GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

61ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ- 3. Φθινοπωρινό Ράλλυ- review- Επικράτησαν τα φαβορί- Πρωταθλητές οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης

Με τα φαβορί να επιβεβαιώνουν τον τίτλο τους από την πρώτη κιόλας ειδική ολοκληρώθηκε το Φθινοπωρινό Ράλλυ, 3ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Σε έναν αγώνα που μπορεί να έλλειψε ο συναγωνισμός στις κορυφαίες κατηγορίες, δεν έλειψε όμως το θέαμα και οι συγκινήσεις στις καλύτερες χωμάτινες ειδικές της Ελλάδας.

Ένας συναγωνισμός ο οποίος “πληγώθηκε” πριν ακόμα την εκκίνηση του αγώνα, με την απουσία πέντε κορυφαίων Κυπριακών πληρωμάτων, αφού ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου αποφάσισε λίγο πριν τον αγώνα να ακυρώσει τις αγωνιστικές τους άδειες, λόγω της πολυετούς κόντρας του με την Ομοσπονδία και το κράτος.

Οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης με το Skoda Fabia RS Rally2 οδηγώντας εντυπωσιακά στις ειδικές της Φωκίδας κατέκτησαν ακόμα μία άνετη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Με την επιτυχία τους αυτή κατέκτησαν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2025 με τον οδηγό να φτάνει τους τρεις τίτλους στην καριέρα του, ενώ παράλληλα έφτασε τις 4 νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα που αγαπάει πάρα πολύ!

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Π. Κύρκος- Πολυζώης οδηγώντας ένα Toyota Yaris Rally2. Το πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο πρώτο σκέλος, ωστόσο την Κυριακή με τις κατάλληλες ρυθμίσεις ανέβασε κατακόρυφα το ρυθμό του τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ιταλοί Scalcon-Budoia (Skoda Fabia RS Rally2) κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα, με τον οδηγό να επιστρέφει στα ελληνικά χώματα μετά από χρόνια και να δηλώνει έτοιμος να αγωνιστεί ξανά στη χώρα μας.

Στη φτωχή Rally3, η οποία αποδυναμώθηκε αισθητά από την απουσία των Κυπρίων, νικητές αναδείχθηκαν οι Βιγκόπουλος- Σαΐνης οι οποίοι τερμάτισαν παράλληλα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Οι χρόνοι του νεαρού οδηγού στο τιμόνι του Renault Clio Rally3 ήταν εντυπωσιακοί στην πρώτη φετινή του εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Ένα κλατάρισμα στην Power Stage τους κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα, χωρίς ωστόσο να επηρεάσει τη θέση του στην τελική κατάταξη.

Πέμπτοι ολοκλήρωσαν οι Παυλίδης-Κουμποτής οδηγώντας εντυπωσιακά ένα Skoda Fabia R5, μπροστά από τους Ισμαήλο- Σούκουλη, στην πρώτη τους αναγνωριστική επαφή με ένα Skoda Fabia Rally2 Evo.

Τους νικητές της Rally3, Βιγκόπουλο- Σαΐνη, ακολούθησαν οι ορεξάτοι Δελαπόρτας- Παναρίτης (Ford Fiesta Rally3). Τα υπόλοιπα αγωνιστικά της κατηγορίας που ξεκίνησαν τον αγώνα, το Renault Clio Rally3 των Παλαιοκώστα- Βίγκου και το Ford Fiesta Rally3 των “Flandy”- Στεφανή εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα, με τον τίτλο πλέον να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς με πάρα πολλούς υποψήφιους να τον κατακτήσουν!

Τη δεύτερη φετινή τους νίκη στην κατηγορία Ν πέτυχαν στην Ιτέα οι Ζυγογιάννης- Τσέλλος με Mitsubishi Lancer Evo IX. Οι νικητές έδωσαν σπουδαία μάχη με τους επικεφαλής του πρώτου σκέλους Τζέμο- Αγγελόπουλο οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το διαφορικό του Mitsubishi Lancer Evo IX από την αρχή του δεύτερου σκέλους με αποτέλεσμα να χάσουν την πρωτοπορία. Αν και το πρόβλημα επιδιορθώθηκε στο service, στη συνέχεια μια βλάβη στο turbo τους ανάγκασε σε οριστική εγκατάλειψη. Στη δεύτερη θέση της Ν τερμάτισαν οι Σταυρόπουλος- Κόκκινος οι οποίοι οδήγησαν ψυχωμένα το Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ το βάθρο της Ν συμπλήρωσαν οι Ντάβαρης- Μακρής με Mitsubishi Lancer Evo IX. Η μάχη του πρωταθλήματος της κατηγορίας άναψε για τα καλά, με τους τέσσερις συνδυασμούς να έχουν βάσιμες ελπίδες για κατάκτηση του Κυπέλλου. Ακόμα ένα τετρακίνητο τερμάτισε στην Ιτέα το πανέμορφο Subaru Impreza των Καφαντάρη- Κντου.

Για έναν ακόμη αγώνα κατέκτησαν τη νίκη στην F2 οι Λευκαδίτης- Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) κάνοντας σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του φετινού τίτλου στην κατηγορία. Δεν κράτησε ως το τέλος η μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ των Παπαχριστόπουλου- Ξανθού (Peugeot 208 R2) και Τσάκαλου- Κοτρωνή (Ford Fiesta R2). Το πλήρωμα του Peugeot οδήγησε για ακόμα έναν αγώνα εντυπωσιακά και τερμάτισε στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας. Από την άλλη, το πλήρωμα του Fiesta στην προσπάθειά του να «καταδιώξει» τους Παπαχριστόπουλο-Ξανθό, λάβωσε το ψαλίδι στην πρώτη ειδική της Κυριακής, με αποτέλεσμα να κινηθεί φυλαγμένα στη συνέχεια, ολοκληρώνοντας στην τρίτη θέση της F2.

Για μόλις ένα δευτερόλεπτο έμειναν εκτός βάθρου της δικίνητης κατηγορίας οι Αθανάσουλας- Μπασιούκας, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τις δυνατότητες του Renault Clio Rally5, φεύγοντας από την Ιτέα νικητές της κατηγορίας C6 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Στην πέμπτη θέση της F2 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Καλαμαράς- Λαμπράκης (Ford Fiesta Rally4), παρά τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του διημέρου. Προβλήματα που δεν τους άφησαν να αντικρύσουν την καρώ σημαία του τερματισμού αντιμετώπισαν οι ανταγωνιστικοί Γιαννακόπουλος- Φωτεινογιαννόπουλος (Ford Fiesta R2) και Ηλιόπουλος- Χαλδαίος (Peugeot 208 Rally4).

Εύκολα επικράτησαν στην F2E οι περσινοί Κυπελλούχοι Δημόπουλος- Σκαλτσάς με το Toyota Starlet KP60. Η μάχη που περιμέναμε να απολαύσουμε με τους προσθιοκίνητους Μυλωνά- Παραπέρα (Toyota Corolla AE101) δεν ολοκληρώθηκε ποτέ με τους Λαμιώτες να εγκαταλείπουν πολύ νωρίς με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεύτεροι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Σωτηρόπουλος- Μούκας (Toyota Yaris), αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Κιουράνη- Βαββά με Opel Corsa Kit Car. Άτυχοι στάθηκαν οι Γ. Χατζηγάκης-Χρ. Χατζηγάκης (Ford Escort MKII) που εγκατέλειψαν στην τελευταία διαδρομή του αγώνα κι ενώ ήταν στη δεύτερη θέση της F2E. Δεν κατάφερε να επιστρέψει στο δεύτερο σκέλος η μοναδική συμμετέχουσα της κατηγορίας Under 30. Η Μαριαλένα Παυλή με συνοδηγό τον Βότση εγκατέλειψαν στην δεύτερη ειδική του Σαββάτου χάνοντας τον τροχό του Hyundai Accent που οδηγούσαν με τη ζημιά να είναι αδύνατον να επισκευαστεί στο βραδινό service.

Με το Renault Clio Rally5 των Αθανάσουλα- Μπασιούκα να βρίσκεται στο δικό του αγώνα, πολλά πληρώματα πάλεψαν για τη δεύτερη θέση στην κατηγορία C6. Νικητές του άτυπου Toyota Cup αναδείχτηκαν οι Κασίμης- Δικοπούλου με Yaris μπροστά από τους Γιόκαρη- Μουρτζούκο με Starlet EP91 που προσπάθησαν πολύ να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση. Τέταρτοι στη C6 ολοκλήρωσαν οι Σωτηρόπουλος- Μούκας (Toyota Yaris), εμπρός από τους Παναγιωτόπουλο- Αχτίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Την κατάταξη της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Αθανασόπουλος- Ζορμπάς (Toyota Yaris), παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν, οι επικεφαλής της βαθμολογίας Πατέας- Παναγόπουλος (Toyota Starlet EP91) που αποτελούν πλέον το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, οι Κατέβας- Μικελόπουλος (Toyota Yaris) και ο μαχητής της ζωής, Δημήτρης Καττής, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός MG ZR τον Γεωργόπουλο.

Στην κατηγορία C3 επικράτησαν οι Μουρίκης-Τσακίρης με Renault Clio Ragnotti, εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις των Χατζηγάκη-Χατζηγάκη και Θ. Πανούτσου-Δ. Πανούτσου (Renault Clio R3). Στον τερματισμό του αγώνα έφτασαν επίσης οι Β. Καραθανάσης-Ε. Καραθανάση (Opel Astra GSI) και Χατζηδάκης- Καραστεφάνου (Renault Clio RS).

Επόμενος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ράλλυ Αμφίκλειας στις αρχές Νοέμβρη, με όλους τους πρωταγωνιστές παρόντες.

Τελικά αποτελέσματα: