Με κερδισμένους τους Τάκη Καμπύλη- Μάριο Τσαούσογλου, όσον αφορά τη μάχη της πρώτης θέσης, και τους Γιάννη Πλάγο- Άλκη Ρέντη όσον αφορά τη μάχη του Κυπέλλου, ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Λαμίας, τελικού του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου για το 2016!
Δύο περάσματα εκ των οποίων ένα υπό το φως των προβολέων περιελάμβανε το Σαββατιάτικο μενού, με τον καιρό να προβληματίζει τους οδηγούς, όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών. Οι Τάκης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου μπήκαν δυνατά πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στους δυο Μπράλους αποκτώντας σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Κάνοντας σοφή επιλογή ελαστικών, το δίδυμο του Skoda Fabia S2000 μπήκε ορεξάτο στο πρώτο σκέλος του αγώνα και στοχεύει σε ανάλογο ρυθμό την Κυριακή. Υπό νορμάλ συνθήκες θα έλεγε κανείς ότι η διαφορά του πληρώματος του τσέχικου όπλου από τους αντιπάλους του θεωρείται ασφαλείας, οι καιρικές συνθήκες όμως απαγορεύουν κάθε πρόβλεψη.
Οι Διαμαντής Τζάμπαζης-Γιώργος Πολυζώης κινήθηκαν σβέλτα με το Skoda Fabia R5 ολοκληρώνοντας 33 δευτερόλεπτα πίσω από τους πρωτοπόρους στο πρώτο σκέλος, στη δεύτερη επίσημη εμφάνιση του οδηγού με την «Τσέχα» στη χώρα μας.
Με εντυπωσιακή οδήγηση στη νυχτερινή ειδική, οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης (Honda Civic Type R) φιγουράρουν στην τρίτη θέση και στην πρώτη μεταξύ των οδηγών που βαθμολογούνται για το Κύπελλο Ασφάλτου, κρατώντας πίσω τους, τους έτερους διεκδικητές του τροπαίου, «Nikon»-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο. Ο πρωταθλητής του 2002 έχασε χρόνο στο δεύτερο Μπράλο, σε σχέση με το πρώτο πέρασμα και πλέον υπολείπεται 15 δευτερόλεπτα του Πλάγου, τα οποία οφείλει να καλύψει την Κυριακή, εάν θέλει κατακτήσει το κύπελλο.
Την έκπληξη πραγματοποιούν μέχρι στιγμής οι Νίκος Βάτσος-Μαρία Κυρλαγκίτση (Renault Clio R3 Access) που βρίσκονται στην πέμπτη θέση γενικής και στη δεύτερη στα δικίνητα, πίσω από τους Πλάγο-Ρέντη. Το πλήρωμα του Clio βρίσκεται παράλληλα στην πρώτη θέση μεταξύ των «βορείων» με τη μάχη για την κατάκτηση του Περιφερειακού Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος να είναι σκληρή μεταξύ των πληρωμάτων από τη Βόρεια Ελλάδα που ακολουθούν. Οι Νίκος Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος (Citroen DS3 R3T Max) έχουν τον πρώτο λόγο στη μάχη, διατηρώντας ελαφρύ προβάδισμα έναντι των Δημήτρη Μπατσάρα-Ιωάννας Γεωργάκα που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο του Mitsubishi Lancer Evo VIII. Η μάχη θα συνεχιστεί στις αυριανές ειδικές αφού οι μηχανικοί του πληρώματος από το Βελβεντό κατάφεραν να επιδιορθώσουν τη βλάβη.
Έντονο είναι το ενδιαφέρον στην κατηγορία C5 με τους Χρήστο Αυγερόπουλο- Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106) να βρίσκονται στην κορυφή, λίγα μόλις δευτερόλεπτα μακριά από το Peugeot 206 των «Φίλων»- Γιώργου Γονάκη. Οι δεύτεροι κατακτούν με αυτό το αποτέλεσμα το πανελλήνιο έπαθλο της κατηγορίας και δεν θα χρειαστεί να πιέσουν. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος οι Ανδρέας Μαργαρώνης- Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo) εμπρός από τους Σίμο και Χρήστο Θεοφανίδη με ίδιο αυτοκίνητο.
Στη μάχη της C6, οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS) έχουν μαξιλαράκι μεγαλύτερο του μισού λεπτού από τους δεύτερους Ηλία Κορνελάκη-Στράτο Ορφανό (Peugeot 106 S16) και με αυτή την εξέλιξη το δίδυμο του Saxo κατακτάει το έπαθλο της. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Σωτήρης Μαλακτάρης-Δημήτρης Κυπαρισσάς (Citroen Saxo VTS).
Δεν έλειψαν οι εγκαταλείψεις από το πρώτο σκέλος, με τους Βασίλη Αναδιώτη-Μανώλη Μακρινό να μένουν εκτός συνέχειας εξαιτίας κομμένης βάσης του σασμάν στη δεύτερη ειδική, όντας δεύτεροι στην F2 μέχρις εκείνη τη στιγμή. Έξοδο είχαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris) στα τελειώματα του πρώτου Μπράλου, κάτι που οδήγησε στη διακοπή της ειδικής.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές (Καλοσκοπή, Παύλιανη, Άγιος Λουκάς), με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 13.24!
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: