Το Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με το δίδυμο των “El–nak jr”-Ανδρέα Βίγκου να συμμετέχει με το γνωστό MG ZR 105 της κατηγορίας C6 στον πιο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ. Το κάθε σκέλος προσμετρούσε ξεχωριστά στο θεσμό με αυξημένο συντελεστή 1.5 με την εκκίνηση του αγώνα να δίνεται το απόγευμα της Παρασκευής στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Την πρώτη μέρα, το μενού περιελάμβανε έξι ειδικές διαδρομές, με τους περσινούς κυπελλούχους Ελλάδος στη C6 να στέκονται άτυχοι, καθώς δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους, από σπασμένο άξονα: «Το Σάββατο ήταν μια κακή και δύσκολη μέρα για εμάς. Ήδη από την Παρασκευή όταν είδαμε την τροποποιημένη σειρά εκκίνησης για άλλα πληρώματα, αλλά όχι για εμάς, καταλάβαμε ότι δεν ήταν τυχαίο, αναγκάζοντας μας να ξεκινάμε πίσω από αργότερη συμμετοχή με σαφώς υποδεέστερο αυτοκίνητο. Δυστυχώς, ανέλαβα την ευθύνη να ξεκινήσουμε αν και τώρα, σκεπτόμενος πιο καθαρά, δεν έπρεπε να έχω ξεκινήσει τον αγώνα υπό αυτές τις συνθήκες. Στην πρώτη ειδική διαδρομή της Γραβιάς, περίπου στο 10ο χλμ, είχαμε ήδη «πιάσει» το προπορευόμενο αγωνιστικό. Στην προσπάθεια μας να το προσπεράσουμε με μηδενική ορατότητα από τη σκόνη του, βγήκαμε εκτός δρόμου. Ευτυχώς μια κολώνα σταμάτησε το αυτοκίνητο από το γκρεμό. Χάσαμε αρκετό χρόνο να μπούμε πάλι στο δρόμο και κάθε ελπίδα για επικράτηση στη C6, αλλά καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τη διαδρομή. Στις επόμενες πρωινές ειδικές σημειώσαμε τον 2ο και 1ο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας μας, αντίστοιχα, κάνοντας τον εκνευρισμό μας από τα χαμένα λεπτά της πρώτης ειδικής, μεγαλύτερο», ήταν τα λόγια του 36χρονου οδηγού αναφορικά με το πρώτο loop του αγώνα και συμπλήρωσε: «Μετά από έντονες συζητήσεις με αγωνοδίκες και κριτές κατά τη διάρκεια του σέρβις, εκκινούμε 4 λεπτά μετά το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Για ακόμα μια φορά προλαβαίνουμε το προηγούμενο πλήρωμα μόλις στο 15ο χιλιόμετρο και το προσπερνάμε, όντας στο τέλος 5 λεπτά ταχύτεροί του. Ο εκνευρισμός μου για την τόσο κακή σειρά εκκίνησης με οδηγούν λανθασμένα να πιέσω περισσότερο από όσο πρέπει το αυτοκίνητο και να εγκαταλείψω από σπασμένο άξονα στην επόμενη ειδική…»
Η Κυριακή ήταν μια διαφορετική ημέρα για το πλήρωμα που κινήθηκε ταχύτατα στις ειδικές της Φθιώτιδος και με πολύ καλή εμφάνιση πανηγύρισε την πρώτη θέση στη C6: «Από το Σάββατο είχαμε δηλώσει πως η διορθωμένη σειρά εκκίνησης ήταν προκλητική, αφού μας έβαζε μπροστά από πολύ ταχύτερα αγωνιστικά. Όμως αυτή τη φορά δεν θα τους κάναμε το χατίρι. Κερδίσαμε όλες πλην της πρώτης ειδικής, κλείνοντας τον αγώνα με πολύ καλή επίδοση για αυτοκίνητο της κατηγορίας C6 στην Ελάτεια-Καρυά!! Και χωρίς να δημιουργήσουμε κανένα πρόβλημα στα ταχύτερα αγωνιστικά που ξεκινούσαν μετά από εμάς», δήλωσε ο «El–nak jr» και πρόσθεσε «Σαν πλήρωμα είμαστε πολύ χαρούμενοι για την προσπάθεια μας και τις δύο ημέρες. Περάσαμε πολύ όμορφα, μάθαμε πολλά για τα παρασκήνια και συνεχίζουμε απτόητοι».
Όντας ο πιο δύσκολος και μεγαλύτερος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ, στο Ράλλυ Ακρόπολις πρέπει να οδηγήσεις μυαλωμένα και να ακολουθήσεις συγκεκριμένη στρατηγική, σύμφωνα με τα λεγόμενα του “El-nak jr”: «Οι ειδικές διαδρομές ήταν αυτές που κάνουν το Ακρόπολις να είναι ο μαγικός αγώνας που όλοι αγαπάμε. Ήθελαν μυαλό, υπομονή και ταχύτητα εκεί που ένιωθες ότι αντέχεις. Ευτυχώς ο καιρός ήταν με το μέρος μας και οι ουρανοί δεν άνοιξαν κατά τη διάρκεια του διημέρου. Δυστυχώς όμως, ο κόσμος δεν αγκάλιασε τον αγώνα, καθώς στη ράμπα της εκκίνησης απουσίαζε, ενώ στις ειδικές είχε αρκετούς θεατές, λιγότερους όμως από την περσινή χρονιά».
Μετά την εγκατάλειψη του πληρώματος το Σάββατο έμεινε πίσω στη μάχη διεκδίκησης του τίτλου στη C6, κάτι που το αναγκάζει να αναθεωρήσει τα φετινά του σχέδια: «Τα σχέδια μας άλλαξαν από τη στιγμή που εγκαταλείψαμε την πρώτη μέρα. Πρακτικά είναι αδύνατο να φτάσουμε στην πρώτη θέση του θεσμού. Οπότε, συζητάμε το ενδεχόμενο να κάνουμε κάποιον αγώνα στο εξωτερικό και εξετάζουμε και κάποιες άλλες επιλογές. Οι αγώνες για εμάς είναι πρώτα από όλα διασκέδαση, προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο ανταγωνιστικοί μπορούμε και να χαροποιούμε τους φίλους μας. Το Σάββατο κατά την γνώμη μας, κάποιοι θέλησαν να μας στερήσουν αυτή τη χαρά, αλλά δεν το κατάφεραν!», τόνισε ο οδηγός.
Οι «El–nak jr»-Ανδρέας Βίγκος θέλουν να ευχαριστήσουν τους χορηγούς τους, χάρη στους οποίους βρέθηκαν στη ράμπα της εκκίνησης του δεύτερου Ράλλυ Ακρόπολις της ζωής τους. Την προσπάθειά τους στήριξαν τα Yades Facility Services, το Κολλέγιο Βακαλό, η Textum Digital, η Europa, τα εργαλεία Usag Pro, η Promauto, η Dewalt, η xrflexvolt και το GRally, ενώ τη μηχανική υποστήριξη είχε η Colin Rallying and Racing Preparation.