Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2021- 1. Ράλλυ Κένταυρος- 1ο σκέλος- Κρητική υπεροχή
Σε Κρητική υπόθεση εξελίχθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Κένταυρος στις δύο κορυφαίες κατηγορίες του θεσμού, γενική και F2. Οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 απομακρύνθηκαν από τον ανταγωνισμό νωρίς, σημειώνοντας κορυφαίο χρόνο στην ταχύτατη ειδική Μελισσάτικα (124 km/h ΜΩΤ!!!). Στη συνέχεια έλεγξαν το ρυθμό τους και κατάφεραν να ολοκληρώσουν το σκέλος ένα ολόκληρο λεπτό μπροστά από τους δεύτερους Αυγερόπουλο- Γιαβάση (Skoda Fabia R5) κερδίζοντας τις 3 από τις 4 ειδικές, αφήνοντας τη νυχτερινή Πορταριά, όπως και πέρυσι στα “παιδιά από την Πάτρα”.
Οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα, εμφανώς αγχωμένοι από την περσινή τους άτυχη εμπειρία. Βελτίωσαν σταδιακά τις επιδόσεις τους και κατάφεραν να σημειώσουν ανταγωνιστικούς χρόνους στα δύο περάσματα από την Πορταριά, όντας όμως πολύ πίσω από τους πρωτοπόρους.
Το τρίτο Α της παρέας, οι Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5) δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν το σκέλος, προδομένοι από την αντλία βενζίνης του τσέχικου όπλου πριν την 3η ΕΔ, κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση του αγώνα.
Τις εντυπώσεις στο πρώτο σκέλος έκλεψαν οι πρωταγωνιστές της F2 με τα θεαματικά τους περάσματα και τους χρόνους τους! Οι Δ. Κτιστάκης- Μ. Κτιστάκης (Peugeot 306) ήταν άκρως εντυπωσιακοί, όπως άλλωστε και οι 1600ρηδες Καρλιώτης- Ανάγνου (Citroen Saxo VTS)!
Αμφότερα τα πληρώματα σημείωσαν επιδόσεις 3αδας, μπροστά από πολλούς τετρακίνητους συνδυασμούς και ολοκλήρωσαν τις ειδικές του Σαββάτου στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνά τα τέσσερα δευτερόλεπτα.
Στη μάχη της C2 οι Κανδηλιώτης- Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI) πραγματοποιούν την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας τους ολοκληρώνοντας το σκέλος στην πέμπτη θέση της γενικής, 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τους Αντωνίου- Σαρηγιαννίδη (Mitsubishi Lancer Evo VIII).
Για την τρίτη θέση της F2 μάχονται “σώμα με σώμα” οι Τιτάκης- Χαλκιαδάκης (Citroen DS3 R3T), Παντελάκης- Ορφανός (Renault Clio R3) και Γαλάνης- Θεοφανίδης (Renault Clio RS). Την πρώτη 10αδα κλείνουν οι Θ. Στεργιάδης- Γ. Στεργιάδης (Peugeot 106 Rallye) όντας και δεύτεροι στη C5, μπροστά από τους πρωτοπόρους της κατηγορίας Ν Σταματόπουλο- Δρίτσα (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Πρώτοι στην πολύ ανταγωνιστική C6 τερμάτισαν στο πρώτο σκέλος οι Κομνός- Κοντός (Citroen Saxo VTS), με τους Κουτσοδήμο- Βλάγκα (Peugeot 106 Rallye) και Μόσιο- Στέλλο (Citroen Saxo VTS) να διεκδικούν με αξιώσεις τη νίκη. Αρκετές ήταν οι εγκαταλείψεις του Σαββάτου, με σημαντικότερες αυτών των Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη (Skoda Fabia R5), Οροϊλίδη- Κορίνθιου (Citroen ZX Kit Car) που τους έφυγε ο τροχός στην απλή πριν την πρώτη Πορταριά, Λάκη- Τριανταφυλλίδη (Peugeot 306) που είχαν στενή επαφή με μπαριέρα και Γορίτσα- Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X) από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, Βαλαβάνη- Τσαβδαρίδη (Honda Civic Type R) από μηχανικό πρόβλημα, Νικολιδάκη- Πετούση (Peugeot 106) από έξοδο.
Το δεύτερο και τελευταίο σκέλος του Ράλλυ Κένταυρος περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές (Καράβωμα και Κισσός επί 2) και 46 αγωνιστικά χιλιόμετρα, με τις μάχες στις επιμέρους κατηγορίες να μην έχουν κριθεί.
Καλό αγώνα σε όλους!
[…] “καθάρισαν” την υπόθεση νίκη ουσιαστικά από το πρώτο σκέλος, όπου δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας από τον […]