Το 60ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται το Σαββατοκύριακο 15-16 Ιουνίου με το Ράλλυ Κορίνθου που ξαναβρήκε τη θέση του στο θεσμό. Τον αγώνα που επέστρεψε στο καλεντάρι του κορυφαίου θεσμού του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας κοσμούν με την παρουσία τους 48 αξιόλογες συμμετοχές με κορυφαία πληρώματα να επιστρέφουν στη δράση μετά από καιρό. Η σχεδίαση και οι “Ακροπολικές” ειδικές του Ράλλυ Κορίνθου έπαιξαν καταλυτικό ρόλο ώστε να δούμε στη λίστα συμμετεχόντων 6 αγωνιστικά της κορυφαίας κατηγορίας C1 κι ακόμα 8 της νέας κατηγορίας Rally3.
Όλα τα πρωταθλήματα παραμένουν αμφίρροπα και αναμένεται να παραμείνουν ανοικτά και μετά το Ράλλυ Κορίνθου, ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων, αφού ο συντελεστής του τελευταίου αγώνα θα κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον για όλους τους τίτλους μέχρι τέλους. Η λίστα συμμετεχόντων του τρίτου αγώνα του θεσμού μάλιστα, με δεδομένη την απουσία των νικητών της πρεμιέρας Τσολακίδη- Πολυζώη σηματοδοτεί ότι το “μεγάλο” πρωτάθλημα θα κατακτήσει πλήρωμα που οδηγεί αγωνιστικό της κατηγορίας Rally3 (τουλάχιστον στους μισούς αγώνες του θεσμού)!
Έξι αγωνιστικά της C1 θα παραταχθούν στην Κόρινθο, με μόλις ένα από τα πληρώματα τους να έχει βάσιμες ελπίδες για τον τίτλο. Φαβορί για τη νίκη στο Ράλλυ Κορίνθου είναι οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Χρήστος Κουζιώνης με Skoda Fabia RS Rally2. Ο δύο φορές πρωταθλητής Ελλάδας θα προσπαθήσει να “ξορκίσει το κακό” και να τερματίσει επιτέλους σε αγώνα του πρωταθλήματος, μετά από δυό αποτυχημένες προσπάθειες. Απέναντι του θα σταθούν ο Πρωταθλητής του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς που επιστρέφει στο πρωτάθλημα με Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο και οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte με ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 που επιστρέφουν κι αυτοί με τη σειρά τους στα ελληνικά χώματα. Το μεγάλο ερώτημα των φιλάθλων του Πρωταθλήματος είναι το πόσο ψηλά μπορούν να φτάσουν οι Γιώργος Αμούτζας- Γιώργος Ηλιόπουλος που αναβάθμισαν εκ νέου την παρουσία τους συμμετέχοντας με Skoda Fabia Rally2 Evo και διεκδικούν με αξιώσεις το Πρωτάθλημα! Τις συμμετοχές της μεγάλης κατηγορίας συμπληρώνουν οι Μάριος Ξανθάκος- Δημήτρης Σαΐνης (Skoda Fabia R5) με τη σκέψη στο Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και οι Ιταλοί Max Rendina- Emanuele Inglesi (Skoda Fabia R5) που πανηγύρισαν στο Ολυμπιακό Ράλλυ την επικράτηση τους στη C1.
Το ενδιαφέρον του πρωταθλήματος αναπτέρωσαν οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Rally3, πλήρωμα της οποίας θα κατακτήσει και το Πρωτάθλημα Ελλάδας, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου. Οι νικητές του Ολυμπιακού Ράλλυ Πέτρος Παντελή- Πάμπος Λαός (Renault Clio Rally3) βρέθηκαν στα μισά του δρόμου στην κορυφή της βαθμολογίας και θα προσπαθήσουν να υπερασπιστούν τη θέση τους απέναντι σε επτά ακόμη αγωνιστικά της κατηγορίας. Οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta Rally3) και Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Κομνός (Renault Clio Rally3) θα καταδιώξουν τους Κύπριους στη μάχη των τίτλων γενικής και Rally3, ενώ οι άτυχοι στους δύο πρώτους αγώνες Πασχάλης Χατζημάρκος- Μάριος Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) θα οδηγήσουν χωρίς άγχος με στόχο τον πρώτο τους τερματισμό.
Ακόμα περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα θέλουν να προσθέσουν στην “πλάτη” τους οι Juniors “Flandy” και “JJ” με συνοδηγούς τους πολύπειρους Allan Harryman και Κώστα Στεφανή με Ford Fiesta Rally3, όπως και οι “seniors” Γιώργος Δελαπόρτας- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Fiesta Rally3), αλλά και ο “Master” Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta Rally3), με συνοδηγό τον Δημήτρη Αμαξόπουλο, που ακολουθεί φέτος πρόγραμμα στο WRC.
Στην κατηγορία F2 η εγκατάλειψη των Πανίκου Πολυκάρπου– Γιώργου Βότση (Peugeot 208 Rally4) στον Πύργο ανακάτεψε την τράπουλα κι έβαλε κι άλλα πληρώματα στο παιχνίδι του τίτλου. Ο ταχύτατος Κύπριος, στον οποίο απαγορεύεται πλέον η εγκατάλειψη, θα έχει να αντιμετωπίσει στην Κόρινθο υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό που προέρχεται κυρίως από τους Σάββα Λευκαδίτη- Βαγγέλη Ακράτο με ένα παρόμοιο Peugeot 208 Rally4. Δυνατές συμμετοχές στην κατηγορία αποτελούν το μικτό πλήρωμα του Κύπριου Χρύσου Παντελή με συνοδηγό στο Peugeot 208 R2 τον Βασίλη Κούγια, αλλά και των ανέλπιστα πρωτοπόρων της βαθμολογίας Δημήτρη Παλαιοκώστα- Ανδρέα Βίγκου με Peugeot 208 Rally4. Αυτοκίνητο της κατηγορίας rally4 και συγκεκριμένα ένα Ford Fiesta θα οδηγούν και οι Τέο Καλαμαράς- Δημήτρης Λαμπράκης που δοκιμάζουν τα πάντα με στόχο τον τερματισμό.
Ισχυρή όσο ποτέ παρουσιάζεται και η κατηγορία F2E στο Ράλλυ Κορίνθου. Οι νικητές των δύο πρώτων αγώνων Κώστας Μυλωνάς- Νίκος Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) και Αντώνης Δημόπουλος- Ευθύμης Σκαλτσάς (Toyota Starlet) διασταυρώνουν για πρώτη φορά τα “ξίφη” τους με φόντο το πρωτάθλημα της κατηγορίας. Απέναντι τους οι τέσσερις “ρηγάδες” με τα Escort, Γιώργος Ρήγας- Γιάννης Γεωργιάδης, Ντίνος Αντωνίου- Απόστολος Μακάριος, Γιώργος Χατζηγάκης- Γιάννης Τόλιας και Βασίλης Υφαντής- Άρης Μουτζούρης που χαρίζουν πλούσιο θέαμα σε κάθε εμφάνιση τους στο Πρωτάθλημα. Μετά την επιτυχημένη τους εμφάνιση στο Ολυμπιακό Ράλλυ συμμετέχουν και στην Κόρινθο οι Τάσος Τσαγκαράκης- Στάθης Κουφωλιάς με την εντυπωσιακή BMW και οι Άρης Μαυραγάνης- Ιορδάνης Τσελεπίδης με Toyota Corolla AE92, ενώ ένα καλό αποτέλεσμα θα διεκδικήσουν οι Ανδρέας Μπάσδελης- Κώστας Ζωτιάδης με Volkswagen Golf.
Στην κατηγορία Ν οι Πάνος Ισμαήλος- Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είναι το φαβορί και θα προσπαθήσουν να ξαναμπούν σε τροχιά τίτλου μετά την εγκατάλειψη τους στον Πύργο. Οι νικητές του Ολυμπιακού Ράλλυ Αργύρης Τσούλος- Πάνος Σπυρογιάννης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θέλουν να διατηρηθούν στην κορυφή της βαθμολογίας, ενώ ακόμα έναν τερματισμό που θα τους κρατήσει στη μάχη θα επιδιώξουν οι Νίκος Ντάβαρης- Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX). Πολύ γρήγοροι στην πρεμιέρα οι Ντίνος Ζυγογιάννης- Νίκος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν, οπότε στην Κόρινθο θα αναζητήσουν τη ρεβάνς. Κυπριακή συμμετοχή δεν λείπει ούτε στα νορμάλ αφού ο Γιάγκος Γιάγκου συμμετέχει ακόμα μια φορά με συνοδηγό στο Subaru Impreza τον Ανδρέα Χριστοδουλάκη.
Η μοναδική κατηγορία που μπορεί να αναδείξει κυπελλούχους στην Κόρινθο είναι η C6, με τους Στέφανο Γιόκαρη- Γιώργο Μουρτζούκο (Toyota Starlet EP91) να θέλουν νίκη και τίτλο. Οι Γιάννης Κασίμης- Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη, ενώ θέση στο βάθρο θα διεκδικήσουν οι Νίκος Σωτηρόπουλος- Βαγγέλης Μούκας (Nissan Micra K11) που θέλουν να μείνουν μακρυά από τα προβλήματα των τελευταίων αγώνων. Παλιές καραβάνες στα ελληνικά ράλλυ οι πολύπειροι Μανώλης Παναγιωτόπουλος- Μανώλης Αχτίδας (Toyota Yaris), οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης (Toyota Yaris) που επιστρέφουν μετά από καιρό μαζί στο χώμα και οι Λάμπης Κουρτέσης- Αλέξης Μουρίκης (Nissan Micra) θα διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας.
To 20o Ράλλυ Κορίνθου αποτελείται από 5 ειδικές διαδρομές (Άγιοι Θεόδωροι Χ 3, Πίσια Χ 2) που θα διεξαχθούν την Κυριακή, με το μήκος των αγωνιστικών χιλιομέτρων να ξεπερνάει τα 70, ενώ θα προηγηθεί προαιρετικό shakedown το Σάββατο στο Χιλιομόδι.
Για ακόμα έναν αγώνα του 60ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ η ενημέρωση είναι υψηλού επιπέδου με την ΑΛΑΚ να παρέχει όλες τις πληροφορίες στο site του αγώνα (www.rallykorinthou.gr), στα social media (https://www.facebook.com/alakorinthias) αλλά και στην εφαρμογή sportity με όλες τις εξελίξεις on time (ALAK2024).
Καλό αγώνα στους 48 συμμετέχοντες, καλή διασκέδαση στους θεατές που θα ανεβούν στο βουνό, καλή επιτυχία στους οργανωτές. Το σαββατοκύριακο αναμένεται καυτό από κάθε απόψη οπότε μην ανάψετε για κανένα λόγο φωτιά στο βουνό και μαζέψτε τα σκουπίδια σας γιατί στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθουμε τον Σεπτέμβρη!