Με χαρακτηριστική άνεση κέρδισαν τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία. Ο νεαρός Κύπριος οδηγός με το χαρακτηριστικό “flat out”, ή “ούλλα ένα” αν θέλετε, στυλ οδήγησης του διέλυσε το συναγωνισμό κερδίζοντας και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

To κυπριακό πλήρωμα με το νούμερο 1 στις πόρτες του κίτρινου Volkswagen Polo Gti R5, που εν τέλει δεν ξεκινούσε πρώτο στις ειδικές αφού τελευταία στιγμή διορθώθηκε η, για ακόμη μια φορά, πρόχειρη σειρά εκκίνησης, δεν απειλήθηκε ποτέ και από κανέναν, με τη διαφορά από τους υπόλοιπους συνδυασμούς να είναι εμφανής με γυμνό μάτι.

Οι τρεις φορές πρωταθλητές Κύπρου Σίμος Γαλαταριώτης- Άντώνης Ιωάννου με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισαν δεύτεροι στο Ράλλυ Φθιώτιδας οδηγώντας όπως πάντα με σοβαρότητα στις απαιτητικές διαδρομές της περιοχής που υποδέχτηκαν τα πληρώματα σε εξαιρετική κατάσταση. Το έμπειρο πλήρωμα γνωρίζοντας ότι η διαφορά “ξέφυγε” από το πρώτο κιόλας loop, δεν μπήκε ποτέ στη διαδικασία διεκδίκησης της νίκης, παρά αρκέστηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και την αποκόμιση εμπειριών ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις!

Στη μάχη των ελληνικών πληρωμάτων για την τρίτη θέση, αυτοί που χαμογέλασαν στο τέλος ήταν οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) που ανέβηκαν περιχαρείς στο podium των νικητων. Το συμπαθές πλήρωμα που έρχεται σε κάθε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από το Βέλγιο, παρά το γεγονός ότι αναγκάστηκε να “ανοίγει” το δρόμο στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές χάνοντας πολύτιμο χρόνο, ανέβασε ρυθμό στην “επανάληψη” και κέρδισε πανάξια την τρίτη θέση.

Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) που τελικά τερμάτισαν στην τέταρτη θέση, έχασαν το βάθρο λόγω ενός σκασμένου ελαστικού στην power stage του αγώνα. Οι πρωταθλητές του 2019 ξεκίνησαν συγκρατημένα τον αγώνα, με τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη (Skoda Fabia R5) να τους αιφνιδιάζουν, όπως και πολλούς ακόμα, με το καλημέρα και το χρόνο τους στην Παύλιανη. Οι Κεχαγιάς- Τσαούσογλου που έβρισκαν σιγά σιγά τη χαμένη τους αυτοπεποίθηση απάντησαν στη Δάφνη, περνώντας μπροστά. Κι εκεί που όλα έδειχναν ότι θα έχουμε μια όμορφη μάχη για την τρίτη θέση, μια ανώδυνη έξοδος σε χαντάκι των Βελάνηδων και το κλατάρισμα των Κεχαγιά- Τσαούσογλου χάρισαν την τρίτη θέση στους πρωταθλητές του WRC Trophy του 2017!

Από τα υπόλοιπα R5 του Ράλλυ Φθιώτιδας, οι Roustemis Panagiotis”- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Citroen DS3 R5) εγκατέλειψαν νωρίς από σπασμένο ψαλίδι, ενώ οι Σουηδοί Joakim RomanChristoffer Back(Skoda Fabia R5) διασκέδασαν στο ράλλυ τερματίζοντας στην έκτη θέση.

Μπροστά τους οι νικητές της κατηγορία Ν Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος που “θυμήθηκαν τα παλιά” οδηγώντας σβέλτα με μόνο στόχο την προετοιμασία για το Ράλλυ Ακρόπολις. Κανείς δεν αμφέβαλλε για την ποιότητα του πληρώματος του Mitsubishi Lancer Evo IX και τις οδηγικές ικανότητες του Λουτρακιώτη οδηγού, όμως η διαφορά από τα υπόλοιπα πληρώματα της κατηγορία προβληματίζει…

Βελτιωμένοι σε σχέση με τις προηγούμενες τους εμφανίσεις οι Γιώργος Αθανασόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης επίσης με 9αρι τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, μπροστά από τους Βέλγους φιλοξενούμενους Filip PyckPeter Dehouck (Mitsubishi Lancer Evo X). Οι επισκέπτες κέρδισαν τη θέση του βάθρου στο νήμα από τους Πάνο Ισμαήλο- Allan Harryman (Mitsubishi Lancer Evo IX) που δεν πρόλαβαν να καλύψουν τα χαμένα δευτερόλεπτα της πρώτης ειδικής λόγω υπερθέρμανσης των φρένων και ενός τετακέ.

Εκτός από τον Λαμπρό Αθανασούλα, ακόμα ένας “Γίνε Πρωταθλητής” έκλεψε την παράσταση, αυτή τη φορά στην κατηγορία F2. Ο Γιάννης Αναγνωστάκος με συνοδηγό τον Χρήστο Μπακλώρη μάγεψαν τις καρδιές των θεατών με τα περάσματα τους στα bucket του Peugeot 208 R2 με το οποίο τους έχουμε συνηθίσει στις περιστασιακές τους εμφανίσεις. Οι περσινοί πρωταθλητές της κατηγορίας Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης με το αναβαθμισμένο Ford Fiesta Rally4 ακολούθησαν χωρίς να μπορέσουν να κοιτάξουν στα μάτια τους νικητές, με την τριάδα να συμπληρώνουν οι “πισωκίνητοι” Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MKII). Τέταρτοι ολοκλήρωσαν οι Θόδωρος Τσάκαλος- Σταύρος Σταμέλος σε περίοδο εκμάθησης του νέου τους Ford Fiesta R2, ενώ έξω από τα νερά τους εμφανίστηκαν οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” που τερμάτισαν αρκετά πιο πίσω με ίδιο αυτοκίνητο.

Οδηγώντας θεαματικά και γρήγορα μια Toyota Corolla AE92 οι Κώστας Μυλωνάς- Ηλίας Αγγελής κέρδισαν την κατηγορία C4, μπροστά από όλα τα Yaris της κατηγορίας C6. Στο άτυπο “Yaris Cup” αποτελεσματικότεροι ήταν οι Σάκης Τσάκαλος- Σπύρος Τσέλιος που πήραν και τη νίκη, ολοκληρώνοντας μπροστά από τους Γιάννη Κασίμη- Χρυσούλα Δικοπούλου. Ταχύτεροι στις τρεις πρώτες ειδικές στην κατηγορία ήταν οι “Pazonen”- Απόστολος Κοτρωνής, όμως αντιμετώπισαν προβλήματα στην power stage που τους περιόρισαν στην τρίτη θέση.

Όσο για τον παράλληλο αγώνα Κυπέλλου με τον μονοψήφιο αριθμό συμμετεχόντων κανένας στη διοίκηση των ελληνικών αγώνων δεν θα πρέπει να αισθάνεται περήφανος…

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ράλλυ Κορίνθου στις 31 Ιουλίου- 1 Αυγούστου με αρκετές εκπλήξεις να αναμένονται στις συμμετοχές!

Τελικά αποτελέσματα:

Από Harris