GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

61ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2025- 1. Ολυμπιακό Ράλλυ- review- Επιτυχές αν και αποδεκατισμένο

Αποδεκατισμένο εμφανίστηκε το 61ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2025 στην πρεμιέρα του το 45ο Ολυμπιακό Ράλλυ που διοργάνωσε με επιτυχία η ΑΟΛΑΠ. Η απουσία των περσινών πρωταθλητών της γενικής αλλά και της κατηγορίας Rally3, η απουσία των περσινών νικητών του αγώνα που δεν τους δόθηκε άδεια από την ίδια τους την πατρίδα να την εκπροσωπήσουν στο εξωτερικό, οι πρόωρες εγκαταλείψεις κορυφαίων πληρωμάτων, αλλά και η πολυσυζητημένη αποχώρηση του Ιορδάνη Σερδερίδη λίγο πριν την εκκίνηση λόγω ποινής που δέχτηκε για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στις αναγνωρίσεις, επηρέασαν το συναγωνισμό και κατ’ επέκταση το θέαμα.

Στεκόμενοι στο τελευταίο, είναι πολύ κρίμα που ένα θέμα κατανόησης και επικοινωνίας, σε συνδυασμό με λήψη αποφάσεων εν βρασμώ, στερούν το πρωτάθλημα από μια κορυφαία συμμετοχή. Μακάρι να επόμενα βήματα όλων των εμπλεκομένων να οδηγήσουν στην αποκλιμάκωση, να καταλάβουμε όλοι ότι βρισκόμαστε από την ίδια πλευρά και να συμβάλλουμε στη βελτίωση τόσο των κανονισμών, όσο και της ασφάλειας.

Όσον αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι, που διεξήχθη στις καταπληκτικές ειδικές Γούμερο-Κλινδιά και Φολόη, που παρά τις άστατες καιρικές συνθήκες διατηρήθηκαν σε άψογη κατάσταση, δεν υπάρχουν πολλά να προσθέσει κανείς στο άψογο δελτίο τύπου των οργανωτών.

Πολύ μόνοι οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης στην κορυφή με το Skoda Fabia RS Rally2, με την τελική διαφορά των τριών λεπτών από τους δεύτερους να επιβεβαιώνει την απόλυτη υπεροχή τους, και τον έμπειρο οδηγό να σημειώνει την 5η του νίκη στον αγώνα.

Πολύ μόνοι στην κατηγορία Rally3 οι Μπαντούνας- Παναγιωτούνης, ανέβασαν το Renault Clio Rally3 σε ακόμα ένα βάθρο σε Ολυμπιακό Ράλλυ, το 11ο (!!!) για τον οδηγό στην ιδιαίτερη πατρίδα του.

Κάνοντας τη διαφορά από το πρώτο κιόλας loop, οι Λευκαδίτης- Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) επικράτησαν εύκολα στην F2, ελέγχοντας στη συνέχεια το ρυθμό και τους αντιπάλους τους.

Μοναδικές μάχες για τη νίκη δόθηκαν στην κατηγορία Ν, με τους Τζέμο- Κολοτούρο (Mitsubishi Lancer Evo IX) με αντεπίθεση στο τελευταίο loop να παίρνουν τη νίκη, ακόμα κι αν οι σημαντικότεροι τους αντίπαλοι Τσούλος- Σπυρογιάννης (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν δέχονταν ποινή ενός λεπτού για απουσία καταλύτη. Στη μάχη για τη νίκη και οι Ζυγογιάννης- Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην πέμπτη ειδική, ενώ δεύτεροι τελικά ολοκλήρωσαν οι Ισμαήλος- Σούκουλης επίσης με Mitsubishi Lancer Evo IX.

Από τον αγώνα κρατάμε ακόμα το ελπιδοφόρο ξεκίνημα των Κυπρίων Σιόφερου- Γεωργίου (Renault Clio Rally3) που βγήκαν από το δρόμο στη δεύτερη ειδική, τη θεαματική βελτίωση ειδική προς ειδική των Παλαιοκώστα- Βίγκου (Renault Clio Rally3) που είχαν την ίδια τύχη (ή μάλλον ατυχία) στο δεύτερο πέρασμα από τη Φολόη, τις ασύλληπτες γωνίες του πισωκίνητου Toyota Starlet των Δημόπουλου- Σκαλτσά που μέχρι να εγκαταλείψουν μετά την τέταρτη ειδική από μηχανική βλάβη είχαν προλάβει να σχηματίσουν διαφορά τεσσάρων λεπτών από τους δεύτερους στην Ε.

Προλάβαμε να πάρουμε γεύση από τα περάσματα των Χατζημάρκου- Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) μόνο από το shakedown, αφού το πλήρωμα εγκατέλειψε από αντλία βενζίνης στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα, ενώ άδοξο τέλος είχε η μονομαχία δύο Toyota Starlet στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα τη C6, με τους περσινούς Κυπελλούχους Γιόκαρη- Μουρτζούκο να αντιμετωπίζουν μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο loop και τους τοπικούς Πατέα- Παναγόπουλο που βρισκόταν στη μάχη από την αρχή, να παίρνουν τη νίκη.

Στις υπόλοιπες μάχες που δόθηκαν στα ορεινά της Ηλείας, οι Ποσείδιας- Π. Λαός (Renault Clio Rally3) “έκλεψαν” στο τέλος τη δεύτερη θέση της κατηγορίας Rally3 από τους Θεοχαρόπουλο- Κότσαλη (Ford Fiesta Rally3) και οι Λαϊνόπουλος- Χαλδαίος (Peugeot 208 Rally4) κάνοντας τη διαφορά στο τελευταίο Γούμερο ξεκαθάρισαν την υπόθεση της δεύτερης θέσης της F2 από τους αξιόμαχους Παπαχριστόπουλο- Ξανθό (Peugeot 208 R2).

Στην F2E οι Καραγκούνης- Ξένος πήραν σβάρνα τα πάντα με το αθάνατο Opel Kadett επικρατώντας ανέλπιστα στην κατηγορία, με δεύτερους τους πατήρ και υιό Χατζηγάκη με Ford Escort RS.

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας τον Μάιο, στο οποίο αναμένονται επιστροφές και εκπλήξεις.

Τελικά αποτελέσματα: