57o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2021- 2. Ράλλυ Κορίνθου – review- Σε δικό τους αγώνα!
Για ακόμα έναν αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ απόλυτοι πρωταγωνιστές ήταν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία με Volkswagen Polo R5 σε μια πραγματικά “καυτή” ατμόσφαιρα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών! Χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν οι πολλές εγκαταλείψεις λόγω, κυρίως, μηχανικών προβλημάτων.
Οι Τσουλόφτας- Ηλία απέδειξαν και στο Λουτράκι ότι φέτος δεν έχουν αντίπαλο στη μάχη για τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος. Κέρδισαν με χαρακτηριστική άνεση και τις τέσσερις ειδικές του Ράλλυ Κορίνθου και πλέον ετοιμάζονται για το Ράλλυ Ακρόπολις στοχεύοντας ψηλά. Το κυπριακό πλήρωμα έδειξε τις διαθέσεις τους από την πρώτη κιόλας ειδική όπου και “φιλοδώρησε” τον ανταγωνισμό με τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, εκμεταλλευόμενο και τα προβλήματα με τη σκόνη που αντιμετώπισαν όλοι οι υπόλοιποι, συνεχίζοντας στον ίδιο ρυθμό μέχρι τον τερματισμό, συλλέγοντας το μάξιμουμ των βαθμών.
Για δεύτερο σερί αγώνα πίσω από τους πρώτους τερμάτισαν οι Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου με το δεύτερο κιτρινόμαυρο Volkswagen Polo R5. Οι τρεις φορές πρωταθλητές Κύπρου ούτε σε αυτόν τον αγώνα κατάφεραν να πλησιάσουν τους χρόνους των αντιπάλων τους αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τη σκόνη στην πρώτη ειδική και με την αν. Παρόλα αυτά δεν απειλήθηκαν ποτέ από τον “εγχώριο” ανταγωνισμό και τερμάτισαν άνετα στη δεύτερη θέση. Ο στόχος και για αυτούς είναι ο εθνικός μας αγώνας και ελπίζουν εκεί να είναι ανταγωνιστικοί.
Σαφώς βελτιωμένοι σε σχέση με την πρεμιέρα, οι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) κατέλαβαν την τρίτη θέση κλείνοντας την ψαλίδα από την κορυφή. Το πλήρωμα αισθάνθηκε πολύ πιο άνετα στο τσέχικο όπλο και αυτό ήταν αντιληπτό τόσο με γυμνό μάτι, όσο και στο χρονόμετρο. Βελτίωσαν μάλιστα τις επιδόσεις τους στα δεύτερα περάσματα με το χαμόγελο να επιστρέφει στα χείλη όλων των μελών της ομάδος.
Τέταρτοι και με σημαντικούς βαθμούς στη βαλίτσα τους για τη μάχη του πρωταθλήματοες επιστρέφουν στο Βέλγιο οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo). Το συμπαθές πλήρωμα που τιμά με την παρουσία του το Ελληνικό Πρωτάθλημα ευχαριστήθηκε την δεύτερη φετινή του επίσκεψη στην πατρίδα του οδηγού, αν και όπως όλοι, δεινοπάθησε από τη ζέστη!
Η αποκάλυψη του Ράλλυ Κορίνθου ήταν ο “νέος” Σπύρος Γαλεράκης που με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη εντυπωσίασαν ειδικούς και μη. Πρώτη εμφάνιση σε ράλλυ, πρώτη επαφή σε αγώνα με το χώμα, κι από τις αναβάσεις και το Skoda Fabia 1.2 του ενιαίου, στο ίδιο μοντέλο μόνο κατ’ όνομα, Skoda Fabia R5 και πέμπτη θέση γενικής με ψυχωμένα περάσματα! Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά, κι αν συγκρίνουμε την εμφάνιση τους με την αντίστοιχη “πρώτη” του super ταλέντου του Βελγίου Sebastien Bedoret πέρυσι στην Λαμία με το ίδιο αποτέλεσμα θα πούμε, ίσως αυθαίρετα, ότι υστερούμε μόνο στο budget…
Χωρίς να ασχοληθούν με τους χρόνους των αντιπάλων τους, παρά μόνο με τους δικούς τους και έχοντας στόχο την προπόνηση για το Ακρόπολις οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης ακολούθησαν με Skoda Fabia R5 και αν δεν αντιμετώπιζαν μηχανικά προβλήματα θα το διασκέδαζαν περισσότερο.
Δεν κατάφεραν να τερματίσουν από πρόβλημα στην αντλία βενζίνης οι νεαροί “Roustemis Panagiotis”- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Citroen DS3 R5) που για ακόμη μια φορά δεν μπόρεσαν να δείξουν τις πραγματικές τους δυνατότητες.
Το μεγάλο φαβορί για τη νίκη στην κατηγορία Ν οι Λάμπρος Αθανασούλας- Νίκος Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer Evo IX) είχαν κλατάρισμα στο πρώτο Λουτράκι χάνοντας αρκετά λεπτά και παραχωρώντας το πρώτο σκαλί του βάθρου στους Πρωταθλητές Κύπρου του 2019 Πέτρο Παντελή- Κύπρο Χριστοδούλου (Mitsubishi Lancer Evo X). Δύο κυπριακές νίκες στις δύο “μεγάλες” κατηγορίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και δεν ξέρουμε τι θα γινόταν αν συμμετείχαν Κύπριοι και στα δικίνητα.
Δεύτεροι στην κατηγορία ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Αθανασόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που με αυτό τους το αποτέλεσμα έθεσαν τις βάσεις για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος!
Προβλήματα αντιμετώπισαν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας C2 με τον πρωτάρη στο χώμαΠασχάλη Χατζημάρκο με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου να χάνουν πολύ χρόνο από κλατάρισμα στο R4 9αρι που οδηγούσαν, τους Παναγιώτη Ηλιόπουλο- Ανδρέα Βίγκο ( Mitsubishi Lancer Evo IX) να τερματίζουν με το λαμπάκι της θερμοκρασίας στο κόκκινο, και τα Κυπριακά 9αρια των Φοίβου Νικολάου- Σάββα Ζάκου από κιβώτιο ταχυτήτων και Γιώργου Αγαθοκλέους- Βαγγέλη Σεβαστόπουλου από σύστημα διεύθυνσης
Ευχάριστη έκπληξη στην κατηγορία F2 ήταν η επίδοση των Πάνου Ισμαήλου- Allan Harryman με το Peugeot 208 R2 “πρωταθλητή”. Το μικτό πλήρωμα μεταπήδησε από την κατηγορία Ν σε αυτή των “δικίνητων” και εντυπωσίασε κερδίζοντας στα ίσα τους πρωταθλητές της κατηγορίας Νώντα Καρανικόλα- Γιώργος Βασιλάκη με Ford Fiesta Rally4. Η μάχη των δύο νεαρών οδηγών ήταν πολύ όμορφη και κρίθηκε στην τελευταία ειδική με τους Ισμαήλο- Harryman να επικρατούν.
Τρίτοι της F2 τερμάτισαν οι έμπειροι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Esort RS) μπροστά από τους “Backo”- “Άρη Ιαβέρη” (Ford Fiesta R2), Σπύρο Ροϊνιώτη- Νίκο Γιαννόπουλο (Ford Escort RS) και Ηλία Καφαντάρη- Νίκο Κόντο (Toyota Corolla).
Οι Γιάννης Κασίμης- Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) πήραν τη ρεβάνς από τους Σάκη Τσάκαλο- Σπύρο Τσέλιο (Toyota Yaris) κερδίζοντας την κατηγορία C6 με το πλήρωμα από τη Λαμία να μην καταφέρνει να φτάσει στον τερματισμό.
Επόμερος αγώνας του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τον Οκτώβρη στη Θεσσαλονίκη με έδρα το Ωραιόκαστρο ενώ σε λιγότερες από 40 ημέρες θα πραγματοποιηθεί η γιορτή των ελληνικών αγώνων, το Ράλλυ Ακρόπολις!
Καλές διακοπές!
Τελικά αποτελέσματα: