57o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2021- 1. Ράλλυ Φθιώτιδας – preview- Η ώρα των πρωταθλητών!
Ονειρική θα είναι η πρεμιέρα του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στη Λαμία. Οι συμμετοχές; Κορυφαίες! Ούτε λίγο ούτε πολύ 7 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 δήλωσαν συμμετοχή στο Ράλλυ Φθιώτιδας με ονόματα- Πρωταθλητές που θα μας χαρίσουν κορυφαίες μάχες και θέαμα. Σημειώστε: Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου (Volkswagen Polo Gti R5) τρεις φορές πρωταθλητές Κύπρου, Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) πρωταθλητές Ελλάδας 2019, “Roustemis Panagiotis”- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Citroen DS3 R5) πρωταθλητές κατηγορίας Ν, Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) Παγκόσμιοι Πρωταθλητές WRC Trophy, Βασίλης Βελάνης- Γιάννης Βελάνης (Skoda Fabia R5) πρωταθλητές Ιστορικών αυτοκινήτων! Τι θα γινόταν αν στη Φθιώτιδα συμμετείχαν και οι Γιάννης Παπαδημητρίου, Σωκράτης Τσολακίδης ή Πάνος Χατζητσοπάνης; Κόλαση (!!!) κι ας αναμένουμε τους επόμενους αγώνες για ακόμα πιο έντονες συγκινήσεις.
Κοντά σε αυτούς οι Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo Gti R5) με 10 νίκες στο νησί και την τέταρτη θέση στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2017 στη βαλίτσα τους, θα διεκδικήσουν σίγουρα τη νίκη, ο Σουηδός gentleman Joakim Roman με συνοδηγό τον Christoffer Back και Skoda Fabia R5 θα πάρουν μια γεύση και από τα ελληνικά χώματα έχοντας οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, ενώ οι εκπλήξεις δεν σταματάνε εκεί.
Στην κατηγορία Ν που ξαναζεί στους ελληνικούς αγώνες διψήφιος αριθμός Mitsubishi Lancer Evo θα δώσουν τις δικές τους μάχες για την επικράτηση. Φαβορί υπάρχει και είναι αδιαφιλονίκητο! Ο Λάμπρος Αθανασούλας επιστρέφει μετά από 4 χρόνια απουσίας και θα οδηγήσει ένα Mitsubishi Lancer Evo IX με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο και σκοπό να προετοιμαστεί κατάλληλα για το Ράλλυ Ακρόπολις και δεν θα παραξενευτούμε αν το τοποθετήσει ανάμεσα στα R5! Από εκεί και πέρα τα 9αρια των Πάνου Ισμαήλου- Allan Harryman (Mitsubishi Lancer Evo IX), “Iain”- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX), Φοίβου Νικολάου- Σάββα Ζάκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) είναι ικανά για διάκριση, χωρίς να αποκλείεται η έκπληξη από τους επισκέπτες Filip Pyck– Peter Dehouck που κινούν σβέλτα το 10αρι τους. Με περισσότερα «χωμάτινα» χιλιόμετρα στην «πλάτη» θα παλέψουν για το καλύτερο οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος- Ανδρέας Βίγκος με Mitsubishi Lancer Evo IX, όπως και οι γνήσιοι ερασιτέχνες, με την καλή πάντα έννοια Κωνσταντίνος Σαμαράς- Στέλιος Χαλδαίος που το διασκεδάζουν στα μπάκετ του δικού τους 9αριου.
Στην πρώτη του επαφή με το χώμα θα προσπαθήσει να βρει πρόσφυση ο ταχύτατος στην άσφαλτο Κώστας Παπαχρήστος με συνοδηγό τον έμπειρο Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη με ένα ακόμα Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ μακάρι να προλάβει να αναρρώσει και να συμμετάσχει κανονικά στον αγώνα με συνοδηγό τον Ανδρέα Αυγουστή ο Γιώργος Αγαθοκλέους μετά από πτώση που είχε στην πισίνα του σπιτιού του και του άφησε ενθύμιο κάποια σπασμένα πλευρά! Πάντα παρόντες σε αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα τελευταία χρόνια οι Νίκος Ντάβαρης- Φίλιππος Τζεφεράκος θα οδηγήσουν σβέλτα ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και πάντα παρόντες γενικά όπου διεξάγεται ράλλυ στην Ελλάδα οι Διονύσης Σπανός- Νίκος Πετρόπουλο με Subaru Impreza R4.
Εντυπωσιακές είναι οι συμμετοχές και στην F2 με, επιτέλους, πολλά αγωνιστικά κατηγορίας R2! Οι πρωταθλητές της κατηγορίας Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης με το αναβαθμισμένο σε Rally4 Ford Fiesta τους, θα βρουν στο δρόμο τους έναν από τους ταχύτερους οδηγούς της περιοχής, τον Γιάννη Αναγνωστάκο που θα οδηγήσει το Peugeot 208 R2 σε γωνίες που μόνο αυτός ξέρει με συνοδηγό τον Χρήστο Μπακλώρη. Οι «Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) είναι ανάμεσα στους συνδυασμούς που θα διεκδικήσουν τον τίτλο της κατηγορίας, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσία των «νέων» Λαμιώτικων Ford Fiesta R2 με πληρώματα τους Θόδωρο Τσάκαλο- Σταύρο Σταμέλο και Αλέξανδρο Μπάκα- Σωτήρη Δήμου. Στην ίδια κατηγορία και ο Mr Cosmote Στέφανος Θεοχαρόπουλος με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη αφήνει το τετρακίνητο Evo για να δοκιμάσει τις δυνάμεις του με ένα αυτοκίνητο κατηγορίας R. Απέναντι στα προσθιοκίνητα R2 θα παραταχθούν τα «τέρατα» Ford Escort MKII των Γιάννη Μποζιονέλου- Βαγγέλη Παναρίτη και Ντίνου Αντωνίου- Όλγας Μέρμηγκα που όπως πάντα αποτελούν τη χαρά του θεατή με τις ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις τους!
Θα μείνουμε μέχρι τέλους στις ειδικές να απολαύσουμε τα περάσματα των μονομάχων της C6 με τα Yaris. Οι Γιώργος Πάζης- Απόστολος Κοτρωνής και Θανάσης Τσάκαλος- Σπύρος Τσέλιος θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους εντός των ειδικών, ενώ δεν θα είναι μακριά οι regulars της κατηγορίας Γιάννης Κασίμης- Χρυσούλα Δικοπούλου, Νίκος Μοσχόπουλος- Ειρήνη Κόγια-Γραμματικού, Ηλίας Μανούσκος- Νίκος Μανούσκος. Θα περιμένουμε την εμφάνιση της πανέμορφης Toyota Corolla των Ηλία Καφαντάρη- Νίκου Κοντού αλλά και τους χρόνους μιας άλλης Corolla παλαιότερης γενιάς με πλήρωμα τους Κώστα Μυλωνά- Ηλία Αγγελή! Έχοντας μια ιδιαίτερη ευαισθησία στους νέους, θα χειροκροτήσουμε υιο και πατήρ Κούγια που θα είναι και φέτος παρόντες στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας τους με το κόκκινο Peugeot 206.
Όσο για τις ειδικές; Ειδικάρες! Οι «Ακροπολικές» Παύλιανη και Δάφνη επιστρέφουν σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος μετά από πολλά χρόνια και ακούμε πως οι άνθρωποι της οργάνωσης έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά ώστε αυτές να υποδεχτούν τους πρωταγωνιστές στην καλύτερη δυνατή τους κατάσταση. Μακάρι να βοηθήσει κι ο καιρός, ο οποίος δεν μας τα λέει καλά λίγες ημέρες πριν τον αγώνα ώστε να τις χαρούν τα πληρώματα. Ο όρος «Ακροπολικές» σημαίνει πως εκτός από πανέμορφες, είναι και αρκετά απαιτητικές, κάτι που σημαίνει πως η τακτική και η εμπειρία θα παίξει σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αποτελέσματος. Το μήκος τους είναι τέτοιο το οποίο απαιτεί ιδιαίτερη διαχείριση ελαστικών ενώ τα λάθη δε συγχωρούνται! Από την άλλη πλευρά, ο ρυθμός σε τέτοιου είδους ειδικές παίζει καθοριστικό ρόλο και δεν αποκλείεται στα αποτελέσματα να παρουσιαστούν εκπλήξεις!
Το υπερβολικό, «διπλό παράβολο» παράλληλης συμμετοχής σε Πρωτάθλημα και Κύπελλο, βάσει της εγκυκλίου 3 της ΟΜΑΕ, κράτησε και στο χώμα τις συμμετοχές του Κυπέλλου χαμηλά…
Η κατάσταση με την πανδημία του covid-19 όλο και βελτιώνεται στη χώρα μας και ήρθε η ώρα να αλλάξει επιτέλους το υγειονομικό πρωτόκολλο για τους αγώνες αυτοκινήτου και να επιτραπούν θεατές στο βουνό. Μακάρι αυτό να συμβεί το συντομότερο δυνατό!
Καλό αγώνα σε όλους και για τους θεατές που δεν επιτρέπεται η βόλτα στην εξοχή υποσχόμαστε τις καλύτερες εικόνες από τους φακούς του rallypixels!