Με νικητές τους Γιώργο Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα ολοκληρώθηκε το ασφάλτινο Ράλλυ Φθιώτιδας το Σάββατο 1 Ιουλίου. Σε έναν αγώνα με απαιτητικές ειδικές όπως η 30αρα “Μπράλλος- Παύλιανη” και η κατηφορική “Καλοσκοπή”, που άρεσαν σε αγωνιζόμενους και θεατές, οι 4 φορές Πρωταθλητές Ελλάδος στην άσφαλτο, έβαλαν το γκάζι στο πάτωμα από το ξεκίνημα χτίζοντας με το καλημέρα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους.

Η εγκατάλειψη των νικητών του πρώτου αγώνα Αλέξανδρου Τσουλόφτα-Στέλιου Ηλία (Volkswagen Polo R5) με το «καλημέρα» από ημιαξόνιο, δεν μας άφησε να απολαύσουμε την κόντρα που όλοι περιμέναμε, με το ραντεβού να ανανεώνεται πλέον για τη Θεσσαλονίκη και το Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Το πλήρωμα του μαυροκόκκινου Ford Fiesta R5 συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και στην Καλοσκοπή, αυξάνοντας τη διαφορά από τους αντιπάλους του, και στη συνέχεια οδήγησε χωρίς ρίσκα για να εξασφαλίσει την πρώτη του φετινή νίκη.

Η μάχη του αγώνα έγινε για τη δεύτερη θέση, μεταξύ των εντυπωσιακών “στο μάτι” Ιωάννη Παπαδημητρίου-Νίκου Πετρόπουλου (Skoda Fabia Rally2 Evo) και των σταθερών Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη (Skoda Fabia R5). Οι δύο φορές πρωταθλητές Ελλάδας ήταν ταχύτεροι κατά 3 δευτερόλεπτα επί των αντιπάλων τους στην “μαραθώνια” Μπράλος- Παύλιανη, με τους Κρητικούς να απαντούνε στην Καλοσκοπή και να “ισοφαρίζουν”.

Οι έμπειροι Παπαδημητρίου- Πετρόπουλος έβαλαν το κεφάλι κάτω στη συνέχεια και γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο στις δύο τελευταίες ειδικές κέρδισαν την “κόντρα” για τη δεύτερη θέση, αφήνοντας τρίτους τους Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη που στην προσπάθεια τους να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, είχαν δύο τετ-α-κε χωρίς ευτυχώς αρνητικές συνέπειες.

Στα δικίνητα, η νίκη πήγε στους Πρωταθλητές της F2, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη, οι οποίοι δικαίως πέτυχαν άλλη μια επιτυχία φέτος, τόσο στην F2, όσο και στη C3, τερματίζοντας τέταρτοι γενικής. Η καθιερωμένη μάχη τους με τους τετρακίνητους Γιώργο Περουλάκη- Λευτέρη Σαρρή (Mitsubishi Lancer Evo VIII) κράτησε μόνο μια ειδική, αφού οι Κρητικοί με το κόκκινο Evo εγκατέλειψαν από πίσω διαφορικό. Μόλις μία ειδική κράτησε και η αμφισβήτηση τις κυριαρχίας των Κτιστάκηδων στην F2 από τους Θάνο Μόσχο-Ιωάννη Σαμαρτζή που εξέπληξαν με την ταχύτητά τους, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία στο ξεκίνημα. Η συνέχεια για το πλήρωμα του Renault Clio Kit Car δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην Καλοσκοπή είχαν έξοδο, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί άδοξα η προσπάθειά τους.

Αν και έκαναν «μουδιασμένο» ξεκίνημα, πίεσαν στην επανάληψη των ειδικών και τερμάτισαν στη δεύτερη θέση στα δικίνητα και στη C3 οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης με το λευκό Peugeot 208 Rally4, ολοκληρώνοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής, ξεπερνώντας μάλιστα στο τέλος το εμπόδιο των Γιώργου Γεροδήμου-Σωτήρη Γρηγορίου με το Opel Astra OPC που τερμάτισαν στην έκτη θέση, κερδίζοντας τη C2. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2 ανέβηκαν οι σαφώς βελτιωμένοι σε σχέση με την πρεμιέρα του πρωταθλήματος Ιωάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς (Citroen DS3 R3T Max) που είχαν ωραία κόντρα με τους Μίχο-Χειράκη έως το τέλος.

Έπειτα από τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες με το Citroen Saxo Kit Car, οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης είδαν τη σημαία του τερματισμού. Το πλήρωμα από την Πάτρα τερμάτισε στην έβδομη θέση γενικής και στην τέταρτη της F2, πετυχαίνοντας τον τρίτο (!) χρόνο γενικής στην Power Stage, αντιμετωπίζοντας βέβαια προβλήματα με τον κινητήρα του γαλλικού όπλου. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Τίτος Τιτάκης-Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με Citroen DS3 R3T Max χωρίς να απειλήσουν τους προπορευόμενους, με τους Βούλγαρους Ekaterina StratievaGeorgi Avramov να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα με το Opel Corsa Rally4. Η Stratieva ήταν και η μοναδική γυναίκα οδηγός στον τερματισμό του αγώνα, αφού το πλήρωμα των Μαριαλένας Μακρή- Βιργινίας Παπαδάκη (Nissan Micra K11) εγκατέλειψε με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Η νίκη στην Ομάδα Ν πήγε στους Πρωταθλητές του 2021, Δημήτρη Καζάνα-Θεόδωρο Μακράκη με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το κλατάρισμα που είχαν οι επικεφαλής της κατηγορίας έως τα μισά του αγώνα, Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τρίτοι διεκδικητές του τίτλου της κατηγορίας, Κώστας Κόρακας- Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην μπαταρία.

Απόλυτοι κυρίαρχοι στη C5 ήταν οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος (Peugeot 106 S16) που βρέθηκαν στην κορυφή από την πρώτη έως την τελευταία ειδική του αγώνα, δίχως να κοιτάξουν ποτέ πίσω τους. Ένα μηχανικό πρόβλημα στην τελευταία ειδική τους καρδιοχτύπησε, δίχως όμως εν τέλει να χάσουν τη νίκη. Δεύτεροι στη C5 ολοκλήρωσαν οι Αποστόλης Βεργοζήσης-Στέφανος Κλόκας με Peugeot 106 S16 που δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών. Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Peugeot 106 S16 στέρησε από τους εν τέλει τρίτους της C5 Θανάση Στεργιάδη-Παναγιώτη Γαζγάζη, τη δυνατότητα να παλέψουν για κάτι καλύτερο. Το αποτέλεσμα του Ράλλυ Φθιώτιδας έφερε πολύ κοντά τα τρία πληρώματα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με το ραντεβού τους να ανανεώνεται για τον Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη.

Στη C6, με αντεπίθεση διαρκείας στις μεσημεριανές ειδικές, επικράτησε ο 18χρονος φέρελπις Βούλγαρος Aleksandar Tomov με συνοδηγό στο Renault Clio Rally5 τον Yavor Brankov. Ο νεαρός γείτονας ήταν και ο νικητής στην κατηγορία των Juniors με τις Μαριαλένα Μακρή και Γιάννη Μόσιο να μην καταφέρνουν να τερματίσουν. Στη δεύτερη θέση της C6 και παράλληλα στη δεύτερη της Ομάδας Ν αρκέστηκαν οι Αλέξανδρος Αβραμίδης-Ράνια Κυρλαγκίτση με Citroen Saxo VTS, ενώ άτυχοι στάθηκαν οι Ιωάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας (Peugeot 106 S16) που ενώ πέτυχαν την ταχύτερη επίδοση στο ξεκίνημα με διαφορά μάλιστα 1 λεπτού από τους αντιπάλους τους, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από κιβώτιο ταχυτήτων. Το βάθρο της κατηγορίας Ν και παράλληλα της C6 συμπλήρωσαν οι Βαγγέλης Μασιάλας- Γιάννης Μόσχος με Citroen Saxo VTS.

Την πρώτη 15αδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Παύλος Μπαξεβανάκης- Λάζαρος Σκουλαριώτης με Honda Civic Type R, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο- Μαρία Κυρλαγκίτση που θα μπορούσαν να βρίσκονται ψηλότερα στην κατάταξη αν δεν κατέβαιναν το πρώτο Χάνι Ζαγγανά χωρίς φρένα.

Στα Ιστορικά, εύκολα επικράτησαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με το εντυπωσιακό Ford Sierra RS Cosworth 4x4 σημειώνοντας εντυπωσιακούς χρόνους.

Χρόνους 5αδας σημείωσαν οι Τάκης Καμπύλης- Σταύρος Σταμέλος μέχρι να εγκαταλείψουν στον δεύτερο Μπράλο από λουρί τιμονιού στο Skoda Fabia S2000, όπως και οι Στάθης Κουκέας- Βασίλης Μπασιούκας που είχαν σπασμένη ζάντα στο Ford Fiesta R5 στο δεύτερο πέρασμα με προορισμό την Παύλιανη κι έχασαν πολλά λεπτά. Άτυχος για ακόμα έναν αγώνα ήταν ο μοναδικός αθλητής ΑΜΕΑ του χώρου μας Στράτος Σταματάκης με συνοδηγό τον Φίλιππο Φακουρέλη, που παρέδωσαν καρνέ στην Παύλιανη από μηχανικό πρόβλημα έχοντας προλάβει να σημειώσουν τον δεύτερο χρόνο της κατηγορίας τους.

Επόμενη συνάντηση των ασφάλτινων το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. στα μέσα του Σεπτέμβρη με τις μάχες να αναμένονται συγκλονιστικές!

Τελικά αποτελέσματα:

Από Harris