Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2021- 3. Ράλλυ Κρήτης- leg2- Οι συνήθεις “ύποπτοι”
Οι συνήθεις “ύποπτοι” είναι οι νικητές του Ράλλυ Κρήτης! Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας με το κοκκινόμαυρο Ford Fiesta R5 κέρδισαν ακόμα μια φορά σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου, με τον οδηγό να συμπληρώνει 9 νίκες στο νησί! Αντίστοιχα, στην κατηγορία F2 θριαμβευτές ήταν οι Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) που πλησιάζουν όλο και πιο κοντά στο Πρωτάθλημα της κατηγορίας.
Οι αρκετοί θεατές που βρέθηκαν στο βουνό απόλαυσαν γρήγορα και θεαματικά περάσματα από την πλειοψηφία των πληρωμάτων που συμμετείχαν στον αγώνα ενώ δεν έλειψαν και οι μάχες στη γενική και στις επιμέρους κατηγορίες.
Η μονομαχία της γενικής κράτησε μέχρι τη δεύτερη ειδική της Κυριακής, την Αγία Βαρβάρα. Εκεί οι διεκδικητές της κορυφής Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5), που είχαν ξυπνήσει “ζεστοί”κερδίζοντας την πρώτη ειδική και μειώνοντας τη διαφορά από τους πρωτοπόρους, είχαν τετακέ με πολλά χιλιόμετρα, χάνοντας περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα και κάθε ελπίδα για τη νίκη. Ευτυχώς “η στιγμή” του πληρώματος από το Ρέθυμνο ήταν ανώδυνη τόσο για αυτούς όσο και για το “τσέχικο όπλο” αφού διατηρήθηκαν εντός δρόμου, όμως το αποτέλεσμα είχε ήδη κριθεί. Η δεύτερη θέση κρίνεται ως ικανοποιητικό αποτέλεσμα για τους Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη που έδειξαν ότι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί, αν και παραλίγο να τη χάσουν στην τελευταία ειδική αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την αντλία βενζίνης.
Όσο για τους νικητές; Η αλήθεια είναι ότι πιέστηκαν πιο πολύ από κάθε άλλο αγώνα φέτος, όμως δεν έχασαν την ψυχραιμία τους και “πυροβόλησαν” κερδίζοντας τις 8 από τις 9 πολύ γρήγορες ειδικές διαδρομές συμπεριλαμβανομένης της power stage αγκαλιάζοντας ουσιαστικά και το φετινό τίτλο! Η μέση ωριαία ταχύτητα της νέας ειδικής Αγία Βαρβάρα άγγιξε τα 140 km/h κάτι που πρέπει να προβληματίσει τους οργανωτές σε επόμενες διοργανώσεις.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Περουλάκης- Λευτέρης Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που οδήγησαν ταχύτατα παρά το γεγονός ότι η κατηγορία τους δεν μέτρησε τελικά για το πρωτάθλημα.
Στην κατηγορία F2 οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) δεν προβληματίστηκαν στις ειδικές της Κυριακής από τον ανταγωνισμό και σημείωσαν ακόμα μια νίκη! Το πρωτάθλημα είναι κοντά για το Κρητικό πλήρωμα και μένει να δούμε αν θα κάνουν το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη για το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. για να κατακτήσουν και μαθηματικά τόσο τον τίτλο της F2 όσο και το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος.
Στην “κόντρα” των “σαξόραλλων” οι καλύτεροι όλων ήταν οι Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106 S16) που τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής και στην πρώτη της C5.Τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα περισσότερα ανταγωνιστικά 1600αρια δεν μειώνουν σε τίποτα την επίδοση του πληρώματος που “δεν άφησε” πουθενά. Τα περάσματα τους ήταν οριακά παντού και άκρως θεαματικά!
Πίσω τους, στην τρίτη θέση της F2 ολοκλήρωσαν οι Τίτος Τιτάκης- Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με το “αθόρυβο” Citroen DS3 R3T, με τον οδηγό να μαθαίνει γρήγορα και να βελτιώνεται συνεχώς. Έβδομοι γενικής τερμάτισαν οι Δημήτρης Καζανάς- Θοδωρής Μακράκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) χωρίς όμως να καρπωθούν τους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, αφού αυτή δεν συμπλήρωσε τον απαραίτητο αριθμό αγωνιζομένων για να προσμετρήσει.
Πρώτοι μη Κρητικοί έφτασαν στο Παγκρήτιο Στάδιο οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσηςμε το δικό τους Peugeot 106 Rallye, στην πρώτη τους επίσκεψη στο νησί. Τα “παιδιά από την Πάτρα” προσαρμόστηκαν άμεσα στις απαιτήσεις των γλιστερών ειδικών της Κρήτης και θα βρίσκονταν ψηλότερα στη γενική και την F2 αν δεν έχαναν πολύ χρόνο από κλαταρισμένο ελαστικό την πρώτη ημέρα.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν τέσσερα ακόμα “κοπέλια”, τα δύο πρώτα πληρώματα της κατηγορίας C4 Σταύρος Ζεϊμπεκάκης- Γιάννης Συντιχάκης (Peugeot 106 S16) και Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206 XS) με τους τελευταίους να κάνουν σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του κυπέλλου μιας κατηγορίας που φέτος είναι αρκετά δυνατή! Οι πρωτοπόροι της C4 στο πρώτο σκέλος Μιχάλης Ζερβάκης- Ιωάννης Λιοδάκης (Citroen Saxo VTS) εγκατέλειψαν νωρίς την Κυριακή από μηχανική βλάβη.
Μοναδικοί νικητές εκτός Κρήτης, ήταν αυτοί της μικρότερης κατηγορίας του αγώνα, της C6. ΟιΜαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης (Peugeot 106 S16) πρώτευσαν, παρά την πίεση των Μιχάλη και Γιώργου Πουλάκη (Toyota Yaris) που ανέβασαν ρυθμό στο δεύτερο σκέλος και κέρδισαν πολλές θέσεις. Οι διεκδικητές της νίκης Νίκος Τύρος- Γιώργος Πολυχρονόπουλος δεν εκκίνησαν στο δεύτερο σκέλος. Αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα ακολούθησαν στην κατάταξη της κατηγορίας οι Βαγγέλης Παρθενιάδης- Κώστας Χατζάκης (Citroen Saxo VTS) και ο μοναδικός αθλητής ΑΜΕΑ των Ράλλυ, ο Στράτος Σταματάκης με συνοδηγό στον Disabled Racing Team “Ράλλαρο” τον Φίλιππο Φακουρέλη.
Ανάμεσα στα 20 πληρώματα που τερμάτισαν το Ράλλυ Κρήτης ήταν και οι Στέλιος Μιχαηλάκης- Νίκος Λιγοψυχάκης (Subaru Impreza), Γιάννης Δαμιανάκης- Λευτέρης Ζερβάκης (Peugeot 106 S16), Γιώργος Ιωαννίδης- Παντελής Παπανδρέου (Citroen AX), Μιχάλης Πόλιας- Στέλλα Ρουσάκη (Citroen Saxo VTS), Μιχάλης Νικολίτσης- Κώστας Πετράκης (Peugeot 106 S16), Δημήτρης Φραντζεσκάκης- Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος (Ford Fiesta ST).
Από τον αγώνα της Κρήτης κρατάμε την τέλεια φιλοξενία, την πολύ καλή συνεργασία με τον ΑΟΚρήτης, τον αρκετό κόσμο στις ειδικές διαδρομές, τα “πάνω από τα όρια” περάσματα των Κρητικών και όχι μόνο, το σχεδιασμό του αγώνα που επέτρεπε την κάλυψη σχεδόν όλων των ειδικών διαδρομών και την τρέλα των ντόπιων σε όλα τα επίπεδα. Και του χρόνου!
Τελικά Αποτελέσματα: