Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2023- 4. Ράλλυ Κρήτης- review- Θρίλερ στην Κρήτη- Νικητής ο Αλυγιζάκης- Πρωταθλητής ο Αναπολιοτάκης!

Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίχθηκε το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Κρήτης, τελευταίου γύρου του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρολογικά του Ford Fiesta R5 των Αναπολιοτάκη- Τσιούκα πριν την πρώτη ειδική του σκέλους τους ανάγκασε να μπουν με “καπέλο” στην ειδική και να χρεωθούν με ποινή 1,5 λεπτού! Ευτυχώς για αυτούς το πρόβλημα επισκευάστηκε και τους επέτρεψε να σκαρφαλώσουν από την 10η θέση της γενικής στην οποία είχαν πέσει, μέχρι την 3η και να εξασφαλίσουν ακόμα ένα πρωτάθλημα!
Αυτός ήταν ο 6ος σερί τίτλος στην άσφαλτο για τον Κρητικό οδηγό που βαδίζει στα χνάρια του “Βασιλιά της Ασφάλτου” Λεωνίδα Κύρκου που ήταν ο ταχύτερος ασφάλτινος οδηγός επί 20 έτη!
Δεν μπορούν παρά να είναι ικανοποιημένοι στον τερματισμό οι νικητές Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5) που τα έδωσαν όλα, κερδίζοντας τις 5 από τις 8 ειδικές του αγώνα! Έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να είναι αυτοί που θα πανηγυρίσουν τον τίτλο, κερδίζοντας παράλληλα και την power stage, όμως όπως αποδείχτηκε αυτό δεν ήταν αρκετό. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του Ρεθυμνιώτικου πληρώματος στο Ράλλυ Κρήτης και η τέταρτη σε ασφάλτινο αγώνα.

Το βάθρο της γενικής συμπλήρωσαν οι Περουλάκης- Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) στη δεύτερη θέση, και οι πρωταθλητές της F2 για ακόμη μια χρονιά, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη (Peugeot 306) στην τρίτη! Το πλήρωμα του Γαλλικού όπλου δεν είχε αντίπαλο στις ειδικές του νησιού φέρνοντας για 5η φορά τον τίτλο των δικίνητων στην Κρήτη!
Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τιτάκης- Χαλκιαδάκης (Citroen DS3 R3T) και οι Νικολιδάκης- Πετούσης (Peugeot 106) , αφήνοντας στην τέταρτη θέση το πρώτο πλήρωμα εκτός Κρήτης, τους Κωνσταντινίδη- Κυπαρισσά (Citroen DS3 R3T) που διασκέδασαν την πρώτη τους συμμετοχή στις γλιστερές ειδικές της μεγαλονήσου.
Νικητές της φτωχής κατηγορίας Ν αναδείχτηκαν οι Καζανάς- Μακράκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, χωρίς να χρειαστεί να ιδρώσουν.
Ολοκλήρωσαν τη χρονιά με στυλ οι Περάκης- Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) που κατέκτησαν τον τίτλο στην C4 κερδίζοντας την κατηγορία με έντονο συναγωνισμό. αγώνα Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι Μαραγκάκης- Αργυρός (Peugeot 206) σε μια κλάση που στην Κρήτη είχε πολλά γρήγορα αλλά και “εύθραυστα” αγωνιστικά.
Παλικαρίσια νίκη στη C6 για τους Σταματάκη- Φακουρέλη με το disabled-Peugeot 106! Ο μοναδικός ΑΜΕΑ οδηγός αγώνων Ράλλυ της Ελλάδος, ήταν ταχύτερος όλων των διεκδικητών του τίτλου και δίκαια ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου! Ο τίτλος κατέληξε στους Βαγγέλη Μασιάλα- Γιάννη Μόσχο (Citroen Saxo VTS) με τον συνοδηγό να μην καταφέρνει να συμμετάσχει στον τελευταίο αγώνα παραχωρώντας τη θέση του στον Ανδρέα Μασιάλα. Ο κυπελλούχος τερμάτισε στην τέταρτη θέση της κατηγορίας, πίσω από τους Μιχάλη και Γιώργο Πουλάκη (Toyota Yaris) και τους έτερους διεκδκητές του τίτλου Μανούσκο- Μπογδάνο (Citroen Saxo). Οι Αβραμίδης- Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo) που κατέβηκαν από τη Θεσσαλονίκη να διεκδικήσουν το κύπελλο ήταν άτυχοι εγκαταλείποντας στην τρίτη ειδική.
Δυστυχώς το Ράλλυ Κρήτης ήταν ο μοναδικός πρωταθληματικός αγώνας Ράλλυ που δεν καταφέραμε να παραβρεθούμε και να καλύψουμε φωτογραφικά.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες σε ένα πρωτάθλημα που κράτησε ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι τον τελευταίο αγώνα! Και του χρόνου!
Τελικά Αποτελέσματα:





