Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ- F2- Δικίνητοι πρωταθλητές

Με τους δύο από τους τρεις μεγάλους τίτλους του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ να έχουν κριθεί πριν τις καλοκαιρινές διακοπές, μένει αυτός της F2 να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον στον επίλογο στην Ιτέα.

Στα ίσα λοιπόν, με τον νικητή στο Φθινοπωρινό Ράλλυ να τα παίρνει όλα, και τους Χατζημάρκο- Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) και Καρανικόλα- Κακκαβά (Ford Fiesta Rally4) να έχουν αποδείξει την ταχύτητα τους μέσα στη σεζόν. Δύο νίκες για τους πρώτους σε Στερεάς Ελλάδας και Φθιώτιδος, μια για τους δεύτερους σε Ολυμπιακό, και μένει το φινάλε για να δούμε αν θα έχουμε νέους πρωταθλητές, ή το πλήρωμα της Ford θα κάνει το 3 στα 3! Με πλήρη εμπλοκή κι άλλων πρωταγωνιστών που συμμετείχαν περιστασιακά, όπως του Λευκαδίτη και του Πολυκάρπου, η μάχη του τίτλου θα μπορούσε να είχε ακόμα πιο έντονη απόχρωση, στην έτσι κι αλλιώς πιο ανταγωνιστική κατηγορία του θεσμού.
Μια δικίνητη κατηγορία που έχει αναθρέψει πρωταθλητές σε Ελλάδα και εξωτερικό και αποτέλεσε το σκαλοπάτι για νέους να διακριθούν σε υψηλότερο επίπεδο.
Η F2 μπήκε στη ζωή μας το 1993, με πολλούς κατασκευαστές να εμπλέκονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ενώ στην Ελλάδα έγινε θεσμός το 1994 με σημαντικές εταιρείες να συμμετέχουν “εργοστασιακά”. Σχεδόν 30 χρόνια δικίνητο πρωτάθλημα, τα περισσότερα χρόνια ως F2, κάποια ως F3, με πολυνίκη τον “Ιαβέρη Junior” που το κατέκτησε 4 φορές (όλες ως F3), τον “Dim” να το έχει κατακτήσει 3, και τους “Στρατισίνο”, Παραδείση, Λευκαδίτη και Καρανικόλα να έχουν περισσότερες από μία κατακτήσεις.

Απόλυτοι πρωταγωνιστές στο ξεκίνημα οι “Στρατισίνο”- Τόνια Παυλή κέρδισαν άνετα τον τίτλο το 1994 με το Nissan Sunny Gti της Ν.Ι. Θεοχαράκης. Το πλήρωμα δεν επαναπαύτηκε στο φτωχό εγχώριο συναγωνισμό, αλλά πολέμησε στο Ακρόπολις κερδίζοντας ειδικές από τον De Mevius, τερματίζοντας τελικά στην 3η θέση πίσω από τα εργοστασιακά Skoda των Triner και Sibera. Στο Χαλκιδικής κρατούσε άνετα πίσω του τους πολύ δυνατούς Τούρκους, μέχρι να εγκαταλείψει από μετάδοση, αφήνοντας τελικά τους Avci (Renault 19 16S) και Dinc (Opel Corsa) να κάνουν το 1-2.

Το 1995 το πλήρωμα της Nissan έκανε το back-to-back κατακτώντας ακόμα έναν εύκολο τίτλο. Οι “Στρατισίνο”- Παυλή κέρδισαν όλους τους αγώνες που συμμετείχαν, ενώ διακρίθηκαν και στο Ακρόπολις τερματίζοντας 3οι δικίνητοι πίσω από τα εργοστασιακά Seat (νικητής ο Weber), αλλά και στο Χαλκιδικής, κερδίζοντας κατά κράτος τον Τούρκο Avci (Renault 19S 16S).

Την επόμενη χρονιά ο τίτλος αλλάζει χέρια και οι “Dim”- Κώστας Στεφανής με Renault Clio Williams είναι οι πρωταγωνιστές σε ένα πρωτάθλημα που αποκτά έντονο συναγωνισμό. Οι Νιώρας- Λύτρας με Nissan Sunny Gti το διεκδίκησαν με αξιώσεις, χάνοντας στα σημεία, ενώ οι “Στρατισίνο”- Παυλή με Seat Ibiza Gti “φρέναραν” από πολλά μηχανικά προβλήματα. Στη διεθνή μάχη του Χαλκιδικής, οι Alyasov (Opel Astra Gsi) και Avci (Renault 19 16S) μας έβαλαν τα γυαλιά μέχρι να εγκαταλείψουν.

Το 1997 οι πρωταγωνιστές ήταν οι ίδιοι, με τους “Dim”- Στεφανή- Renault Clio Williams να αποδεικνύονται για ακόμα μια χρονιά οι ταχύτεροι. Κέρδισαν όπου τερμάτισαν, αφήνοντας μια νίκη στους Νιώρα-Γουσέτη (Renault Clio 16S). Δεν κατάφεραν να κερδίσουν αγώνα οι “Στρατισίνο”- Παυλή/Πετρόπουλος με Seat Ibiza Gti που ολοκλήρωσαν δεύτεροι στο πρωτάθλημα και οι “Λεωνίδας”- Παυλή Κορρέ που έκαναν επιλεκτικές εμφανίσεις με Renault Megane Kit Car. Στο Ακρόπολις οι πρωταθλητές ανέβηκαν στο βάθρο, τοποθετώντας την Clio ανάμεσα στα Felicia Kit Car, 4 λεπτά πίσω από τον νικητή Gomez με Seat Ibiza Kit Car Evo2, ενώ στο Χαλκιδικής έχασαν για λίγο τη νίκη από τον Avci (Renault 19 16S).

Το χατ-τρικ έκαναν οι “Dim”- Κώστας Στεφανής με Renault Clio Williams το 1998 πολύ πιο εύκολα από ότι ίσως θα φανταζόταν. Αντίπαλοι οι Νιώρας- Πατρικούσης (Renault Clio Williams), “Στρατισίνο”- Παυλή (Seat Ibiza Kit Car Evo2) και “Λεωνίδας”- Παυλή- Κορρέ (Renault Megane Kit Car), με τα πληρώματα όμως των Kit Car να μην ακολουθούν όλους τους αγώνες. Οι πρωταθλητές κέρδισαν τους τέσσερις πρώτους αγώνες. Εύκολα το Θερμαϊκού χωρίς ανταγωνισμό, πανάξια το Ολύμπιο με όλους μέσα, μετά από σκληρή μάχη το Ακρόπολις, μέχρι το πλήρωμα του Seat να εγκαταλείψει από ανάρτηση, και εν τέλει χωρίς να ιδρώσουν το Χαλκιδικής, όταν οι υπόλοιποι εγκατέλειψαν. Έχοντας εξασφαλίσει τον τίτλο, απείχαν από τους δύο τελευταίους αγώνες τους οποίους κέρδισαν οι “Στρατισίνο”- Παυλή (Seat Ibiza Kit Car Evo2). Το 1998 οι ξένοι ήταν ταχύτεροι στους διεθνείς αγώνες, με τον Ρώσο Shkolny να απογειώνει το Lada 110 Kit Car στις πρώτες ειδικές του Ολύμπιου μέχρι να εγκαταλείψει, τα εργοστασιακά Seat και Skoda με αρχηγό τον Harri Rovanpera να είναι μακράν μπροστά στο Ακρόπολις, και τους Τούρκους Kazaz (Nissan Almera Kit Car) και Avci (Renault Megane Kit Car) να μας διασύρουν στο Χαλκιδικής.

Αλλαγή σκηνικού το 1999 με τους “μικρούς” να κλέβουν την παράσταση. Οι Πάνος Χατζητσοπάνης- Γιώργος Κότσαλης με το λιλιπούτειο Fiat Seicento Sporting πήραν το πρωτάθλημα! Ξεκίνησαν με νίκη στο Θερμαϊκού, με το φαβορί Νιώρα- Πατρικούση (Renault Clio Williams) να εγκαταλείπει στην πρώτη κιόλας ειδική. Η συνέχεια είχε “Στρατισίνο”- Παυλή (Seat Ibiza Kit Car Evo2) στο Ολύμπιο, με το Ακρόπολις να καταλήγει στους “Λεωνίδα”- Παυλή Κορρέ (Renault Megane Maxi), μετά την εγκατάλειψη από σπασμένη ανάρτηση των “Στρατισίνο”- Παυλή που κέρδιζαν ειδικές και διεκδικούσαν τη νίκη από τους εργοστασιακούς οδηγούς! Στο Χαλκιδικής ξανακέρδισαν οι Χατζητσοπάνης- Κότσαλης με το Seicento, βλέποντας τους Νιώρα- Πατρικούση εκτός δρόμου από νωρίς, και τους “Στρατισίνο”- Παυλή να μην συνεχίζουν στο πρωτάθλημα. Οι δύο τελευταίοι αγώνες της χρονιάς ήταν υπόθεση του πληρώματος της Ελληνικής Αστυνομίας, με το αντίστοιχο της Fiat Auto Hellas να κάνει διαχείριση μαζεύοντας βαθμούς που τους εξασφάλισαν τον τίτλο!

Φονέας γιγάντων το 2000 το Nissan Micra K11 του Δημήτρη Βαζάκα που με συνοδηγούς τους Γιώργο Πετρόπουλο, Κώστα Μπίντζο και Σταύρο Γκούτη κατάφερε το ακατόρθωτο. Η χρονιά ξεκίνησε με νίκη των Χατζητσοπάνη- Στεφανή με το Fiat Seicento Kit Car στο Ράλλυ Άνοιξης πριν αυτοί μεταπηδήσουν στη συνέχεια στο Fiat Punto Kit Car. Στο Ολύμπιο τη νίκη πανηγύρισαν οι “Λεωνίδας”- Παυλή Κορρέ (Renault Megane Maxi), μετά την εγκατάλειψη του Punto από σπασμένη ανάρτηση. Στο Θερμαϊκού οι Χατζητσοπάνης- Στεφανής κέρδισαν άνετα, για να φτάσουμε στο Ακρόπολις όπου το Megane Kit Car πήρε τους βαθμούς της νίκης. Σε αυτό τον αγώνα μάλιστα ο Πάνος Χατζητσοπάνης τα έβαλε με τον εργοστασιακό Philippe Bugalski (Citroen Saxo Kit Car) καταφέρνοντας μάλιστα να είναι μπροστά του μέχρι να βγει από το δρόμο. Η συνέχεια στη Χαλκιδική με εγκατάλειψη των Χατζητσοπάνη- Στεφανή από διαρροή λαδιού, και τη νίκη στα χέρια των Άγγελου Ζήβα- Μιχάλη Πατρικούση (Toyota Corolla AE111)! Οι ατυχίες των Kit Car στους διεθνείς αγώνες άνοιξαν το δρόμο στους “μικρούς” που μαζεύοντας βαθμούς από παντού μπήκαν στο παιχνίδι του τίτλου. Οι Σωτήρης Σκαλτσάς- Φίλιππος Τζεφεράκος (Nissan Micra K11), Ζήβας- Πατρικούσης (Toyota Corolla AE111) και Δημήτρης Βαζάκας- Σταύρος Γκούτης (Nissan Micra K11) βρέθηκαν από το πουθενά να διεκδικούν πρωτάθλημα, με τους τελευταίους να εκμεταλλεύονται το σπασμένο κινητήρα του Punto, και την εγκατάλειψη των πρωτοπόρων του πρωταθλήματος Σκαλτσά- Τζεφεράκου για να πάρουν τη νίκη στο Φθινοπώρου. Τελευταίος αγώνας της χρονιάς το Μαύρο Ρόδο με τους Βαζάκα- Γκούτη να πανηγυρίζουν τον τίτλο με την τρίτη θέση, πίσω από τους Χατζητσοπάνη- Στεφανή και “Λεωνίδα”- Παυλή Κορρέ, μετά τη νέα εγκατάλειψη των Σκαλτσά- Τζεφεράκου.

Το 2001 το πρωτάθλημα έγινε μικτό με την F2 να περιορίζεται μόνο στα δίλιτρα αγωνιστικά και τους “Λεωνίδα”- Παυλή- Κορρέ να κατακτούν έναν εύκολο τίτλο, αφού χρειάστηκε να επιστρατευτούν όλα τα ελληνικά αγωνιστικά Renault στη Χαλκιδική ώστε να μετρήσει η κατηγορία. Δύο νίκες εκείνη τη χρονιά στην άσφαλτο σημείωσαν οι Ευσταθίου- Ορφανός (Renault Clio Kit Car) και μία οι Βαρνακιώτης- Κόλλιας (Honda Integra Type R gr.N).

To 2002 η F3 γίνεται το δικίνητο πρωτάθλημα με εργοστασιακές συμμετοχές από την Fiat Auto Hellas και την Lion Hellas. Αυτή είναι η χρονιά που ξεκινά να λάμπει το άστρο του “Ιαβέρη Junior” που θα κατακτήσει με τον Κώστα Στεφανή 4 συνεχόμενους τίτλους! Το δίδυμο κέρδισε όλους τους αγώνες της σεζόν με το Fiat Punto Kit Car με τους Σώτο Κοκκίνη- Αριστοτέλη Καΐρη να περιορίζονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας με το Peugeot 106 Maxi.

Την επόμενη χρονιά η μάχη ήταν αδερφική. Οι “Άρης Ιαβέρης”- Τέλης Καΐρης πέρασαν στο στρατόπεδο της Peugeot για να οδηγήσουν το 106 Maxi και να αναταγωνιστούν το πλήρωμα της Fiat Auto Hellas. Το πλήρωμα της Lion Hellas προσπάθησε, κέρδισε ειδικές, προηγήθηκε, όμως οι “Iaveris Jr.”- Στεφανής ήταν ανίκητοι κατακτώντας 6 πρωτιές και τον τίτλο. Στον αγώνα που δε συμμετείχαν οι πρωταθλητές επικράτησαν οι “Άρης Ιαβέρης”- Καΐρης, ενώ στην πρώτη ημέρα του Ολυμπιακού Ράλλυ όταν τα δύο αδέρφια αντιμετώπισαν προβλήματα κέρδισαν οι Δημήτρης Ψύλλος- Κώστας Κόντος με Toyota Yaris. Στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος ολοκλήρωσαν οι Λάμπρος Αθανασούλας- Κώστας Σούκουλης με το Ford Puma Kit Car 1400.

To 2004 ήταν μια από τις πιο ενδιαφέρουσες χρονιές στα δικίνητα, με 4 συνδυασμούς να διεκδικούν τις νίκες! Σημειώστε: “Iaveris Jr.”- Στεφανής (Fiat Punto S1600), “Άρης Ιαβέρης”- Καΐρης (Fiat Punto Kit Car), Αθανασούλας- Σούκουλης (Ford Puma/Fiesta S1600) και Ευσταθίου- Ορφανός (Renault Clio S1600) με τους τελευταίους δυστυχώς μόνο στους ασφάλτινους αγώνες του πρωταθλήματος. Στην πρεμιέρα στον Πύργο τα τρία πρώτα πληρώματα κέρδισαν ειδικές, με τη νίκη να καταλήγει στο πλήρωμα του κίτρινου Punto S1600! Στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας το ίδιο σκηνικό. Μάχες των τριών στα δευτερόλεπτα, με νικητές και πάλι τους “Iaveris Jr.”- Στεφανή που ήταν και οι πιο έμπειροι. Στο πρώτο ασφάλτινο, το Ράλλυ Κένταυρος, οι Ευσταθίου- Ορφανός (Renault Clio S1600) δεν άφησαν κανένα περιθώριο στον ανταγωνισμό και υπέταξαν άνετα τους “χωμάτινους”. Στο Δ.Ε.Θ. όμως, μετά από φοβερή μάχη των τεσσάρων, επικράτησαν οι “Άρης Ιαβέρης”- Καΐρης (Fiat Punto Kit Car) και μπήκαν δυνατά στο παιχνίδι του τίτλου. Στο ΕΛΠΑ που ακολουθούσε οι “δικοί μας” πολέμησαν σκληρά με τους επίδοξους πρωταθλητές Ευρώπης Simon Jean-Joseph (Renault Clio S1600) και Bruno Thiry (Citroen C2 S1600) με τους “Iaveris Jr.”- Στεφανή (Fiat Punto S1600) να τερματίζουν αμέσως πίσω τους και να κάνουν σημαντικό βήμα τίτλου. Στο Ολύμπιο οι πρωταθλητές επικράτησαν ακόμα μια φορά εξασφαλίζοντας το τρίτο τους πρωτάθλημα, όταν οι Αθανασούλας- Σούκουλης (Ford Fiesta S1600) που προηγήθηκαν εγκατέλειψαν ακόμα μια φορά, με τους “Άρη Ιαβέρη”- Καΐρη (Fiat Punto Kit Car) να κερδίζουν στον επίλογο της χρονιάς.

Τέταρτος τίτλος F3 το 2005 για τους “Iaveris Jr.”- Στεφανή (Fiat Punto S1600) που έχασαν μόνο από τους Ευσταθίου- Τζιτζικαλάκη (Renault Clio S1600) στα ασφάλτινα, με μια νίκη να καταλήγει και στους Αθανασούλα- Μουζάκη, σε μια από τις λίγες φορές που το Ford Fiesta S1600 δούλεψε! Οι Κωνσταντίνος Παραδείσης- Μαρία Τάκου (Peugeot 206 S1600) τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος χωρίς να καταφέρουν να κερδίσουν κάποιον αγώνα. Οι Ελληνικές δυνάμεις δεν κατάφεραν να είναι ανταγωνιστικές στο ΕΚΟ Ράλλυ απέναντι σε Basso (Fiat Punto S1600), Jean-Joseph (Renault Clio S1600), Travaglia (Renault Clio S1600), Baldacci ( Fiat Punto S1600) υποκύπτωντας στην ανωτερότητα των Ευρωπαίων.

Νέους πρωταθλητές F3 είχαμε το 2006. Οι “Iaveris Jr.”- Στεφανής που δεν συμμετείχαν, παρέδωσαν τα σκήπτρα στον Κωνσταντίνο Παραδείση που έτρεξε με συνοδηγούς τον Γιώργο Κόντο, την Μαρία Τάκου, τον Κώστα Κακαλή και τον Λεωνίδα Μαχαίρα στα buckets του Peugeot 206 S1600. Οι “Άρης Ιαβέρης”- Σπύρος Κολτσίδας (Fiat Punto Kit Car) ήταν οι νικητές στην πρεμιέρα στο Ολυμπιακό, όπως και στον δεύτερο αγώνα το Μαύρο Ρόδο. Στο Ράλλυ ΕΛΠΑ του 2006 με guest stars τους Άρη Βωβό- “Ελ-Εμ” (Renault Clio S1600) οι Παραδείσης- Κακαλής ήταν οι νικητές μετά από τρομερή μάχη με το πλήρωμα του Clio που εγκατέλειψε, τους “Άρη Ιαβέρη”- Κολτσίδα (Fiat Punto Kit Car) που τερμάτισαν δεύτεροι και τους Λευτέρη Σωτήρχο- Νίκο Ζακχαίο (Citroen Saxo Kit Car) που ήταν τρίτοι. Στο ΔΕΘ οι Σωτήρχος- Ζακχαίος σημείωσαν ακόμα δύο νίκες (μετρούσε ξεχωριστά η κάθε ημέρα του αγώνα), ενώ οι “Άρης Ιαβέρης”- Κολτσίδας (Fiat Punto Kit Car) επέστρεψαν με νίκη στο Κορίνθου. Ο τίτλος κρίθηκε στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν. Στο Παλάδιο όπου οι Παραδείσης- Μαχαίρας κατάφεραν να κερδίσουν, με τους “Άρη Ιαβέρη”- Κολτσίδα να βγαίνουν από το δρόμο και στο Βοιωτίας όπου ο κινητήρας του Fiat Punto S1600 των τελικά χαμένων να υπερθερμαίνεται και να παραδίδει τη νίκη στο κατακόκκινο Peugeot 206 S1600 των πρωταθλητών Παραδείση- Μαχαίρα, τη στιγμή που η μεταξύ τους διαφορά δεν ξεπερνούσε το 1 δευτερόλεπτο!

Το 2007 οι Παραδείσης- Μαχαίρας (Peugeot 206 S1600) έκαναν το repeat πολύ πιο δύσκολα από ότι οι ίδιοι θα φανταζόταν. Αν και στις ειδικές διαδρομές δεν είχαν αντίπαλο στα μέτρα τους, κερδίζοντας τους 5 από τους 7 αγώνες, οι εγκαταλείψεις τους από μετάδοση στο Μαύρο Ρόδο κι από ημιαξόνιο στην δεύτερη ημέρα του ΕΛΠΑ τους ανάγκασε να χρειάζονται νίκη στον τελευταίο αγώνα για τον τίτλο! Τελικά τα κατάφεραν, κερδίζοντας το Ράλλυ Κορίνθου, με τους δεύτερους του πρωταθλήματος Γιώργο Πάζη- Χρήστο Θεοφανίδη (Toyota Yaris) να επικρατούν στη δεύτερη ημέρα του Ράλλυ ΕΛΠΑ και τους τρίτους Σωτήρη Οικονόμου- Γρηγόρη Ανδριανόπουλο (Citroen C2) στο Μαύρο Ρόδο.

Το πλήρωμα του Citroen C2 ήταν αυτό που πήρε τον τίτλο το 2008 μετά από ωραίες μάχες με αυτό του Yaris. Το πρωτάθλημα ήταν αμφίρροπο, με πολλούς νικητές μέσα στη σεζόν, και τους Σωτήρη Οικονόμου- Κώστα Γκουργιώτη (Citroen C2) να το εξασφαλίζουν με τη μοναδική τους νίκη στο Ράλλυ Κορίνθου. Ο δεύτερος Γιώργος Πάζης (Toyota Yaris) που αγωνίστηκε στη σεζόν με τους Λάζαρο Καρασό, Ζωή Λυμπέρη, Ανδρέα και Δημήτρη Κεχαγιά, κέρδισε τις δύο ημέρες του Ράλλυ Φθιώτιδος με προβλήματα του κινητήρα μέσα στη σεζόν να του στερούν τον τίτλο.

Το 2009 επέστρεψε το πρωτάθλημα της F2 στο μικτό πρωτάθλημα Ράλλυ με ελάχιστα πληρώματα να αγωνίζονται και στις δύο επιφάνειες. Στους 11 (!!!) αγώνες του πρωταθλήματος υπήρχαν 8 διαφορετικοί νικητές, με πρωταθλητές να αναδεικνύονται οι ασφάλτινοι Γιώργος Γεροδήμος- Νίκος Κοτσίλιανος (Honda Civic Type R) με 3 νίκες. Δεύτεροι οι Βασίλης Ζάχος- Αντώνης Δεληγιάννης/ Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2) που κέρδισαν στον επίλογο του θεσμού το Ράλλυ Παλάδιο.

Αντίστοιχη εικόνα και το 2010. Οι ασφάλτινοι Γιώργος Κοσμόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης (Renault Clio R3) στέφθηκαν πρωταθλητές επικρατώντας στα Ράλλυ Φθιώτιδος και ΔΕΘ. Οι Γιώργος Πάζης- Λάζαρος Καρασό (Toyota Yaris) προσπάθησαν παντού, τερματίζοντας τελικά στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, με τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη- Λεωνίδα Μαχαίρα (Peugeot 206 S1600) που συμμετείχαν μόνο στους ασφάλτινους αγώνες να ακολουθούν τρίτοι.

Συμμετέχοντας και κερδίζοντας σε άσφαλτο και χώμα το 2011 οι Χαλιβελάκης- Μαχαίρας (Peugeot 206 S1600/ Kit Car) κατέκτησαν τον τίτλο! Οι Γιώργος Κοσμόπουλος- Ευτύχιος Ευτυχιάδης (Renault Clio R3) που συμμετείχαν μόνο στην άσφαλτο και κέρδισαν Κένταυρο και ΔΕΘ δεν θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση.

Σε ένα πολύ compact χωμάτινο πρωτάθλημα το 2012 ο τίτλος της F2 κατέληξε στους Σάββα Λευκαδίτη- Βαγγέλη Ακράτο. Το πλήρωμα του Peugeot 206 XS κέρδισε την πρώτη ημέρα του Ακρόπολις και το Σπριντ (!!!) Ελάτειας, ενώ μάζεψε βαθμούς και από τις δεύτερες θέσεις σε Ράλλυ Κορίνθου και Ιστορικό Ακρόπολις. Οι δεύτεροι Μπάμπης Γαζετάς- Γιώργος Φασκιώτης (Opel Corsa S1600) ακολούθησαν τους πρωταθλητές σε Ακρόπολις Ι, Ελάτεια και Κόρινθο, ενώ οι τρίτοι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης- Σπύρος Μπαρδάκης (Peugeot 206 XS) κέρδισαν σε Ακρόπολις ΙΙ και Κόρινθο.

Δεύτερος τίτλος F2 για τους Λευκαδίτη- Ακράτο το 2013 με το πλήρωμα του Peugeot 206 XS να μαζεύει βαθμούς από χώμα και άσφαλτο! Οι ασφάλτινοι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport) ολοκλήρωσαν δεύτεροι στο πρωτάθλημα.

Το πλήρωμα της Clio επέστρεψε το 2014 και με δύο νίκες στους τρεις ασφάλτινους αγώνες που συμμετείχε κατέκτησε τον τίτλο. Τους Αναδιώτη- Μακρινό αμφισβήτησαν οι “χωμάτινοι” Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS) που προσπάθησαν και στις δύο επιφάνειες, καταφέρνοντας να μαζέψουν βαθμούς μόνο από το χωμάτινο σκέλος του Ακρόπολις και το Ολυμπιακό τα οποία και κέρδισαν.

Με συμμετοχές μόνο σε χωμάτινους αγώνες οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Χρήστος Δίπλας κατέκτησαν το πρωτάθλημα F2 το 2015 με Toyota Yaris. Οι Μποζιονέλος- Παναρίτης (Ford Escort RS) ήταν για ακόμη μια φορά δεύτεροι, ενώ οι Γιάννης Πλάγος- Άλκης Ρέντης που συμμετείχαν σε άσφαλτο με Peugeot 106 και στο χώμα με Citroen Saxo VTS κατετάγησαν τρίτοι.

Μικτό το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και το 2016 και η F2 πήγε στους Γιάννη Αναγνωστάκο- Χρήστο Μπακλώρη με MG ZR 160 που δοκίμασαν και στις δύο επιφάνειες, κερδίζοντας Ολυμπιακό Ράλλυ και Ακρόπολις. Πίσω τους, οι Σάββας Λευκαδίτης- Θανάσης Τσιούκας (Peugeot 206 XS) που κέρδισαν τη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις.

Με συμμετοχή μόνο στο Ράλλυ Ακρόπολις (!!!) οι Χρυσόστομος Καρέλλης- Ηλίας Παναγιωτούνης (Peugeot 208 R2) κατέκτησαν το πρωτάθλημα F2 το 2017! Οι Μποζιονέλος- Παναρίτης (Ford Escort RS) ήταν για ακόμη μια χρονιά δεύτεροι και οι Μελένιος- Μπασιούκας (Renault Clio R3) τρίτοι.

Με τρεις νίκες σε πέντε αγώνες οι “El Nak Jr.”- Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio R3) ανακηρύχτηκαν πρωταθλητές F2 για το 2018. Δεν τα κατάφεραν ούτε τότε οι Μποζιονέλος- Παναρίτης (Ford Escort RS) που κατέλαβαν τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος.

Χωρίς να απειληθούν από κανέναν, και με 3 νίκες στους 3 αγώνες που συμμετείχαν, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος πηραν τον τίτλο της F2 το 2019 με Peugeot 208 R2. Με το ίδιο αυτοκίνητο, κατέκτησαν τη νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς οι Γιάννης Αναγνωστάκος- Κώστας Κακαλής.

Συναγωνισμό μεταξύ δύο πληρωμάτων είχαμε στο πρωτάθλημα των δικίνητων το 2020. Οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) κέρδισαν τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς, όμως οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1) είπαν την τελευταία τους λέξη στον επίλογο στον Πύργο όπου κατέκτησαν τη νίκη. Σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των “Backo”- “Άρη Ιαβέρη” από έξοδο, κατέκτησαν τον τίτλο!

Οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης επανέλαβαν την επιτυχία τους και το 2021. Με Ford Fiesta Rally4 αυτή τη φορά και δύο νίκες στη σεζόν έκαναν το δύο στα δύο. Οι “Backo”- “Άρης Ιαβέρης” (Ford Fiesta R2) τερμάτισαν για ακόμα μια χρονιά δεύτεροι.

Τα γράφουμε για να τα θυμόμαστε και να βρίσκουμε κίνητρο να συνεχίσουμε να ακολουθούμε. Καλή η παρελθοντολογία, έγραψαν ιστορία οι πρωταγωνιστές, όμως οι νέοι είναι εδώ και πολεμάνε με ότι όπλα μπορούν, και σε αυτούς αξίζει να πέσουν τα φώτα της δημοσιότητας. Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου στην Ιτέα.
ΥΓ. Το πρωτάθλημα της F2 το 2023 κατέκτησαν τελικά οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου με Peugeot 208 Rally4 με τρεις νίκες σε τέσσερις αγώνες, μετά από ωραίες μάχες με τους Καρανικόλα- Κακκαβά (Ford Fiesta Rally4) που κέρδισαν τον εναρκτήριο αγώνα του θεσμού.

Το 2024 η δικίνητη κατηγορία ήταν υπόθεση Κυπρίων, με τους Χρύσο Παντελή- Βασίλη Κούγια να αναδεικνύονται πρωταθλητές με Peugeot 208 R2, επικρατώντας των Πανίκου Πολυκάρπου- Γιώργου Βότση (Peugeot 208 Rally4). Οι Παντελή- Κούγιας επικράτησαν στο Ράλλυ Κορίνθου, με τους μεγάλους τους αντιπάλους να κερδίζουν σε Στερεάς Ελλάδας και Φθινοπώρου, εγκαταλείποντας στους υπόλοιπους αγώνες. Μια νίκη σημείωσαν και οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Χρήστος Δίπλας με Peugeot 208 R2 στο Ολυμπιακό.

To 2025 εύκολη ήταν η επικράτηση των Σάββα Λευκαδίτη- Βαγγέλη Ακράτου (Peugeot 208 Rally4) με τέσσερις νίκες σε τέσσερις αγώνες, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια των Νίκου Παπαχριστόπουλο- Νίκου Ξανθού με Peugeot 208 R2.





