Οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Νίκος Πετρόπουλος είναι οι νικητές του Ολυμπιακού Ράλλυ. Ο πρωταθλητής του 2020 μαζί με τον πολύπειρο συνοδηγό του κέρδισαν πιο εύκολα από ότι περίμεναν τον τελευταίο γύρο του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι κυριότεροι τους αντίπαλοι εγκατέλειψαν νωρίς με αποτέλεσμα να τους αφήσουν το πεδίο ελεύθερο για ακόμα μία νίκη στο Ολυμπιακό Ράλλυ.
Λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό της πρώτης κιόλας ειδικής του αγώνα οι νέοι πρωταθλητές Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία είχαν έξοδο η οποία έθεσε εκτός μάχης το πλήρωμα του Volkswagen Polo Gti R5, πληγώνοντας τη γερμανική μηχανή. Την ίδια τύχη είχαν και τα πληρώματα των άλλων δύο Skoda Fabia Rally2 Evo του αγώνα. Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Μάριος Τσαούσογλου είχαν διπλή έξοδο στη δεύτερη ειδική του αγώνα, η πρώτη εκ των οποίων τους καθυστέρησε σημαντικά και η δεύτερη επανασχεδίασε το αγωνιστικό τους. Έξοδο είχαν και οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte στην ίδια ειδική καταστρέφοντας το σύστημα διεύθυνσης του τσέχικου όπλου.
Στη δεύτερη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI gr. A) κερδίζοντας και την κατηγορία C2, χωρίς να απειληθούν από τον ανταγωνισμό. Το τοπικό πλήρωμα καταχειροκροτήθηκε από τον πολύ κόσμο που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές της Ηλείας και θα θέλαμε να τους δούμε και πάλι με πλήρες πρόγραμμα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Εντυπωσιακά οδήγησαν καθ΄όλη τη διάρκεια του ράλλυ οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta Rally4) που επιβραβεύτηκαν με τη νίκη στην F2 και την τρίτη θέση της γενικής (!!!) στο καλύτερο αποτέλεσμα του πληρώματος στην καριέρα τους. Το πλήρωμα μάλιστα, με το αποτέλεσμα αυτό, κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Πρωτάθλημα της κατηγορίας!
Οι Ντίνος Τζέμος- Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ακολούθησαν βγαίνοντας πρώτοι στηνκατηγορία Ν, αν και έχασαν χρόνο στις τελευταίες ειδικές από ένα στραβωμένο ημίμπαρο του αυτοκινήτου τους.
Στο Ν ακολούθησαν οι νεαροί Τάσος Παπαδόπουλος- Ανδρέας Βασιλόπουλος στην πρώτη τους εμφάνιση με Subaru Impreza WRX Sti) γεμίζοντας χαμόγελα στους πολλούς φίλους τους που βρέθηκαν στο βουνό. Πολύ βελτιωμένοι σε σχέση με προηγούμενες τους εμφανίσεις οι Ηλίας Τσετσώνης- Χρήστος Κουζιώνης με ακόμα ένα Impreza ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση των νορμάλ και στην έβδομη θέση της γενικής. Άτυχοι στάθηκαν οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος- Νικόλας Ιτζόγλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) εγκαταλείποντας την προσπάθεια τους από σπασμένο ημιαξόνιο.
Δύο ακόμα Ford Fiesta συμπλήρωσαν το βάθρο της F2 πίσω από τους πρωταθλητές. Οι “Backo”- Άρης Ιαβέρης (Ford Fiesta R2) προσπάθησαν πολύ τερματίζοντας δεύτεροι δικίνητοι και έκτοι γενικής, ενώ οι Θόδωρος και Παναγιώτης Πανούτσος (Ford Fiesta R2) έφτασαν στον Πύργο τρίτοι στην κατηγορία. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της C3 Θόδωρος και Θανάσης Μούγιος (BMW 320 E30) και οι Νίκος Ντάβαρης- Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Νικητές της C6 και κυπελλούχοι της κατηγορίας αναδείχτηκαν οι Γιάννης Κασίμης- Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) μετά από όμορφη μάχη με τα Yaris των Ηλία Μανούσκου- Νίκου Μανούσκο και Δημήτρη Σταυρόπουλου- Γιάννη Φωτεινογιανόπουλου που συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.
Στην C4 ταχύτεροι ήταν οι Γιώργος Μανέτας- Τάσος Παρασκευόπουλος (Τoyota Corolla ΑΕ111) μπροστά από τους εντυπωσιακούς Αντώνη Δημόπουλο- Χρήστο Ξύνη (Toyota Starlet).
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων αποχώρησαν οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Δημήτρης Τσαπέκης (MG ZR) αλλά και οι “Sassos”- Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 206), ένα κομμένο ημιαξόνιο σταμάτησε την προσπάθεια των κυπελλούχων C3 Γιάννη Μποζιονέλου- Βαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort RS 2000), ενώ ένα σπασμένο ψαλίδι ήταν η αιτία εγκατάλειψης των Νίκου Μοσχόπουλου- Ειρήνης Κόγια Γραμματικού (Toyota Yaris).
Και του χρόνου!
Τελικά αποτελέσματα: