Εκπλήξεις κρύβει η λίστα συμμετοχών του Φθινοπωρινού Ράλλυ, τέταρτου και προτελευταίου γύρου του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που θα διεξαχθεί την Κυριακή 24 Οκτωβρίου. Ο αγώνας που θα έχει κέντρο την Ιτέα περιλαμβάνει 5 “Ακροπολικές” ειδικές διαδρομές, που αποτελούν διάφορες παραλλαγές της ειδικής “Καρούτες”, με το πρόγραμμα να παραμένει πανομοιότυπο με αυτό του 2019, τελευταία χρονιά που διεξήχθη.

Η μεγάλη έκπληξη της λίστας είναι η παρουσία του περσινού πρωταθλητή Γιάννη Παπαδημητρίου που με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο και Skoda Fabia Rally2 Evo θα διεκδικήσει τη νίκη στην πρώτη του συμμετοχή φέτος, απέναντι στους διεκδικητές του 2021. Φαβορί για το Πρωτάθλημα οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo Gti R5), με νίκη στο Φθινοπωρινό “καπαρώνουν” τον τίτλο. Δεν έχουμε συνηθίσει τους Κύπριους σε αγώνα τακτικής, δεν το έχουν κάνει ποτέ, οπότε τους περιμένουμε να τα δώσουν όλα για να την πετύχουν! Οι επίδοξοι πρωταθλητές Ελλάδος και Κύπρου κέρδισαν κατά κράτος τους συμπατριώτες τους Σίμο Γαλαταριώτη- Αντώνη Ιωάννου στα πρώτα ράλλυ της χρονιάς, επικράτησαν επί των Σωκράτη Τσολακίδη- Γιώργου Πολυζώη στην έδρα του δύο φορές πρωταθλητή, και δεν θα διστάσουν να κοιτάξουν στα μάτια και τους Παπαδημητρίου- Πετρόπουλο στην αγαπημένη του πληρώματος με τη ζηλευτή διεθνή καριέρα, Ιτέα.

Σαφώς λιγότερες ελπίδες για νίκη και τίτλο, διατηρεί ο Πρωταθλητής του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς με συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) και οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte(Skoda Fabia Rally2 Evo)! Τα δύο πληρώματα θα διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο εξαντλώντας τις όποιες πιθανότητες τους έχουν απομείνει.

Δύο ακόμα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 θα βρεθούν στη γραμμή της εκκίνησης στην Ιτέα, με τους Θέμη Χαλκιά- Ανδρέα Βίγκο (Ford Fiesta R5) και Νίκο Παυλίδη- Δημήτρη Αμαξόπουλο (Skoda Fabia R5) να επιδιώκουν τη διασκέδαση στις Καρούτες απαλλαγμένοι από το όποιο βαθμολογικό άγχος.

Πολυπληθής είναι και στην Ιτέα η κατηγορία Ν, μετά την παρένθεση του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Με φόντο τον τίτλο θα διεκδικήσουν τη νίκη οι Γιώργος Αθανασόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης (Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ) και Παναγιώτης Ηλιόπουλος- Νικόλας Ιντζόγλου (Mitsubishi Lancer Evo IX), ενώ φαβορί για την επικράτηση στη C2 αποτελούν οι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2018 Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI gr. A) που επιστρέφουν κι αυτοί μετά από καιρό. Δυνατές συμμετοχές στα τετρακίνητα αποτελούν και οι Ντίνος Τζέμος- Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX), Κωνσταντίνος Σαμαράς- Στέλιος Χαλδαίος (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Γιώργος Παραδείσης- Κωνσταντίνος Σκούρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), όλοι στην πρεμιέρα τους φέτος.

Η εμπειρία ξεχειλίζει στις συμμετοχές των Νίκου Ντάβαρη- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX), Διονύση Σπανού- Σωτήρη Γκότοβου (Subaru Impreza R4), “Simetra”- Απόστολου Πάλλα (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Στέφανου Θεοχαρόπουλου- Γιώργου Κότσαλη που επιστρέφουν στο 9αρι, μετά τις “περιπέτειες” τους στα δικίνητα στους πρώτους αγώνες της χρονιάς, συμπεριλαμβανομένου και του Ράλλυ Ακρόπολις.

Το κουαρτέτο της F2 θα λύσει ακόμα μια φορά τις διαφορές του φέτος, αυτή τη φορά στο Φθινοπωρινό! Οι Γιάννης ΜποζιονέλοςΒαγγέλης Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort MK II και οι Πάνος Ισμαήλος- Allan Harryman (Peugeot 208 R2) έχουν από μια νίκη φέτος, όμως επικεφαλής της βαθμολογίας είναι οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης με Ford Fiesta Rally4. Οι τέταρτοι της παρέας, Backo“- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) διατηρούν κι αυτοί σημανικές ελπίδες για το Πρωτάθλημα και θα τις διεκδικήσουν στον τέταρτο αγώνα του θεσμού! Με φόρα από τη συμμετοχή τους στο Ακρόπολις οι Σάββας Λευκαδίτης- Κώστας Κόντος θα οδηγήσουν το στολίδι Peugeot 208 Rally4 σε αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος. Σφήνα ανάμεσα στους πέντε θα προσπαθήσουν να μπουν οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Χρίστος Δίπλας (MG ZR 105), οι νεαροί Κώστας Μυλωνάς- Ηλίας Αγγέλης (Toyota Corolla AE92) και Δημήτρης Κούγιας με συνοδηγό τον πατέρα του Βασίλη (Peugeot 206 RC), ενώ ακόμα δύο Ford Escort MK II θα οδηγήσουν οι Γιώργος Ρήγας- Γιάννης Γεωργιάδης και Αλέξανδρος Χαλιβελάκης.

Ξανάσμιξε η παρέα της C6 με τα Yaris των Θανάση Τσάκαλου-Σπύρου Τσέλιου και Γιάννη Κασίμη- Χρυσούλας Δικοπούλου να καλοβλέπουν τους βαθμούς της νίκης, με τους Νίκο Μοσχόπουλος- Ειρήνη Κόγια-Γραμματικού, Ηλία Μανούσκο- Νίκο Μανούσκο και Δημήτρη Σταυρόπουλου- Γιάννη Φωτεινογιανόπουλο να παίζουν ρόλο ρυθμιστή.

Σε παταγώδη αποτυχία εξελίσσεται ο θεσμός του Κυπέλλου Χώματος με μόλις 8 πληρώματα να πληρώνουν το επιπλέον παράβολο για να βαθμολογηθούν, ενώ στις ελάχιστες “Ιστορικές” συμμετοχές ξεχωρίζει αυτή των Κώστα Πίτσου- Στέλιου Καραπαπάζη με Ford Sierra Cosworth.

Όσο για τη βαθμολόγηση του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με μόλις το 1/3 των βαθμών, σε αγώνα που συμπληρώθηκαν το 47% των αγωνιστικών χιλιομέτρων, καλό θα ήταν η διοίκηση των αγώνων να αναθεωρήσει τον κανονισμό ο οποίος θα πρέπει να λειτουργεί υπέρ των αγωνιζομένων και όχι εναντίον τους.

Καλό αγώνα στα 38 πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα!

Από Harris