεκδικητές του πρωταθλήματος της F2, με τους περσινούς πρωταθλητές Νώντα Καρανικόλα- Γιώργο Βασιλάκη (Ford Fiesta Rally4) να αντιμετωπίζουν τους Παναγιώτη Ισμαήλο- Allan Harryman (Peugeot 208 R2) και τους Γιάννη Μποζιονέλο- Βαγγέλη Παναρίτη με το εντυπωσιακό Ford Escort RS 2000. Για πρώτη φορά στην ιδιαίτερη πατρίδα του θα αγωνιστεί ο “Backo” με συνοδηγό τον “Άρη Ιαβέρη” στα bucket ενός Ford Fiesta R2, ενώ να διασκεδάσουν στις χωμάτινες επιφάνειες θέλουν οι έμπειροι Γιάννης Γιώτης- Χρήστος Φαρμάκης (Hyundai Accent) και Νίκος Βάτσος- Μαρία Κυρλαγκίτση (Peugeot 205 Gti). Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6 που δυστυχώς δεν βαθμολογείται θα αγωνιστούν ο νεαρός Στράτος Κυρλαγκίτσης (Toyota Yaris) στην “πρώτη” του στο χώμα και ο Θόδωρος Αναστασοβίτης (Toyota Starlet).
Οι συμμετοχές στην άσφαλτο έφτασαν τις 44, αριθμό ρεκόρ των τελευταίων ετών για το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.! Μπορεί οι πρωταθλητές των τελευταίων ετών Αναπολιοτάκης- Τσιούκας να μην τόλμησαν το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, όμως υπάρχουν τρία πολυ δυνατά Skoda Fabia R5 στην κορυφή της λίστας για να διεκδικήσουν τη νίκη. Οι 5 φορές νικητές του αγώνα Σωκράτης Τσολακίδης- Γιώργος Πολυζώης θα βρουν απέναντι τους τους διεκδικητές του φετινού τίτλου Λευτέρη Αλυγιζάκη- Μιχάλη Χατζηδάκη και τουςΑντώνη Σταφυλοπάτη- Χρήστο Κουζιώνη. Δύο ιδιαίτερα αυτοκίνητα συμπληρώνουν τις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας, το Skoda Fabia S2000 των Γιάννη και Ανδρέα Νομικού και η Lancia Delta Integraleτων Θοδωρή Μικρόπουλου, γνωστότερου ως “Πορτοκάλη” και Κωνσταντίνου Ουζούνη.
Αρκετά τετρακίνητα της κατηγορίας C2 συμμετέχουν στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Οι διεκδικητές του πρωταθλήματος της κατηγορίας Ν Κώστας Κόρακας- Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα αντιμετωπίσουν τους διεκδικητές του επάθλου Βορείου Ελλάδος Νίκο Σωτηριάδη- Θανάση Καλίγκο (Mitsubishi Lancer Evo IX), ενώ το κύπελλο της C2 θα κυνηγήσουν οι Βασίλης Κανδηλιώτης- Παντελής Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI), Αντώνης Αντωνίου- Χρήστος Σαρηγιαννίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), “Bacci”- Κωνσταντίνος Χειράκης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και οι δικίνητοι Γιώργος Γεροδήμος- Σωτήρης Γρηγορίου (Opel Astra OPC).
Μεγάλες μάχες αναμένονται στην F2 με τους Φώτη Μπρόζο- Τάσο Βογιαντζή (Citroen ZX Kit Car) να αποτελούν το φαβορί, και τους Τίτο Τιτάκη (Citroen DS3 R3T), Γιάννη Γαλάνη- Χρήστο Θεοφανίδη (Renault Clio RS) και Νίκο Βάτσο- Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3) να αποτελούν πολύ δυνατές συμμετοχές για το βάθρο στην κατηγορία C3. Τη δεύτερη συμμετοχή τους στο φετινό πρωτάθλημα θα πραγματοποιήσουν στο Ωραιόκαστρο οι Σάββας Οροϊλίδης- Γρηγόρης Κορίνθιος (Citroen ZX Kit Car), από την Κρήτη έρχονται για να συμμετάσχουν οι Ανδρέας Μαραγκάκης- Βαγγέλης Αργυρός (Honda Civic Type R), ενώ σε ακόμα ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. θα τρέξουν οι Δημήτρης Παρταλιός- Ευθύμης Λακόρτε (Peugeot 206 RC), Μιλτιάδης Ανδρεάδης (Honda Civic Type R) και Σταύρος Κούκας- Απόστολος Αβραμίδης (Peugeot 306).
Η απουσία των περσινών Πρωταθλητών και φετινών πρωτοπόρων της βαθμολογίας της F2 Δημήτρη και Μάνου Κτιστάκη από τον αγώνα της Θεσσαλονίκης αφήνει ανοικτό το πεδίο για τη διεκδίκηση του τίτλου. Ανοικτή παραμένει και η υπόθεση τίτλος στο Έπαθλο Βορείου Ελλάδος, αφού η προκήρυξη επιβάλλει τη συμμετοχή σε όλους τους αγώνες και οι μνηστήρες είναι πολλοί.
H μάχη του αγώνα αναμένεται στην κατηγορία C5 με τέσσερα πληρώματα “φωτιά” να διεκδικούν τη νίκη και τον τίτλο. Οι Κρητικοί Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106 S16) θα ανταγωνιστούν τους Πατρινούς Χρήστο Αυγερόπουλο- Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16), τους περσινούς κυπελλούχους Θανάση Στεργιάδη- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106 S16) και τους ταχύτατους Κώστα Καρλιώτη- Βασίλη Ανάγνου (Citroen Saxo VTS). Στην πιο δημοφιλή κατηγορία του αγώνα συμμετέχουν επίσης οι Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη (Citroen Saxo VTS), Απόστολος Βεργοζήσης- Νίκος Κομνός (Peugeot 106 S16), Γιάννης Μπίστας- Χρήστος Μπακλώρης (Peugeot 208 Rally4), Χαράλαμπος Ευθυμιάδης (Peugeot 106 S16), Γιώργος Ξενοκώστας- Χρήστος Ξενοκώστας (Toyota Starlet).
Έχει χάσει το μέτρημα των εκκινήσεων του στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ο ρέκορντμαν Τάκης Μανωλόπουλος (Peugeot 106 S16) της C5, όπως και οι Κώστας Αναγνωστάκης- Λευτέρης Μαύρος (Suzuki Swift Sport) της C4 που συμμετέχουν ακόμα μια χρονιά στο μεγάλο αγώνα της Βορείου Ελλάδος. Στην κατηγορία C4 που δεν βαθμολογείται συμμετέχουν επίσης οι Σταμάτης Μιχαήλ- Διανέλλος Μπαλώτης (Peugeot 106) και οι Θεόφιλος και Σωτήρης Κατσιώνης (Citroen Saxo VTS).
Πολλές είναι και οι συμμετοχές στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα τη C6 με τους Μαρίνο Μπενούκα- Δημήτρη Λαμπράκη (Peugeot 106 S16) και Γιάννη Κουτσοδήμο- Σπύρο Βλάγκα (Peugeot 106 S16) να διεκδικούν τον τίτλο. Οι Γιώργος Μπάης- Νίκος Τάσσης (Peugeot 106 Rallye) θα κατακτήσουν το έπαθλο της κατηγορίας στη Βόρειο Ελλάδα αν εκκινήσουν, με τους Αλέκο Αβραμίδη- Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS), Σωκράτη Πάζη- Βασίλη Μπιλαδέρη (Nissan Micra K12), Στράτο Κυρλαγκίτση (Toyota Yaris), Χρήστο Βεζύρη- Ματθαίο Τζίντζη (Peugeot 106 Rallye) και Θόδωρο Αναστασοβίτη (Toyota Starlet) να θέλουν να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγώνα του τόπου τους.
Μόνο για τον αγώνα του Κυπέλλου Ασφάλτου θα συμμετέχουν οι Μανώλης Κατσαρέλιας- Νίκος Ξάνθος (VW Golf Gti), Βασίλης Φυγκιώρης- Χρήστος Κίτσος (Opel Ascona B 1900) και Γρηγόρης Ρακιτζής- Θανάσης Κόκκαλης (Peugeot 206).
To Σάββατο 9 Οκτωβρίου διεξάγεται ο ασφάλτινος αγώνας με τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή Μελισσοχώρι και δύο περάσματα από την ειδική Λαχανάς, συνολικού μήκους 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων, ενώ αγγίζει τα 90 χιλιόμετρα ο χωμάτινος αγώνας με δύο περάσματα από την ειδική Ωραιόκαστρο και την ειδική Μεσαίο.
Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλα να πληρώματα να απολαύσουν το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. και να φτάσουν στον τερματισμό!