Πολύ μόνοι οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία κέρδισαν με άνεση το Ράλλυ Κένταυρος, πρώτο γύρο του Πρωταθλήματος Ασφάλτινων Ράλλυ. Εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες του Volkswagen Polo Gti R5 και με την προσφιλή τους “Ούλλα Ένα” τακτική, δεν άφησαν πουθενά και κατέκτησαν μια εύκολη νίκη, δίνοντας ραντεβού με τα κρητικά πληρώματα της C1 στη Λαμία. Τα 3 λεπτά της διαφοράς τους από τους δεύτερους δείχνουν και τις δυνατότητες του πληρώματος που επέλεξαν να “οδηγήσουν” και την τελευταία “πονηρή” ημέρα, παρά να ταξιδέψουν για τον τερματισμό.

Η βροχή που άρχισε να πέφτει στα Μελισσάτικα στο πρωινό πέρασμα μετά την εκκίνηση των πρώτων αυτοκινήτων, αλλά και η αστάθεια του καιρού κατά τη διάρκεια της ημέρας έκαναν σπαζοκεφαλιά την επιλογή των ελαστικών, με κάποιους εν τέλει να δικαιώνονται και κάποιους να στέκονται άτυχοι.

Η κατάσταση του δρόμου δεν επηρέασε τους Περουλάκη- Σαρρή (Mitsubishi Lancer Evo VIII gr A) που ήταν οι “πρώτοι μετά τους Κύπριους” σε βρεγμένο ή στεγνό και δίκαια κατέκτησαν τη δεύτερη θέση της γενικής και την πρώτη της C2.

Οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 306 S16) γλιστρούσαν αρκετά στη βροχή και δεν πίεσαν, εξασφαλίζοντας έτσι ακόμα μία νίκη στην κατηγορία F2 και μια θέση στο βάθρο της γενικής. Οι Κρητικοί δεν απελήθηκαν σε κανένα σημείο από τον ανταγωνισμό, με τον Γιάννη Πλάγο θεατή στον αγώνα και χωρίς πλάνο επιστροφής στο πρωτάθλημα, και τους Θ. Μόσχο- Σαμαρτζή με το πανέμορφο Renault Kit Car να βρίσκονται σε φάση εκμάθησης αγώνων και αυτοκινήτου.

Η μάχη για την τέταρτη θέση που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών τις δύο ημέρες του αγώνα είχε νικητές τους Αργυρίου- Πάσχο (Mitsubishi Lancer Evo IX) που κατέκτησαν και τη νίκη στην κατηγορία Ν. Το πλήρωμα του Lancer κέρδισε στα σημεία τους Γεροδήμο- Γρηγορίου (Opel Astra OPC) “κλέβοντας” δευτερόλεπτα σε κάθε ειδική, μετά το μουδιασμένο τους ξεκίνημα.

Οι Θεσσαλοί από την πλευρά τους προσπάθησαν πολύ να κρατηθούν μπροστά, όμως η έλλειψη τετρακίνησης του Astra έπαιξε τον ρόλο της ειδικά στη βροχή. Τα δύο πληρώματα συνόδευσαν τους Περουλάκη- Σαρρή στο βάθρο της C2.

Δεύτεροι στην κατηγορία Ν ολοκλήρωσαν οι Κόρακας- Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) που δυσκολεύτηκαν πολύ στα βρεγμένα Μελισσάτικα, έχοντας και μικροέξοδο που τους κόστισε και μία θέση στη γενική.

Τη θέση αυτή κέρδισαν οι νικητές της C5 Μίχος- Χειράκης (Peugeot 208 Rally4), στη μεγάλη επιστροφή του πληρώματος στα Ράλλυ που δίκαια παίρνουν τον τίτλο των “ανθρώπων του αγώνα”. Οι παλιοί πολέμησαν με τους ανερχόμενους Καρλιώτη- Ανάγνου και Κομνό- Ρέντη μέχρι οι νέοι να αποχωρήσουν και δίδαξαν και τακτική στα δύσκολα και γλιστερά. Θα τους δούμε σε όλο το πρωτάθλημα; Μακάρι και ελπίζουμε και οι νέοι να “γιατρέψουν τις πληγές τους” γρήγορα, που περιορίζονται σε λαμαρίνες και μηχανικά μέρη, ανά περίπτωση, με την κόντρα να συνεχίζεται και στη Λαμία!

Το βάθρο της C5 συμπλήρωσαν οι Στεργιάδης- Γαζγάζης (Peugeot 106) που έζησαν έντονα ακόμα έναν αγώνα και θα μπορούν από την Κυριακή το βράδυ να κοιμηθούν ήσυχα και οι εμφανώς βελτιωμένοι από το προηγούμενο Κένταυρος Βεργοζήσης- Κλόκας (Peugeot 106) που τερμάτισαν πρώτοι μεταξύ των Βολιώτικων πληρωμάτων.

Στην πρώτη δεκάδα της γενικής τερμάτισαν οι Κωνσταντινίδης- Κυπαρισσάς που κέρδισαν στις λεπτομέρειες τους Τιτάκη- Μακράκη, αμφότερα τα πληρώματα με Citroen DS3 R3T με τους πατήρ και υιό Νομικό να συμπληρώνουν τις βαθμολογούμενες θέσεις της γενικής με το στολίδι Skoda Fabia S2000. Τα δύο πληρώματα των DS3 συμπλήρωσαν το βάθρο της C3 πίσω από τους Κτιστάκηδες, με τους Βάτσο- Μ. Κυρλαγκίτση να ακολουθούν με Renault Clio R3.

Στη μικρότερη κατηγορία του Ράλλυ Κένταυρος, την C6, οι Κουτσοδήμος- Βλάγκας (Peugeot 106) σημείωσαν μια εύκολη νίκη τερματίζοντας παράλληλα ψηλά στη γενική. Δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα από τον ανταγωνισμό οδηγώντας με μυαλό την τελευταία ημέρα στη βροχή. Άτυχοι οι δεύτεροι του πρώτου σκέλους Αβραμίδης- Ο. Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) είχαν έξοδο στα πρωινά Μελισσάτικα και εγκατέλειψαν. Οι ι Β. Μασιάλας- Γ. Μόσχος (Citroen Saxo VTS) και οι Νίκος και Ηλίας Μανούσκος (Citroen Saxo VTS) συμπλήρωσαν το podium της κατηγορίας έχοντας μεταξύ τους όμορφο ανταγωνισμό.

Ο Γιάννης Μόσιος με συνοδηγό τον Στέλλο (Citroen Saxo VTS) επέστρεψαν στον αγώνα στο δεύτερο σκέλος επικρατώντας στη νεοσύστατη κατηγορία Juniors! Στη ράμπα του τερματισμού στην κατηγορία C6 ανέβηκαν και ο ασταμάτητος Στράτος Σταματάκης, μοναδικός αθλητής ΑΜΕΑ του σπορ, που με συνοδηγό τον Φίλιππο Φακουρέλη στο ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 της Disabled Motorsport λύσανε τα προβλήματα του Σαββάτου και το ευχαριστήθηκαν!

Στην άτυπη κατηγορία των “masters” όπως οι Περάκης- Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) ήταν οι πιο γρήγοροι κατακτώντας και τη νίκη στην C4, εμπρός από τους Αναγνωστάκη- Αλεξιάδη (Suzuki Swift Sport). Τρίτοι “βετεράνοι”, όσο κι αν δεν θέλουν να αποκαλούνται έτσι αφού νιώθουν νέοι στην ψυχή, τερμάτισαν οι Μπαξεβανάκης- Ρετζούλης (Toyota Yaris) που μονομάχησαν σε όλο τον αγώνα με τουςΔιαμαντή- Α. Μασιάλα με την αθάνατη Toyota Corolla AE86.

Επόμενος αγώνας του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου το Ράλλυ Λαμίας στα τέλη Ιουνίου, όπου ελπίζουμε να δούμε τη μάχη κορυφής που στερηθήκαμε στο Βόλο!

Τελικά αποτελέσματα:

Από Harris