Με νίκη επέστρεψε στους χωμάτινους αγώνες ο δύο φορές πρωταθλητής Ελλάδας Σωκράτης Τσολακίδης. Ο Θεσσαλονικιός οδηγός με τον Γιώργο Πολυζώη στο πλάι του οδήγησαν όσο έπρεπε το Skoda Fabia Rally2 Evo για να φτάσουν στη νίκη στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, πρώτο αγώνα του 60ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Λένε πως για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να τερματίσεις και αυτό δεν το κατάφεραν οι έτεροι διεκδικητές της νίκης με αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας. Οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης εγκατέλειψαν μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή τουμπάροντας το Skoda Fabia RS Rally2, ενώ και οι “Παναγιώτης Ρουστέμης”- Μπακλώρης δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν, μένοντας εκτός στην τρίτη ειδική του αγώνα από σπασμένο ψαλίδι. Από εκείνο το σημείο και μετά τα πράγματα έγιναν εύκολα για τους Τσολακίδη- Πολυζώη που χρειάστηκε να ανεβάσουν ρυθμό για να υποσκελίσουν τα ταχύτατα Rally3 του αγώνα. Το δίδυμο αποσυντονίστηκε από την εγκατάλειψη των βασικών τους αντιπάλων με το καλημέρα και έχασε πολύ χρόνο στον πρώτο Ελικώνα. Στη συνέχεια όμως έβαλαν το κεφάλι κάτω και οδήγησαν βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους.
Στο νέο πρωτάθλημα που ανέβασε κατακόρυφα το ενδιαφέρον, αυτό της κατηγορίας Rally3, υπήρξαν ανατροπές στην τελευταία ειδική. Οι ταχύτεροι μέχρι εκείνο το σημείο Χατζημάρκος- Τσαούσογλου τούμπαραν το Renault Clio Rally3 κι άφησαν ελεύθερο το έδαφος στους Καρανικόλα- Κακαβά να πάρουν τη νίκη, και τη δεύτερη θέση της γενικής με Ford Fiesta Rally3. Οι περσινοί πρωταγωνιστές της F2 όμως δεν ήταν μόνοι τους.
Εξαιρετικοί στο μάτι και στους χρόνους οι Πέτρος Παντελή- Λαός (Renault Clio Rally3) έχασαν στα σημεία τη νίκη τερματίζοντας τελικά δεύτεροι Rally3, ενώ οι Χαλκιάς- Κομνός πάλεψαν σκληρά με τους Κύπριους ολοκληρώνοντας τελικά στην τρίτη θέση. Εξαιρετικοί οι Αμούτζας- Ηλιόπουλος (Ford Fiesta Rally3) σημείωσαν κορυφαίους χρόνους, όμως έχασαν πολύ χρόνο από αλλαγή ελαστικού στην πρώτη κιόλας ειδική και περιορίστηκαν στην πέμπτη θέση της κατηγορίας, πίσω από τους σοβαρούς Δελαπόρτα- Παναρίτη (Ford Fiesta Rally3) που δεν πήραν περιττά ρίσκα. Στην έκτη θέση της κατηγορίας βρέθηκαν οι “Flandy”- Giraudet (Ford Fiesta Rally3) με τον νεαρό υιό του Jigger να βρίσκεται σε διαδικασία εκμάθησης μαζεύοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα. Δεν κατάφεραν να τερματίσουν καμία ειδική οι Βιγκόπουλος- Ζακχαίος με Renault Clio Rally3 εγκαταλείποντας από διπλό κλατάρισμα.
Ανάμεσα στα Rally3 και στην 5η θέση της γενικής τοποθέτησαν το Mitsubishi Lancer Evo IX οι Ισμαήλος- Σούκουλης κερδίζοντας παράλληλα την φτωχή κατηγορία Ν. Εντυπωσιακοί στα περάσματα τους οι Ζυγογιάννης- Τσέλλος στην ίδια κατηγορία δεν έφτασαν στον τερματισμό, αφού βγήκαν από το δρόμο με το δικό τους 9αρι.
Κυρίαρχοι στα δικίνητα οι Πανίκος Πολυκάρπου- Γιώργος Βότσης οδήγησαν σε “σπάνιες” γωνίες το Peugeot 208 Rally4 φτάνοντας μέχρι την 6η θέση της γενικής, μπροστά από πολλά τετρακίνητα. Ο Κύπριος οδηγός δεν αρκέστηκε στην επικράτηση στην κατηγορία F2 πιέζοντας μέχρι το τέλος και χαρίζοντας θέαμα στους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στο βουνό. Δεύτεροι στην κατηγορία F2 έφτασαν στην Κρήνη του Οιδίποδα στη Θήβα οι Παλαιοκώστας- Βίγκος με αντίστοιχο “όπλο” στο δεύτερο μόλις χωμάτινο αγώνα Ράλλυ του οδηγού.
Στα δικίνητα της κατηγορίας Ε οι Μυλωνάς- Παραπέρας με Toyota Corolla AE92 κατάφεραν να κερδίσουν όλα τα Escort του αγώνα. Ταλαιπωρήθηκαν από τη σκόνη των Υφαντή- Μουτζούρη στην δεύτερη Θήβα με το πλήρωμα του Escort του οποίου το ήθος δεν αμφισβητείται να απολογείται στον τερματισμό της ειδικής, αφού δεν είχε αντιληφθεί ότι η Corolla τους είχε πλησιάσει. Στη δεύτερη θέση της Ε τερμάτισαν οι Ρήγας- Γεωργιάδης με το δικό τους Escort RS, με τους Υφαντή- Μουτζούρη να εγκαταλείπουν από ημιαξόνιο και τους Αντωνίου- Μπουραζά να τερματίζουν πολύ πίσω μετά από μηχανικά προβλήματα.
Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6, οι Γιόκαρης- Μουρτζούκος κατάφεραν να φέρουν το Starlet τους στην κορυφή μετά από ωραία μονομαχία με το Yaris των Κασίμη- Δικοπούλου. Οι δεύτεροι κέρδιζαν τη Θήβα, με τους πρώτους να απαντάνε στον Ελικώνα, και τελικά να καταφέρνουν να υπερασπιστούν τη θέση τους στην τελευταία ειδική του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Κωτσαδάμ- Αλεξίου με Toyota Starlet, όχι πολύ μακρυά από τους δύο πρώτους.
Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας περνάει στην ιστορία ως ένας αγώνας με πανέμορφες ειδικές, αρκετό κόσμο, συναγωνισμό σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, κορυφαία προβολή και θέαμα.
Μακάρι η συνέχεια του πρωταθλήματος να είναι ακόμα καλύτερη!