Απόλυτοι κυρίαρχοι του Φθινοπωρινού Ράλλυ, αλλά και του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία. Το Κυπριακό πλήρωμα κέρδισε και στην Ιτέα και κατέκτησε με χαρακτηριστική άνεση τον μεγάλο τίτλο της χρονιάς, κερδίζοντας όλες τις αναμετρήσεις, έναν αγώνα πριν τη λήξη του θεσμού.

Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας ώριμος πλέον, με πολλή δουλειά στους αγώνες και στο περιθώριο τους, έχει αλλάξει επίπεδο και πλέον δεν τον χωράνε τα σύνορα της πατρίδας του. Με την καθοδήγηση του έμπειρου Στέλιου Ηλία και το Volkswagen Polo Gti R5 πάντα ετοιμοπόλεμο, πέρασαν πολλές ημέρες της χρονιάς στην Ελλάδα και δίκαια κέρδισαν όπου συμμετείχαν, ενώ διεκδικούν με πολλές πιθανότητες και το πρώτο τους πρωτάθλημα στην πατρίδα τους. Ο Τσουλόφτας πλέον μένει στο δρόμο και όταν μένει στο δρόμο δεν χάνει. Αποτελεί τεράστια ελπίδα της χώρας του και μακάρι να ανοίξει τα φτερά του για ψηλότερα, αφού πλέον είναι έτοιμος.

Το Φθινοπωρινό Ράλλυ ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις για τους φίλους των αγώνων, με τις ειδικές πάνω από την Άμφισσα σε εξαιρετική κατάσταση και τους τρείς πρώτους μετά τον τερματισμό της πρώτης ειδικής να τους χωρίζουν μόλις 2 δευτερόλεπτα! Δεν ήταν μόνο οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Νίκος Πετρόπουλος (Skoda Fabia Rally2 Evo) που θα διεκδικούσαν τη νίκη, όπως αναμενόταν, αλλά και οι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) που εξέπληξαν τους πάντες (;) με το χρόνο τους με το καλημέρα.

Ο περσινός πρωταθλητής φάνηκε αγχωμένος στην επιστροφή του στους αγώνες, κάνοντας τετακέ στη δεύτερη ειδική και χάνοντας την επαφή με την κορυφή, ενώ το πλήρωμα του on-sale Fabia είχε κλατάρισμα στην προτελευταία ειδική, στην προσπάθεια του να κρατηθεί εμπρός από τον περσινό πρωταθλητή, χάνοντας τελικά και το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Από ποιούς; Από τους ικανοποιημένους για ακόμα έναν αγώνα Ιορδάνη Σερδερίδη- Fred Miclotte (SkodaFabia Rally2 Evo) που οδήγησαν ακόμα μια φορά στο δικό τους ρυθμό με την επιβράβευση να έρχεται και να είναι ακόμα ένα podium και η δεύτερη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος!

Πέμπτοι τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας Ν Γιώργος Αθανασόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης (MitsubishiLancer Evo ΙΧ) που με αυτό το αποτέλεσμα πλησιάζουν στον τίτλο της κατηγορίας και οδήγησαν πιο γρήγορα και θεαματικά από ποτέ.

Πίσω τους οι Νίκος Παυλίδης- Δημήτρης Αμαξόπουλος (Skoda Fabia R5)επέστρεψαν στο χώμα μετά από καιρό διασκεδάζοντας και μαθαίνοντας, βελτιώνοντας τους χρόνους τους στα δεύτερα περάσματα τα οποία διεξήχθησαν υπό βροχή! Δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος (Ford Fiesta R5) από κομμένο ημιαξόνιο που κινήθηκαν αξιοπρεπώς μέχρι την τρίτη ειδική, ενώ από την πρώτη κιόλας διαδρομή έμειναν εκτός οι Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης όταν έσπασε το ακονάκι του επιλογέα ταχυτήτων στο Mitsubishi Lancer Evo VI gr. A.

Δεύτεροι στη Ν ολοκλήρωσαν οι θεαματικοί Ντίνος Τζέμος- Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX), μπροστά από τους Κωνσταντίνο Σαμαρά- Στέλιο Χαλδαίο (Mitsubishi Lancer Evo IX) που συνδύασαν την ουσία με το θέαμα και κράτησαν πίσω τους Παναγιώτη Ηλιόπουλο- Νίκο Ιντζόγλου (Mitsubishi Lancer Evo IX).

Στην F2 επικράτησαν τελικά οι περσινοί πρωταθλητές Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta Rally4) μετά την εγκατάλειψη στην τελευταία ειδική από κιβώτιο ταχυτήτων των εξαιρετικών Σάββα Λευκαδίτη- Κώστα Κόντου με το πανέμορφο Peugeot 208 Rally4. Οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford FiestaR2) με κεκτημένη ταχύτητα από το Δ.Ε.Θ. τερμάτισαν δεύτεροι, μπροστά από τους Γιάννη ΜποζιονέλοΒαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort MK II). Οι Πάνος Ισμαήλος- Allan Harryman (Peugeot 208 R2) τούμπαραν στην πρώτη κιόλας ειδική, χωρίς περαιτέρω συνέπειες για το πλήρωμα και το αυτοκίνητο, ενώ η ανάρτηση της Toyota Corolla AE92 δεν άντεξε το ρυθμό των Κώστα Μυλωνά- Ηλία Αγγελη που εντυπωσίασαν στο ξεκίνημα του αγώνα.

Οι Μποζιονέλος- Παναρίτης ήταν και οι νικητές της C3, ακολουθούμενοι από τους Δημήτρη και Βασίλη Κούγια (Peugeot 206 RC).

Οι Θανάσης Τσάκαλος- Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris) ήταν οι νικητές της C6 μετά από πολύ ωραία μάχη με τους Γιάννη Κασίμη- Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris). Το βάθρο της μικρότερης κατηγορίας του αγώνα συμπλήρωσαν οι Ηλίας Μανούσκος- Νίκος Μανούσκος επίσης με Yaris.

Ευτυχώς ο καιρός “κράτησε”, και η δυνατή βροχή έπεσε στην περιοχή με την ολοκλήρωση του αγώνα, επιτρέποντας σε πληρώματα και στους αρκετούς θεατές να απολαύσουν τη μάχη κορυφής σε έναν καλοσχεδιασμένο αγώνα.

Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ολυμπιακό Ράλλυ τον Νοέμβρη.

Τελικά Αποτελέσματα:

Από Harris