Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2021- Ράλλυ Κένταυρος- preview- Συνάντηση κορυφής

Συνάντηση κορυφής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου του 2021. Με αφετηρία το Ράλλυ Κένταυρος στο πανέμορφο Πήλιο στις 5-6 Ιουνίου τρεις κορυφαίοι συνδυασμοί θα ριχτούν στη μάχη του Πρωταθλήματος με ιδιαίτερες αξιώσεις.

ΑΑΑ ποιότητα! Τα τρία Α κεφαλαία των ασφάλτινων Ράλλυ, οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας (Ford Fiesta R5), Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης (Skoda Fabia R5) και Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (i-race Skoda Fabia R5) θα αναστατώσουν την πανέμορφη φύση της ορεινής Μαγνησίας.

Το Ford Fiesta R5 των Αναπολιοτάκη- Τσιούκα θα είναι το σημείο αναφοράς του αγώνα κι αυτό που θα πρέπει να ξεπεράσουν οι επίδοξοι μνηστήρες της νίκης. Οι πρωταθλητές Ασφάλτου των τελευταίων ετών και 3 φορές νικητές του Ράλλυ Κένταυρος (πολυνίκης του αγώνα ο Λεωνίδας Κύρκος με 10 πρωτιές!) έχασαν ελάχιστες μάχες σε ειδικές διαδρομές τα τελευταία χρόνια αλλά πάντα κέρδιζαν τον πόλεμο, όντας αήττητοι με το μαύρο “άτι” τους. Είναι γεγονός ότι ποτέ δεν συνάντησαν συναγωνισμό αντάξιο του επιπέδου τους σε βάθος σεζόν, όπου όμως αυτό  συνέβη, έστω και σποραδικά, ήταν εκεί να δώσουν απαντήσεις.

Είναι η πρώτη χρονιά που τρεις συνδυασμοί ξεκινάνε από την ίδια, θεωρητικά, αφετηρία. Αναμένουμε κι άλλους στην πορεία, και είμαστε αισιόδοξοι για ανταγωνισμό και στους υπόλοιπους αγώνες του πρωταθλήματος. Οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης (Skoda Fabia R5) και Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης (i-race Skoda Fabia R5) ήταν οι μόνοι που “έκλεψαν” έστω και για μία μόνο ειδική την πρωτιά από τους πρωταθλητές στους περσινούς αγώνες του πρωταθλήματος και οι επιδόσεις τους αφήνουν υποσχέσεις για μάχες. Κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τον ταχύτερο χρόνο του Πατρινού πληρώματος στη νυχτερινή Πορταριά του περσινού Ράλλυ Κένταυρος, στην πρώτη μάλιστα επαφή του με το τετρακίνητο “όπλο”, αλλά ούτε και την πολύ καλή εμφάνιση του διδύμου της i-race στο Ράλλυ Κρήτης του περασμένου Οκτώβρη!

Η λίστα εκκίνησης του Ράλλυ Κένταυρος, την οποία δεν θα σχολιάσουμε, περιλαμβάνει 52 συμμετοχές και μάλιστα όπως διαβάζουμε στην επίσημη σελίδα του αγώνα όλοι τους θα εκκινήσουν το Σάββατο, κάτι που σημαίνει πως όλοι θα συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα! Ευτυχώς η σειρά εκκίνησης αλλάζει την Κυριακή σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Σαββάτου…

Η κατηγορία Ν του Πρωταθλήματος ξεκινάει δυναμικά, εννοείται με παρόντες τους Ποσειδώνα Γορίτσα- Αποστόλη Σπύρου, το μοναδικό πλήρωμα που ακολούθησε πέρσι το θεσμό με το 10αρι του. Απέναντι τους θα βρουν τους «νέους» στην κατηγορία Φώτη Σταματόπουλο- Βασίλη Δρίτσα με το i-race Mitsubishi Lancer Evo IX, τους Γιάννη Μπίστα- Χρήστο Μπακλώρη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και τους επανεμφανιζόμενους Νίκο Σωτηριάδη- Θανάση Καλίγκο (Mitsubishi Lancer Evo IX). Οι Κρητικοί Δημήτρης Καζάνας- Θοδωρής Μακράκης θα επιχειρήσουν την πρώτη τους εμφάνιση εκτός νησιού με το 9αρι τους, ενώ σε μια καλή εμφάνιση στην ιδιαίτερη πατρίδα τους στοχεύουν οι Απόστολος Βιδούρης- Μάριος Ζαβλανός με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo IX.

Στην F2 οι Πρωταθλητές Δημήτρης Κτιστάκης- Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) έχουν τα προγνωστικά με το μέρος τους. Μάχη για το βάθρο θα δώσουν οι “δίλιτροι” “Βόρειοι” Γιάννης Βαλαβάνης- Μενέλαος Τσαβδαρίδης (RACE- Honda Civic Type R), Γιάννης Γαλάνης- Χρήστος Θεοφανίδης (Renault Clio Ragnotti) και οι 1600αρηδες Κώστας Καρλιώτης- Βασίλης Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) και Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106 S16). Ωραίο “μάτι” στην κατηγορία θα προσφέρει η πανέμορφη Citroen ZX Kit Car των Σάββα Οροϊλίδη- Γρηγόρη Κορίνθιου, ενώ κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει τους αειθαλείς Ανδρέα Περάκη- Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206), τις παλιές καραβάνες Γιώργο Παντελάκη- Στράτο Ορφανό (Renault Clio R3) και τον πρωτοεμφανιζόμενο στα Ράλλυ Τίτο Τιτάκη που θα έχει δίπλα του τον Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη στο “ex– Θεργιάκη” Citroen DS3 R3T Max.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στη C5 θέλουν να διαδραματίσουν οι περσινοί κυπελλούχοι Θανάσης και Γιώργος Στεργιάδης (Peugeot 106 Rallye), οι «τοπικοί» Αποστόλης Βεργοζήσης- Νίκος Λεγαντής (Peugeot 106 S16) και Σταμάτης Μιχαήλ- Διανέλλος Μπαλωτής (Peugeot 106 S16), αλλά και οι Μανώλης Ρινάκης- Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 106 S16).

Eκεί που αναμένεται “σφαγή” είναι στην μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6! Nέοι, ή λιγότερο νέοι θα τα δώσουν όλα για τη διάκριση και ξεχωρίζουμε τους Νίκο Κομνό- Νίκο Κοντό (Citroen Saxo VTS), Γιάννη Κουτσοδήμο- Σπύρο Βλάγκα (Peugeot 106 S16), Δημήτρη Μπίκα- Γρηγόρη Παναγιώτου (Citroen Saxo VTS) από τη νέα γενιά, και από τους πιο έμπειρους, τους Μαρίνο Μπενούκα- Δημήτρη Λαμπράκη (Peugeot 106 S16) και τον ασταμάτητο Στράτο Σταματάκη, τον μοναδικό ΑΜΕΑ οδηγό Ράλλυ στην Ελλάδα, που τρέχει με συνοδηγό τον Γιώργο Λαμπράκη και αυτοκίνητο Peugeot 106 Rallye.

Το Ράλλυ Κένταυρος του 2021 θα είναι διήμερο με το σύνολο του αγώνα να μετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, και μόνο τη δεύτερη ημέρα να μετράει στο Κύπελλο Ασφάλτου και στο Έπαθλο Βορείου Ελλάδος.

Η πολύ γρήγορη ειδική διαδρομή Μελισσάτικα επιστρέφει στο πρόγραμμα μετά από χρόνια και θα διεξαχθεί δύο φορές διαδοχικά το Σάββατο το απόγευμα, πριν τα αγωνιστικά κατευθυνθούν στη γνωστή σε όλους ειδική της Πορταριάς για δύο περάσματα, το δεύτερο εκ των οποίων θα είναι βραδινό!

Μετά τη διανυκτέρευση και τις απαραίτητες επισκευές στο χιονοδρομικό κέντρο στα Χάνια, οι αγωνιζόμενοι θα σφίξουν γερά τις ζώνες τους για να «κατεβούν» μια από τις δυσκολότερες ειδικές της Ελλάδας, το Καράβωμα πριν επιστρέψουν μέσω της καταπράσινης ειδικής του Κισσού στο service. Μετά και το δεύτερο πέρασμα από Καράβωμα και Κισσό οι αγωνιζόμενοι θα κατευθυνθούν προς το Ξενία στην Πορταριά όπου θα λάβει χώρα ο τερματισμός.

Καλό αγώνα σε όλους!

Comments are closed.