GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου

Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2021- 1. Ράλλυ Κένταυρος- 2ο σκέλος- To σερί των Κρητικών συνεχίζεται!

Με νίκες Κρητικών πληρωμάτων ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Κένταυρος στο ηλιόλουστο Πήλιο.

Οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 σημείωσαν ακόμα μία νίκη στην άσφαλτο, την τέταρτη σερί στο Ράλλυ Κένταυρος! Αντίστοιχα, οι Δ. Κτιστάκης- Μ. Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) ήταν οι ταχύτεροι στην κατηγορία F2 και ξεκίνησαν με το δεξί και τη φετινή σεζόν.

Οι Πρωταθλητές Ασφάλτου “καθάρισαν” την υπόθεση νίκη ουσιαστικά από το πρώτο σκέλος, όπου δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας από τον ανταγωνισμό. Παρόλα αυτά δεν σήκωσαν το πόδι από το γκάζι και επικράτησαν σε όλες τις ειδικές της Κυριακής επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που τους ήθελαν φαβορί για την επικράτηση.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης (Skoda Fabia R5) καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν τον αγώνα στη δεύτερη τους εμφάνιση με αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας. Στο δεύτερο σκέλος οδήγησαν χωρίς άγχος, αφού ο χαμένος χρόνος του πρώτου σκέλους ήταν πολύς για να απειλήσουν τους πρώτους και έδειξαν να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου. Είχαν μάλιστα ωραία κόντρα στις επιδόσεις του δεύτερου σκέλους με το έτερο “τσέχικο εργαλείο” του Ράλλυ Κένταυρος, αυτό των Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη (Skoda Fabia R5) οι οποίοι επέστρεψαν στον αγώνα με rally2 και αποκόμισαν σημαντικές εμπειρίες συμπληρώνοντας πολύτιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ελπίζουμε να δούμε και τα δύο πληρώματα σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η μάχη της F2 που όλοι περιμέναμε μεταξύ των Δ. Κτιστάκη- Μ. Κτιστάκη (Peugeot 306) και Καρλιώτη- Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) έληξε άδοξα στην έξοδο του πρωινού service… O επιλογέας ταχυτήτων του γκρι Saxo έσπασε με αποτέλεσμα το “Βόρειο” πλήρωμα να χρεωθεί με 2 λεπτά “καπέλο” μέχρι να καταφέρει να επισκευάσει πρόχειρα τη ζημιά. Έτσι οι περσινοί πρωταθλητές F2 ταξίδεψαν προς την πρώτη τους φετινή νίκη της σεζόν, και η “αποκάλυψη” του πρώτου σκέλους κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 9η θέση της γενικής.

Σαφώς βελτιωμένοι σε σχέση με ότι τους έχουμε συνηθίσει, οι Κανδηλιώτης- Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI) επικράτησαν στην κατηγορία C2, τερματίζοντας παράλληλα στην τέταρτη θέση της γενικής. Πίσω τους στην κατηγορία τερμάτισαν οι Αντωνίου- Σαρηγιαννίδης στον πρώτο τους αγώνα με το Mitsubishi Lancer Evo VIII του οδηγού οι οποίοι κατετάγησαν έβδομοι στον αγώνα.

Ανάμεσα στα δύο τετρακίνητα Lancer, “χώθηκαν” δύο γαλλικά αγωνιστικά με κίνηση στους δύο τροχούς που συμπλήρωσαν το βάθρο της F2. Οι Γαλάνης- Θεοφανίδης (Renault Clio RS) ήταν αυτοί που ανέτρεψαν την εις βάρος τους διαφορά και κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στην κατηγορία οδηγώντας άκρως θεαματικά, κρατώντας πίσω τους τον πρωτοεμφανιζόμενο σε ράλλυ Τιτάκη που αγωνίζεται με συνοδηγό τον Χαλκιαδάκη (Citroen DS3 R3T). Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Παντελάκης-Ορφανός που στην πρώτη τους εμφάνιση με το Renault Clio R3 ήταν στη μάχη για το βάθρο της F2. Τελικά τερμάτισαν στην έκτη θέση της κατηγορίας και θα είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο εάν δεν είχαν μια μικροέξοδο στην Power Stage.

Νικητής της κατηγορίας C5 αναδείχτηκε ο περσινός κυπελλούχος Θ. Στεργιάδης που φέτος τρέχει με τον αδερφό του Γιώργο στα μπάκετ του κίτρινου Peugeot 106 Rallye, μπροστά από τους άτυχους Καρλιώτη- Ανάγνου (Citroen Saxo VTS). Οι Ρινάκης- Ματαλιωτάκης (Peugeot 106 Rallye) συμπλήρωσαντο βάθρο της κατηγορίας βελτιώνοντας κατακόρυφα τις επιδόσεις τους στις ειδικές της Κυριακής.

Με ένα παρόμοιο σε χρωματισμό 106 Rallye, αλλά της κατηγορίας N, κέρδισαν την πολύ ανταγωνιστική κατηγορία C6 οι Κουτσοδήμος- Βλάγκας! Οι κυριότεροι ανταγωνιστές τους εγκατέλειψαν τον αγώνα, οι Κομνός- Κοντός (Citroen Saxo VTS) από πρόβλημα στο ψυγείο και οι πρωτοεμφανιζόμενοι νεαροί Μόσιος- Στέλλος (Citroen Saxo VTS) από ανώδυνη έξοδο.

Οι Σταματόπουλος- Δρίτσας (Mitsubishi Lancer Evo IX) στον πρώτο τους αγώνα με τετρακίνητο κέρδισαν την κατηγορία Ν, εμπρός από τους Κρητικούς Καζανά- Μακράκη με παρόμοιο αγωνιστικό.

Κρητικοί ήταν οι νικητές και στην κατηγορία C4! Οι πολύπειροι Περάκης- Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206), στην 12η επίσκεψη τους στο Ράλλυ Κένταυρος ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, μετά από ωραία μονομαχία με τους τοπικούς Μιχαήλ- Μπαλώτη (Peugeot 106 S16).

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου, εκτός απροόπτου, το Ηπειρωτικό Ράλλυ στις αρχές Ιουλίου.

Τελικά αποτελέσματα: