56ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ- Ανακτά τη χαμένη του αίγλη!

Μετά από αρκετά χρόνια παρακμής, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ φαίνεται ότι αποκτά και πάλι το 2020 την χαμένη του αίγλη! Τα δείγματα του 2019 με το «μίνι» πρωτάθλημα των 4 αγώνων και των 300 αγωνιστικών χιλιομέτρων ήταν θετικά, με αύξηση των συμμετεχόντων στο θεσμό και μεγαλύτερο συναγωνισμό, με αποκορύφωμα το Φθινοπωρινό Ράλλυ των 5 R5 και των 55 συμμετοχών! Οι προσδοκίες για το 2020 είναι ακόμα μεγαλύτερες, με το Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέφει στο πρόγραμμα, τα χιλιόμετρα των αγώνων να αυξάνονται, αρκετούς ισχυρούς συνδυασμούς να έχουν εκδηλώσει πρόθεση για διεκδίκηση του τίτλου και πολλά R5 να έρχονται στην Ελλάδα!

Οι πρωταθλητές των δύο τελευταίων ετών Γιώργος Κεχαγιάς και Γιάννης Μπαντούνας δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα τα σχέδια τους, όμως αμφότεροι αναμένεται να συμμετέχουν και φέτος στο θεσμό, με τον πρώτο να επιθυμεί να οδηγήσει το πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με το Fiesta, Skoda Fabia R5 και τον δεύτερο, το γνωστό  Mitsubishi Lancer Evo VI, με το οποίο κατέκτησε τον τίτλο το 2018.

Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 1999, Γιάννης Παπαδημητρίου έχει ζεσταθεί αρκετά τον τελευταίο χρόνο από τη συμμετοχή του σε αρκετούς αγώνες σε Ελλάδα και Ευρώπη και δεν αποκλείεται να ακολουθήσει φέτος ολόκληρο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με Skoda Fabia R5, θέτοντας αυτόματα υποψηφιότητα για την κατάκτηση του τίτλου. Ο «γερόλυκος» οδηγός στα 54 του παραμένει άκρως ανταγωνιστικός, κάτι που απέδειξε τόσο στο περσινό Φθινοπωρινό Ράλλυ, όσο και στις επισκέψεις του στην Ιταλία.

Την πρόθεση του να συμμετέχει στο 56ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έχει εκδηλώσει ο Κυπελλούχος Χωμάτινων Ράλλυ του 2017 Θέμης Χαλκιάς με Skoda Fabia R5 της Ιταλικής RB Motorsport, ενώ για πρώτη φορά πλήρες πρόγραμμα στο θεσμό θα έχει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC Trophy του 2017 Jourdan Serderidis με Skoda Fabia R5 Evo! Ένα ίδιο αυτοκίνητο θα οδηγήσει τουλάχιστον στους δύο πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος ο νεαρός Βέλγος Sebastien Bedoret και αλίμονο σε όποιον τον υποτιμήσει! Ο Bedoret ήταν ένας από τους μνηστήρες του τίτλου στο περσινό πρωτάθλημα της χώρας του και παρά τη μικρή του εμπειρία σε χωμάτινη επιφάνεια, αναμένεται ανταγωνιστικός! Με το πρωτάθλημα να ξεκινάει το διήμερο 4 και 5 Απριλίου από τον Πύργο, οι εκπλήξεις θα συνεχιστούν!

Αρκετοί συνδυασμοί αναμένεται να ακολουθήσουν και το νεοσύστατο θεσμό του Production που αφορά αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν, με τους Πάνο Ισμαήλο, Παναγιώτη Ηλιόπουλο, Στέφανο Θεοχαρόπουλο και Διονύση Σπανό να έχουν δείξει ενδιαφέρον! Όσον αφορά την F2, τηρείται σιγήν ιχθύος, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο να θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία.

Μείνετε συντονισμένοι στο GRally το οποίο θα καλύψει φέτος το θεσμό, βάζοντας το λιθαράκι του σε μια προσπάθεια αναβάθμισης των Ελληνικών Αγώνων Ράλλυ, συνεκτιμώντας την προσπάθεια που γίνεται στην ΟΜΑΕ για βελτίωση της ποιότητας!

Comments are closed.