GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2025- 1. Ράλλυ Κένταυρος- review- Πήλιο ρε φίλε!

Είναι γεγονός ότι όταν πάμε στο Πήλιο για αγώνα περνάμε πάντα καλά! Έτσι και φέτος, στο Ράλλυ Κένταυρος του 2025, πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου που μας αποζημίωσε με ωραία περάσματα, υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό και καλό καιρό!

Οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας ήταν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές κατακτώντας με το Ford Fiesta R5 ακόμα μια νίκη. Το πλήρωμα ξεκίνησε ιδανικά την παρουσία του στο φετινό πρωτάθλημα, μετά το διάλειμμα του 2024 και ανέβηκε άξια στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Αυτοί που αμφισβήτησαν την κυριαρχία των πολυπρωταθλητών ήταν οι Αργυρίου- Πάσχος με Skoda Fabia R5 με την πίεση που άσκησαν να διαρκεί μόνο ένα σκέλος. Μια μικροέξοδος στο τελείωμα της δεύτερης ειδικής του Σαββάτου τους έβγαλε εκτός ρυθμού, χωρίς ποτέ να καταφέρουν να είναι ανταγωνιστικοί στο δεύτερο σκέλος. Μια ποινή μάλιστα 40 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στο Σημείο Ελέγχου πριν την τελευταία ειδική τους κόστισε μια θέση στο βάθρο, αφού μέχρι εκείνο το σημείο κρατούσαν σφιχτά στα χέρια τους τη δεύτερη θέση.

Τη δεύτερη θέση η οποία τελικά κατέληξε στους Κουκέα- Πετρόπουλο με Ford Fiesta R5 οι οποίοι βελτίωσαν τις επιδόσεις τους στο δεύτερο σκέλος και έκαμψαν την αντίσταση των Βούλγαρων Titov- Spirov με Hyundai i20 Rally2 που συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών.

Πίσω από τους τέταρτους Αργυρίου- Πάσχο ολοκλήρωσαν οι θριαμβευτές της F2 Αυγερόπουλος- Γιαβάσης με Peugeot 208 Rally4! Οι μάχες της δικίνητης κατηγορίας ήταν ομηρικές με τους Γεροδήμο- Παπαθωμά (Renault Clio R3T) να παίρνουν το προβάδισμα στο πρώτο σκέλος και να καταδιώκονται από τους Αυγερόπουλο- Γιαβάση, τους Στεργιάδη- Γαζγάζη (Citroen DS3 R3T) και τους Μίχο- Χειράκη (Peugeot 208 Rally4). Οι τελευταίοι έμειναν εκτός μάχης στη δεύτερη κιόλας ειδική, όταν ένα μηχανικό πρόβλημα τους ανάγκασε να ελαττώσουν το ρυθμό τους και τα χάσουν περισσότερο από 1,5 λεπτό και κάθε ελπίδα διάκρισης.

Από τη μάχη της κορυφής υποχώρησαν και οι Στεργιάδης- Γαζγάζης, εξασφαλίζοντας την τρίτη θέση και αφήνοντας τους Αυγερόπουλο- Γιαβάση και Γεροδήμο- Παπαθωμά να λύσουν μόνοι τους τις διαφορές τους. Το πλήρωμα από την Πάτρα επιτέθηκε στο δεύτερο σκέλος ροκανίζοντας τη διαφορά και περνώντας μπροστά στο τελευταίο loop κατακτώντας τελικά τη νίκη, απέναντι στους άξιους αντιπάλους από την Καλαμπάκα. Τα περάσματα και των τριών πρωταγωνιστών της κατηγορίας που οδηγούσαν τα καινούρια τους “όπλα” ήταν χάρμα ιδέσθαι!

Στο όριο ήταν και τα περάσματα των νικητών της κατηγορίας Ν Κουτσοδήμου- Βλάγκα με το ταπεινό κίτρινο Peugeot 106 της C6! Η “τρέλα” του πληρώματος είναι δεδομένη και το απέδειξαν για ακόμα μια φορά με την εμφάνιση τους στο βουνό των Κενταύρων.

Μακάρι μάλιστα οι Λαρισαίοι να βρούνε φέτος αντίπαλο, με τους Juniors Μόσιο- Στέλλο (Citrνα τους “κλέβουν” κάποιες ειδικές, τερματίζοντας δεύτεροι στη Ν και πρώτοι στην κατηγορία UNDER 30! Ήταν η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη κατηγορία συμπλήρωσε ικανό αριθμό συμμετεχόντων και μακάρι οι Juniors να γίνονται όλο και περισσότεροι στους Ελληνικούς Αγώνες! Δεύτεροι “κάτω των 30” ολοκλήρωσαν οι Τζιγάς- Ζύγας- Αλέκος με Peugeot 106 και τρίτοι οι άτυχοι στο πρώτο σκέλος Ρέκκας- Περάκη επίσης με Peugeot 106 που επέστρεψαν στον αγώνα την Κυριακή με superrally. Δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι τέταρτοι της κατηγορίας υιός και πατήρ Μασιάλας που τούμπαραν το Citroen Saxo τους χωρίς περαιτέρω συνέπειες.

Στην κατηγορία Ν το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δραγώνας- Κεχαγιά με Honda Civic Type R.

Έυκολα επικράτησαν στην παραπαίουσα F2E οι Δ. και Μ. Κτιστάκης με Peugeot 306, με τους Περάκη- Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206) να ακολουθούν, χάνοντας πολύ χρόνο στις απογευματινές ειδικές της Κυριακής, και τους Παρταλιό- Καφταντζή (Peugeot 206) να συμπληρώνουν το βάθρο μετά τον αποκλεισμό των Καραμπαμπά- Αφεντούλη στα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα με το ελαφρύτερο του επιτρεπομένου Citroen AX.

Σε διαδικασία εκμάθησης των νέων τους Skoda Fabia R5 αγωνιστικών οι Τιτάκης- Χαλκιαδάκης και οι Βούλγαροι Mishev- Bashkehayov τερμάτισαν στην έκτη και όγδοη θέση της γενικής αντίστοιχα.

Οι περσινοί νικητές Βλάχος- Λεγαντής δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό εγκαταλείποντας από μηχανικό πρόβλημα στο Mitsubishi Lancer Evo μόλις στην τελευταία ειδική, έχοντας να θυμούνται τον δεύτερο χρόνο γενικής στις “δικές τους” Μηλιές στο πρωινό πέρασμα.

Στην κατηγορία C5 τους νικητές Αυγερόπουλο- Γιαβάση συνόδευσαν στο βάθρο οι Βεργοζήσης- Κλόκας (Peugeot 106) και οι Μίχος- Χειράκης (Peugeot 208 Rally4), με τους Τύρο- Λίλα (Peugeot 208 R2) και τους Μιχαήλ- Κορίνθιο (Peugeot 106) να ακολουθούν. Άτυχοι στην κατηγορία ήταν οι Κομνός- Κόντος (Citroen Saxo) που δεν τους βγήκε τίποτα σε αυτό τον αγώνα και δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν.

Κατώτεροι των προσδοκιών εμφανίστηκαν οι δικίνητοι Κυπελλούχοι Κρήτης Φραντζεσκάκης- Κλαριδόπουλος (Ford Fiesta Rally4) στην πρώτη τους εμφάνιση εκτός νησιού, θα χρειαστούν χρόνο και αγωνιστικά χιλιόμετρα να προσαρμοστούν στο νέο τους αγωνιστικό, όπως και οι τέταρτοι της C3 Μπαξεβανάκης- Γεροθανάσης που οδήγησαν για πρώτη φορά το νέο τους Honda Civic Type R.

Δεν πτοήθηκαν από την έξοδο τους στο πρώτο σκέλος οι Καφετζάκης- Ξανθός, επισκεύσασαν το Peugeot 106 και επέστρεψαν την Κυριακή στον αγώνα φτάνοντας στον τερματισμό στην παραλία του Βόλου, στόχο που κατάφεραν και οι Σκουλαριώτης- Μακάριος (Renault Clio RS) παρά το ότι αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα.

Τελευταίοι αλλά καταχειροκροτούμενοι έφτασαν “σβηστοί” στο Βόλοι οι Σταματάκης- Φακουρέλης με το disabled Peugeot 106. O μοναδικός οδηγός Α.Μ.Ε.Α. στους αγώνες ράλλυ είχε ανώδυνη έξοδο από το δρόμο το Σάββατο, δεν το έβαλε όμως κάτω και επέστρεψε την Κυριακή, κατεβαίνοντας αργά την power stage του αγώνα από πρόβλημα από δυναμό.

Το Ράλλυ Κένταυρος ήταν ένας απολαυστικός αγώνας που δεν σε άφηνε να χαλαρώσεις από όποιο πόστο κι αν το ζούσες, με καλό καιρό, λίγους πιστούς θεατές και ευτυχώς ελάχιστες εγκαταλείψεις.

Και του χρόνου!

Τελικά αποτελέσματα: