Την τρίτη τους σερί νίκη στο Ηπειρωτικό Ράλλυ σημείωσαν οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 του οδηγού! Οι πρωταθλητές ήταν για ακόμα ένα ράλλυ ασυναγώνιστοι, σημείωσαν τη δεύτερη φετινή τους νίκη στο πρωτάθλημα ασφάλτου και θα υποδεχτούν τους αντιπάλους τους στον επόμενο γύρο του θεσμού, στην πατρίδα του οδηγού την Κρήτη, με ένα ευρύ προβάδισμα στη βαθμολογία.
Το πλήρωμα του μαύρου Ford Fiesta R5 δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, και οι μόνοι που κινήθηκαν στο ρυθμό τους σε κάποιες από τις ειδικές του αγώνα ήταν οι Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης με το Skoda Fabia R5 της i-race.
Οι επίσης Κρητικοί ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο ράλλυ της Ηπείρου και έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους και την βελτίωση τους, τόσο οδηγικά όσο και στο στήσιμο του αυτοκινήτου τους. Δεν το κρύβουν ότι θέλουν ακόμη αρκετή δουλειά για να φτάσουν στο επίπεδο των νικητών και αυτό θα γίνει μόνο μέσω των αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Στη μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου, αποτελεσματικότεροι όλων αποδείχτηκαν οι νικητές της F2 Δ. Κτιστάκης- Μ. Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) οι οποίοι σημείωσαν τη δεύτερη σερί τους νίκη και έκαναν σημαντικό βήμα για ακόμη έναν τίτλο. Βαμμένο στα χρώματα της Κρήτης λοιπόν το βάθρο, με τους τέταρτους να είναι επίσης από τη μεγαλόνησο!
Οι πολύ επιθετικοί και στο δεύτερο σκέλος Περουλάκης- Σαρρής με το κατακόκκινο Mitsubishi Lancer Evo VIII επικράτησαν στην C2, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις τους στην ηπειρωτική Ελλάδα και μακάρι να τους δούμε και στους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος. Απαλλάχτηκαν νωρίς το πρωί της Κυριακής από τους ταχύτατους το Σάββατο Αντωνίου- Βίγκο που είδαν το δικό τους 8αρι να ανεβάζει θερμοκρασία και να παρκάρει στην άκρη του δρόμου στη “Δωδώνη” εγκαταλείποντας έτσι άδοξα τη μάχη για το βάθρο.
Oι νικητές της C5, Αυγερόπουλος- Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) ολοκλήρωσαν στην πέμπτη θέση της γενικής, αν και καρδιοκτύπησαν αρκετές φορές μέχρι τον τερματισμό, λόγω ηλεκτρολογικού προβλήματος που εμφανιζόταν περιοδικά στο αγωνιστικό τους. Τέλος καλό όλα καλά για τους Πατρινούς, με την νίκη τους να παίρνει ακόμη μεγαλύτερη αξία αν δει κανείς χρόνους αλλά και περάσματα των αντιπάλων τους που ακολούθησαν σε κατηγορία και γενική κατάταξη.
Στο όριο κινήθηκαν τόσο οι έκτοι Νικολιδάκης- Πετούσης, όσο και οι έβδομοι Στεργιάδης- Γαζγάζης, που έκαναν μαζί με τους νικητές της κατηγορίας τον κόσμο που βρέθηκε στο βουνό να παραμιλάει με τα περάσματα τους και να περιμένει με ανυπομονησία και το επόμενο πέρασμα των τριών Peugeot 106 S16.
Με ντεμαράζ στις ειδικές του δεύτερου σκέλους, όπου είδαν το ανανεωμένο Opel Astra OPC να δουλεύει οι Γεροδήμος- Γρηγορίου συνδύασαν την επιστροφή τους στους αγώνες με την όγδοη θέση της γενικής, μπροστά από τους νικητές της κατηγορίας Ν η οποία επιφύλασσε έντονο συναγωνισμό μεταξύ τριών πληρωμάτων.
Οι Κόρακας- Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος, με τον οδηγό της ΛΑ Μυτιλήνης να βρίσκει τα πατήματα του ειδική προς ειδική και να καταφέρνει να “κλέψει” τη νίκη από τους τοπικούς Γορίτσα- Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X) μόλις στην τελευταία ειδική του ράλλυ. Τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Καζανάς- Μακράκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ακολουθούν φέτος όλο το θεσμό του πρωταθλήματος ασφάλτου.
Επιστρέφοντας στην F2, στην πέμπτη θέση ολοκλήρωσαν οι νικητές της C4 Σφίγγας- Χρονάκης (Peugeot 206) που εκμεταλλεύτηκαν την εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα των Μ. Νηστικάκη- Σ. Νηστικάκη (Citroen Saxo VTS) που ήταν οι πρώτοι της C4 στο πρώτο σκέλος. Σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους ακολούθησαν στα δικίνητα οι Χαλδαίος- Σαμαράς (Citroen C2) και Τιτάκης- Χαλκιαδάκης (Citroen DS3 R3T), ενώ άτυχοι στάθηκαν οι ταχύτατοι Γαλάνης- Θεοφανίδης (Renault Clio RS) και Αλεξανδρής- Αμαξόπουλος (Peugeot 206 RC), που εγκατέλειψαν από έξοδο οι πρώτοι κι από μηχανικό πρόβλημα οι δεύτεροι.
Οι “τοπικοί ήρωες” Παπαδιώτης- Κωστανάσιος (Renault Clio Williams) δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα αφού έχασαν τροχό στην δεύτερη Δωδώνη. Ο αγώνας τους είχε “χαλάσει” ήδη από μια μικροέξοδο στο πρώτο σκέλος κι από ποινές. Το όνομα ακόμη ενός “τοπικού ήρωα”, αυτό του Βαγγέλη Τσιούρη σιγοψιθύριζαν οι θεατές στο περιθώριο του αγώνα…
Τέλος, υπόθεση Γιαννιώτικων πληρωμάτων ήταν η μάχη της μικρότερης κατηγορίας του αγώνα, της C6. Νικητές οι συνήθεις ύποπτοι Τασούλας- Μπαζιαλέκος (Peugeot 106 S16) που αυτή τη φορά χρειάστηκε να “ιδρώσουν” για να καταβάλουν την αντίσταση των εξαιρετικών Γκουρογιάννη- Σιαφάκα με ίδιο αυτοκίνητο.
Αναχωρώντας από τα Ιωάννινα θα μας μείνει η ευγένεια των ανθρώπων της περιοχής, είτε είχαν πόστο στον αγώνα είτε όχι και ο αρκετός κόσμος στο βουνό. Η περιοχή αγαπάει πραγματικά τους αγώνες αυτοκινήτου και είναι πλέον η ώρα να τροποποιηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και να επιτραπεί και επίσημα η παρουσία τους στο βουνό.
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος ασφάλτου το Ράλλυ της Κρήτης στα τέλη Σεπτεμβρίου, και ελπίζουμε να καταφέρουμε να σκαρφαλώσουμε και τα Κρητικά βουνά, να καλύψουμε τον αγώνα με posts, κείμενα, φωτογραφίες και video και να μην παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του αγώνα από τον καναπέ. Ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι…
Καλό καλοκαίρι σε όλους τους ασφάλτινους, γιατί για εμάς τους “μικτούς” έχει αγώνα και τον Αύγουστο!
Τελικά αποτελέσματα: