Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2025- 2. Ράλλυ Κρήτης- review- Δέκα με τόνο ο Αναπολιοτάκης!
Για ακόμα μια φορά Άριστα πήρε στο Ράλλυ Κρήτης ο Γιώργος Αναπολιοτάκης. Ο πολυπρωταθλητής Ελλάδας στην άσφαλτο κέρδισε για 10η φορά τον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του και δημιούργησε τις βάσεις για την κατάκτηση ενός ακόμα Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Με συνοδηγό τον Θανάση Τσιούκα και όπλο το αξιόπιστο Ford Fiesta R5 κέρδισαν με άνεση όλες τις ειδικές του αγώνα και έγραψαν τα ονόματα τους στη λίστα των νικητών του αγώνα και το 2025.
Οι Τιτάκης- Χαλκιαδάκης με το καινούριο τους Skoda Fabia R5 τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, χωρίς να απειληθούν, μαζεύοντας σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Περουλάκης- Σαρρής με το κόκκινο Mitsubishi Lancer Evo VIII. Το πλήρωμα από τα Χανιά πήρε το “25αρι” για το Κύπελλο Κρήτης, αφού τα αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας δεν προσμετρούν στο θεσμό και έκανε μεγάλο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου.
Τη νίκη στην κατηγορία F2E κατέκτησαν για δεύτερη συνεχόμενη φορά φέτος οι Δ. και Μ. Κτιστάκης με Peugeot 306 καταφέρνοντας μάλιστα να είναι ο ταχύτερος δικίνητος συνδυασμός, κρατώντας πίσω τους όλα τα σύγχρονα αγωνιστικά της κατηγορίας F2.
Οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης με Peugeot 208 Rally4 κατέκτησαν τη νίκη στην F2, έπειτα από πολύ όμορφη μάχη με τους Νικολιδάκη- Πετούση (Peugeot 106) η οποία έληξε άδοξα για τους δεύτερους που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα λίγο πριν το τέλος. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Σφίγγας- Χναράκη (Citroen DS3 R3T) και Φραντζεσκάκης- Κλαριδόπουλος (Ford Fiesta Rally4), με το πλήρωμα του πανέμορφου γαλλικού όπλου να κάνει αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος ξεπερνώντας το εμπόδιο των περσινών Κυπελλούχων Κρήτης. Άτυχοι στην F2 ήταν οι Σταματάκης- Φακουρέλης που έχασαν το βάθρο της C5 στην power stage του αγώνα, όταν έσπασε το άκρο του, ειδικά διαμορφωμένου για τις ανάγκες του μοναδικού οδηγού ράλλυ ΑΜΕΑ της Ελλάδος, Peugeot 106 μετά το άλμα της Αυγενικής και τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη.
Η νίκη στην κατηγορία Ν και παράλληλα στην C6 κατέληξε εύκολα στα χέρια των Κακεπάκη- Μπουσούλη (Peugeot 106), εμπρός από τους πρωτοπόρους στις δύο βαθμολογίες Κουτσοδήμο- Βλάγκα (Peugeot 106) που μετά από μια μικροέξοδο στο δεύτερο σκέλος έκοψαν το ρυθμό τους.
Ανέλπιστη νίκη στην C4 πήραν οι Μαραγκάκης- Αργυρός (Peugeot 206), μετά τις εγκαταλείψεις των Νηστικάκη- Ζαχαριουδάκη (Citroen Saxo) και Ζερβάκη- Προβιδάκη (Peugeot 106) από μηχανικά προβλήματα μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους. Το πλήρωμα του 206 κατέκτησε παράλληλα τη δεύτερη θέση της F2E μπροστά από τους Ζειμπεκάκη- Συντυχάκη (Peugeot 106).
Ο Βαγγέλης Μασιάλας ήταν ο νικητής στην κατηγορία “UNDER 30”με Citroen Saxo και συνοδηγό τον πατέρα του Ανδρέα, μετά από όμορφη μονομαχία με τους δεύτερους Σηφάκη- Θεοδωράκη στον πρώτο αγώνα της καριέρας τους με Peugeot 106. Στη ράμπα του τερματισμού κατάφερε να ανεβεί και το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα του αγώνα, οι Ντανιέλα Περάκη- Κατερίνα Μαυραγάκη με Citroen Saxo.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα αποτελεί σαφώς η πανέμορφη υπερειδική στο λιμάνι του Ηρακλείου που έφερε πολύ κόσμο κοντά στα ράλλυ. Επόμενος γύρος του Πρωταθλήματος Ασφάλτου το Ηπειρωτικό Ράλλυ στα Γιάννενα τον Ιούνιο.
Και του χρόνου!
Φωτογραφίες αρχείου
Τελικά αποτελέσματα: