Στις καλύτερες ειδικές διαδρομές της Ελλάδας ολοκληρώνεται το σαββατοκύριακο 30 Σεπτεμβρίου- 1 Οκτωβρίου το 59ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ! Καρούτες λοιπόν επί 5, ή αν θέλετε, 3 διαφορετικές παραλλαγές της αγαπημένης ειδικής διαδρομής των Ελλήνων οδηγών και των αστέρων του WRC που βγάζουν στο σύνολο τους 76 απολαυστικά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Είτε ανηφόρα είτε κατηφόρα, με ξεκίνημα από Αγία Ευθυμία ή Καρούτες, και τερματισμό σε Προσήλιο ή Αγία Τριάδα, τα χώματα πάνω από την Άμφισσα έχουν να προσφέρουν πολλές συγκινήσεις.

Δυστυχώς σε λίγους, αφού η έλλειψη ενδιαφέροντος για το πρωτάθλημα έφερε μόνο 31 πληρώματα στη λίστα συμμετεχόντων. Ένα πρωτάθλημα που κρίθηκε πρόωρα με την επικράτηση των Τσουλόφτα- Ηλία στους 3 πρώτους από τους μόλις 4 αγώνες της σεζόν για τη γενική, και αντίστοιχα την επικράτηση των Κύρκου- Πολυζώη στην κατηγορία Ν. Το μόνο πρωτάθλημα που αναμένεται να ξεκαθαρίσει την Κυριακή το απόγευμα είναι αυτό της κατηγορίας F2, με τα πληρώματα των Πασχάλη Χατζημάρκου- Μάριου Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) και Νώντα Καρανικόλα- Γιώργου Κακαβά (Ford Fiesta Rally4) να το διεκδικούν με αξιώσεις.

Από το καλοκαίρι πρωταθλητές δεν θα το ήθελαν ούτε οι ίδιοι, με τους 4 αγώνες του πρωταθλήματος να φαντάζουν πολύ λίγοι. Ένας πέμπτος επιβάλλεται να μπει στο πρόγραμμα, και γιατί αυτός να μην είναι το Ράλλυ Ακρόπολις ή μέρος του; Οι περισσότεροι διεκδικητές του Πρωταθλήματος συμμετέχουν και στον εθνικό μας αγώνα, άρα αυτό δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό τους, ενώ η αίγλη του ίσως παρασύρει κι άλλους να δουν με άλλο μάτι τους εθνικούς αγώνες που προηγούνται, ή έπονται. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει θέληση για βήματα μπροστά.

Επιστρέφοντας στις Καρούτες, δύο πρώην πρωταθλητές θα διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα. Οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Μανώλης Μακρινός (Skoda Fabia Rally2 Evo) είναι το φαβορί, οι Γιώργος Κεχαγιάς- Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia Rally2 Evo) όμως δεν θα “πουλήσουν εύκολα το τομάρι τους”. Δεν τίθεται θέμα εμπειρίας στις συγκεκριμένες ειδικές, αφού τα δύο πληρώματα τις γνωρίζουν καλά, και μακάρι να απολαύσουμε μια όμορφη μάχη κορυφής μέχρι το τέλος.Με μόλις δύο πληρώματα της μεγάλης κατηγορίας στον αγώνα, οι υπόλοιποι θα περιοριστούν για μια θέση στο βάθρο, εκτός απροόπτου πάντα. Οι Πρωταθλητές Πάνος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) απαλλαγμένοι από το άγχος των βαθμών θα οδηγήσουν μαζεύοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα και εμπειρία ενόψει 2024, ενώ και οι Θέμης Χαλκιάς- Νίκος Κομνός (Renault Clio Rally3) θα διεκδικήσουν το βάθρο, με ένα καινούριο αυτοκίνητο που ελπίζουμε να ανήκει τη νέα χρονιά σε άλλη κατηγορία, με δικό της πρωτάθλημα, αφού αναμένονται αρκετά από αυτά στην Ελλάδα.

Ένα ακόμα Rally3, το Ford Fiesta των Γιώργου Δελαπόρτα- Βαγγέλη Παναρίτη θα απολαύσουν όσοι ανεβούν στο βουνό την Κυριακή, να παλεύει με αρκετά ακόμα τετρακίνητα που θα διεκδικήσουν τη διάκριση στην κατηγορία Ν. Οι Πάνος Ισμαήλος- Κώστας Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος- Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) αλλά και οι Ηλίας Τσετσώνης- Βασίλης Μπασιούκας (Subaru Impreza Sti N12) θα παλέψουν για το βάθρο στα Νορμάλ, με τους Νίκο Ντάβαρη- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Γιάγκο Γιάγκου- Ανδρέα Χριστοδουλάκη (Subaru Impreza Sti N12) να στοχεύουν και στους βαθμούς του πρωταθλήματος.

Τη μεγάλη μάχη των Καρανικόλα- Κακαβά (Ford Fiesta Rally4) και Χατζημάρκου- Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) για το πρωτάθλημα της F2 στην οποία δεν χωράνε προγνωστικά, θα πλαισιώσουν οι Γιώργος Αμούτζας- Γιώργος Ηλιόπουλος που θα οδηγήσουν για πρώτη φορά Opel Corsa Rally4, εντυπωσιάζοντας στους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος με πιο αδύναμο αυτοκίνητο.

Μια καλή θέση στην F2 θα διεκδικήσει ο Junior Νίκος Βιγκόπουλος με συνοδηγό τον έμπειρο Νίκο Ζακχαίο (Ford Fiesta R2T). O νεαρός οδηγός θα διεκδικήσει στον δεύτερο του αγώνα το πρωτάθλημα στην κατηγορία Juniors από τον 25χρονο Παναγιώτη Ανδρικόπουλο που συμμετέχει με τον αδερφό του Φίλιππο και Peugeot 206. Mια κατηγορία που ορθά έκανε την εμφάνιση της στους ελληνικούς αγώνες και επιδέχεται προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα ώστε να λειτουργήσει όπως πρέπει για να έχει αποτέλεσμα.

Ωραία κόντρα αναμένεται στη C4 μεταξύ των Γιάννη Γιώτη- Χρήστου Φαρμάκη (Hyundai Accent) και των Κώστα Μυλωνά- Νίκου Παραπέρα (Toyota Corolla AE92), ενώ το πισωκίνητο Ford Escort RS με πλήρωμα τους Βασίλη Υφαντή- Άρη Μουτζούρη αναμένεται να προσφέρει πολύ θέαμα!

Το Φθινοπωρινό Ράλλυ θα κρίνει τον τίτλο και στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα την C6. Οι Δημήτρης Σταυρόπουλος- Δημήτρης Πανούτσος (Toyota Yaris) είναι το φαβορί, όμως οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) θέλουν να είναι αυτοί που θα χαμογελάσουν μια φορά στο τέλος. O “Βασιλιάς” Μανώλης Παναγιωτόπουλος επέστρεψε φέτος στο πρωτάθλημα για να θυμηθεί τα παλιά και θέλει να κλείσει τη χρονιά με νίκη, με τον Μανώλη Αχτίδα στο πλάι του στα bucket του Toyota Yaris.

Όλες οι πληροφορίες του αγώνα είναι αναρτημένες στο site του ΑΣΜΑ (www.agonistiko.gr) και στη σελίδα του στο facebook: https://www.facebook.com/asma.agonistiko/

Καλό αγώνα στα 31 πληρώματα του αγώνα, καλή διασκέδαση στους θεατές που θα ανεβούν στο βουνό, καλή επιτυχία στους οργανωτές. Ας απολαύσουμε έναν όμορφο ασφαλή αγώνα με συναγωνισμό και πολύ θέαμα.

Αφίσα:

Συμμετοχές:

Ωράριο:

Χάρτης:

Πρόγραμμα:

Από Harris