Στο Ράλλυ Κρήτης, επίλογο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου θα κριθούν οι κυριότεροι τίτλοι του θεσμού, αυτός της γενικής, αυτός της κατηγορίας F2 αλλά και αυτός της μικρότερης κατηγορίας της C6.
Στη Θεσσαλονίκη καπαρώθηκε το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν από τους Αργυρίου- Πάσχο και το κύπελλο της C5 από τους Στεργιάδη- Γαζγάζη οπότε μένουν ανοικτά τα υπόλοιπα με τους πρωταγωνιστές να γράφουν ιστορία στη γλιστερή κρητική άσφαλτο.
Για ακόμα μια χρονιά ο μεγάλος τίτλος θα καταλήξει σε πλήρωμα από το νησί. Φαβορί για ακόμα ένα ασφάλτινο πρωτάθλημα είναι οι μόνιμοι τιτλούχοι τα τελευταία χρόνια Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας. Μια θέση στην πρώτη τετράδα αρκεί στο δίδυμο του Ford Fiesta R5 για να ανακυρηχθούν οι καλύτεροι ασφάλτινοι για το 2023 κι έχουν αποδείξει ότι μπορούν να το διαχειριστούν. Ο αγώνας βέβαια είναι ιδιαίτερος για αυτούς, με τον οδηγό να έχει κατακτήσει τη νίκη 9 φορές (!!!) και τίποτα δεν προμηνύει ότι θα πάνε για αγώνα τακτικής. Στην αντίπερα όχθη, οι Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης θα διεκδικήσουν τις όποιες ελπίδες τους έχουν απομείνει στο τιμόνι του Skoda Fabia R5 διεκδικώντας τη νίκη. Έχουν κι αυτοί κερδίσει το Ράλλυ Κρήτης μια φορά και οι επιδόσεις τους τελευταία δείχνουν ότι βελτιώνονται συνεχώς. Μακάρι να απολαύσουμε μια μονομαχία υψηλού επιπέδου!
Μαθηματικές ελπίδες για το πρωτάθλημα έχουν και οι τρίτοι, επίσης Κρητικοί, Γιώργος Περουλάκης- Λευτέρης Σαρρής που με το Mitsubishi Lancer Evo IX βάζουν πλώρη για το βάθρο, γνωρίζοντας ότι το αγωνιστικό τους υστερεί σε σχέση με τα R5.
Στην κατηγορία F2 η επιστροφή των Πρωταθλητών των τελευταίων ετών, μετά την απουσία τους από το Ράλλυ ΔΕΘ, τους χρίζει αυτόματα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα με το Peugeot 306 S16 για να υπερασπιστούν τις δάφνες τους, με τους Μακεδόνες Γιάννη Κωνσταντινίδη- Δημήτρη Κυπαρισσά να είναι αυτοί που θέλουν να τους ξεπεράσουν. Το πλήρωμα της Citroen DS3 R3T γνωρίζει ότι το έργο του είναι εξαιρετικά δύσκολο, εκτός έδρας μάλιστα, αλλά θα κάνει το ταξίδι για να διεκδικήσει τις πιθανότητες του.
Πολλοί είναι οι τοπικοί συνδυασμοί που θα διεκδικήσουν το βάθρο της F2. Oι Τίτος Τιτάκης- Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με ακόμα μία Citroen DS3 R3T είναι ένας από αυτούς που θα προσπαθήσουν για το καλύτερο στον αγώνα του νησιού τους. Πάντα ανταγωνιστικοί στην Κρήτη και όχι μόνο, οι Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης επιστρέφουν στους αγώνες μετά από 2 χρόνια απουσίας με το Peugeot 106 και υψηλές φιλοδοξίες, όπως και οι Δημήτρης Φρατζεσκάκης- Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Ford Fiesta.
Στην πολύ ανταγωνιστική C4, στην οποία θα σφραγίσουν και μαθηματικά τον τίτλο τους οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) μετά την εκκίνηση, δυνατότητες για τη νίκη έχουν οι Μάνος και Στάθης Νηστικάκης (Citroen Saxo), Μιχάλης Ζερβάκης- Γιάννης Λιοδάκης (Citroen Saxo), Γιάννης Δαμιανάκης- Μάριος Χρονάκης (Peugeot 205) και Ανδρέας Μαραγκάκης- Βαγγέλης Αργυρός (Peugeot 206) με τις μάχες τους να αναμένονται σκληρές.
Στην κατηγορία Ν, ακλόνητο φαβορί είναι οι πρωταθλητές του 2021 Δημήτρης Καζανάς- Θόδωρος Μακράκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που αποτελούν και τη μοναδική τετρακίνητη συμμετοχή. Πίσω τους, για τον τίτλο της C6 θα παλέψουν τρία πληρώματα που έκαναν το ταξιδι από την ηπειρωτική Ελλάδα. Οι νικητές του ΔΕΘ Αλέξανδρος Αβραμίδης- Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) θέλουν να ανατρέψουν την κατάσταση με αντίπαλο τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Βαγγέλη Μασιάλα (Citroen Saxo VTS), ενώ και οι Νίκος Μανούσκος- Σπύρος Μπογδάνος (Citroen Saxo VTS) θα παίξουν το τελευταίο τους χαρτί στην Κρήτη. Στη μάχη της C6 και αρκετά τοπικά πληρώματα με τους Γιάννη Κακεπάκη- Μάνο Δημητρίου (Peugeot 106) και τον “ασταμάτητο” Στράτο Σταματάκη, τον μοναδικό ΑΜΕΑ οδηγό ράλλυ, με συνοδηγό τον Φίλιππο Φακουρέλη (Peugeot 106), να ξεχωρίζουν.
Δυστυχώς δεν καταφέραμε να εξασφαλίσουμε την απαραίτητη υποστήριξη και δεν θα βρεθούμε στη μεγαλόνησο για να καλύψουμε τη μάχη που θα κρίνει τους τίτλους. Την επόμενη φορά!
Καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα!
Συμμετοχές:
Αφίσα:
Ωράριο:
Χάρτες: