Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2021- 5. Ράλλυ Παλάδιο- preview- Σκιά του ένδοξου παρελθόντος του
Στη σκιά του λαμπρού του παρελθόντος διεξάγεται το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου το Ράλλυ Παλάδιο. Ένας αγώνας που συνήθιζε να ρίχνει την αυλαία στα Ράλλυ σε πανηγυρικό κλίμα και με αριθμό-ρεκόρ συμμετεχόντων, φέτος κλείνει τη χρονιά υποτονικά, με έναν από τους μικρότερους αριθμούς πληρωμάτων της 40χρονης ιστορίας του. Ασφάλτινος αγώνας στην Αττική, στην έδρα των περισσότερων αγωνιστικών της χώρας, που προσμετράει σε δύο διαφορετικά πρωταθλήματα και αντίστοιχα κύπελλα, με μόλις 32 συμμετοχές, είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει οργανωτές και Ομοσπονδία. Η απαξίωση των θεσμών, οι “κουρασμένες” ειδικές, οι κακές εμπειρίες του προηγούμενου αγώνα εντός Αττικής, σε συνδυασμό με οικονομική κρίση και κορωνοϊό κράτησαν χαμηλά το ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων.
Στις “πολυπερπατημένες” ειδικές Άγιο Ιωάννη, Αλεποχώρι και Μελετάκι οι οποίες θα διεξαχθούν τρεις φορές η καθεμιά, με το τελευταίο πέρασμα να είναι νυχτερινό, θα μονομαχήσουν οι διεκδικητές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου.
Στη μάχη της κορυφής, οι διεκδικητές του πρωταθλήματος Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας (Ford Fiesta R5) και Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5) θα δώσουν την τελευταία παράσταση της χρονιάς. Το βαθμολογικό προβάδισμα των επί σειρά Πρωταθλητών Ασφάλτου Αναπολιοτάκη- Τσιούκα τους επιτρέπει να κατακτήσουν τον τίτλο με μια γρήγορη βόλτα, αλλά όσοι τους γνωρίζουν, ξέρουν καλά ότι θα τρέξουν για να κερδίσουν σε έναν αγώνα που λείπει από το παλμαρές τους. Οι έτεροι Κρητικοί, Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης νικητές του τελευταίου Παλάδιου το 2019, γνωρίζοντας ότι οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος τους, θα αγωνιστούν χωρίς άγχος για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Στις εκπλήξεις του πίνακα συμμετεχόντων, οι Πάνος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο, ενώ θα παίξουν και ρόλο ρυθμιστή στη μάχη του πρωταθλήματος της κατηγορίας Ν μεταξύ των Δημήτρη Καζανά- Θοδωρή Μακράκη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κώστα Κόρακα- Γιώργου Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Τυπική διαδικασία είναι η κατάκτηση του κυπέλλου της κατηγορίας C2 από τους Βασίλη Κανδηλιώτη- Παντελή Παπανδρέου (Mitsubishi Lancer Evo VI) που θα τους προτιμούσαμε στον αγώνα με το πανέμορφο 208 Τ16 του οδηγού.
Στην αποδεκατισμένη F2, αφού λείπουν από τον επίλογο οι Πρωταθλητές Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης, αλλά και οι “καμικάζι” της C5 που έκλεψαν τις καρδιές των θεατών στους προηγούμενους αγώνες, τη νίκη θα διεκδικήσουν νέοι συνδυασμοί πληρωμάτων και αυτοκινήτων.
Ο Χρήστος Αυγερόπουλος που επιστράτευσε για το ντεμπούτο στα ράλλυ του νέου του Citroen Saxo Kit Car τον Παναγιώτη Κονδύλη στο δεξί μπάκετ, με τον μόνιμο συνοδηγό του Στράτο Γιαβάση, με τον οποίον κατέκτησαν τον τίτλο στην κατηγορία C5, να αναρρώνει από το πρόσφατο ατύχημα του στο Athens Rally Sprint, αποτελεί το φαβορί. Απέναντι του θα βρεί τους νεαρούς Νίκο Κομνό- Νίκο Κόντο με το πρώην δικό του Peugeot 106 S16, τους Πασχάλη Χατζημάρκο- Νίκο Ιντζόγλου με Peugeot 208 Rally4 και τους εκπληκτικούς στον Άγιο Μερκούριο Νίκο Καραδημήτρη- Γιώργο Μουρτζούκο με Peugeot 206 XS.
Το ενδιαφέρον δεν λείπει από τη μικρότερη κατηγορία του αγώνα C6 όπου οι Μαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης (Peugeot 106 S16) και Γιάννης Κουτσοδήμος- Μαριάννα Χριστογιαννουλά (Peugeot 106 S16) θα διεκδικήσουν τον τίτλο! Στο δρόμο τους θα βρουν πολύ δυνατούς αντιπάλους όπως οι προερχόμενοι από τις Αναβάσεις Πανάγγελος και Βίκτωρας Ρέκκας (Peugeot 106 S16), οι έμπειροι “GEO”- Δημήτρης Τριπιντής (Peugeot 106 S16), και αρκετοί ακόμα “παλιοί” και “νέοι”! Ανάμεσα τους, ο μοναδικός αθλητής ΑΜΕΑ των ράλλυ και δύο φορές κυπελλούχος της κλάσης Στράτος Σταματάκης με συνοδηγό τον Φίλιππο Φακουρέλη και το Peugeot 106 Rallye της Disabled Racing Team.
Καλό αγώνα σε όλα τα πληρώματα με το GRally να βρίσκεται στα βουνά με laptop, φωτογραφικές μηχανές και κάμερες και στον επίλογο, όπως σε κάθε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου και του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το 2021!