GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

59ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2023- 4. Φθινοπωρινό Ράλλυ- review- Άνετη νίκη των Παπαδημητρίου- Μακρινού- Σφαγή στην F2 με νικητές και πρωταθλητές τους Χατζημάρκο- Τσαούσογλου!

Χωρίς ανταγωνισμό για την πρώτη θέση της γενικής, αλλά με τρομερή μάχη και ενδιαφέρον στην F2 ολοκληρώθηκε το Φθινοπωρινό Ράλλυ στις πανέμορφες ειδικές της Φωκίδας. Η πρόωρη ανακήρυξη πρωταθλητών σε γενική και Ν από το καλοκαιρινό Ράλλυ Φθιώτιδος, επικέντρωσε το ενδιαφέρον στα “δικίνητα” με τρομερή μάχη για τη νίκη και τον τίτλο μεταξύ δύο συνδυασμών.

Οι Πασχάλης Χατζημάρκος- Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) και Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Κακαβάς (Ford Fiesta Rally4) πολέμησαν σκληρά για το πρωτάθλημα, με τελικούς νικητές τους πρώτους. Το πλήρωμα του Fiesta ξεκίνησε καλύτερα κερδίζοντας την πρώτη ειδική για 1 δευτερόλεπτο, οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου όμως αντέδρασαν επικρατώντας στις δύο επόμενες και χτίζοντας μια διαφορά 10 δευτερολέπτων. Η τέταρτη ειδική έμελλε να είναι και η κριτήρια για αγώνα και τίτλο, αφού οι Καρανικόλας- Κακαβάς στην προσπάθεια τους να μαζέψουν τη διαφορά από την κορυφή βγήκαν από το δρόμο, παραδίδοντας το πρωτάθλημα στον Πρωταθλητή Αναβάσεων με τον πολύπειρο συνοδηγό του. Τα περάσματα και των δύο Rally4 ήταν καταπληκτικά και μακάρι οι δύο να ανανεώσουν το ραντεβού τους για το 2024 στη μεγαλύτερη κατηγορία!

Στη γενική κατάταξη το δίδυμο Γιάννης Παπαδημητρίου- Μανώλης Μακρινός (Skoda Fabia Rally2 Evo) που συμμετείχαν για πρώτη φορά μαζί ως πλήρωμα, επικράτησαν εύκολα, κερδίζοντας όλες τις ειδικές και τον αγώνα. Οι Γιώργος Κεχαγιάς- Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia Rally2 Evo) δεν κατάφεραν να τους απειλήσουν, τερματίζοντας δεύτεροι, κάτι παραπάνω από 1 λεπτό πίσω από τους νικητές.

Άνετα τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Πρωταθλητές group N Πάνος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που είχαν ωραία μάχη με τους Θέμη Χαλκιά- Νίκο Κομνό (Renault Clio Rally3) μέχρι το πλήρωμα της πανέμορφης Γαλλίδας εγκαταλείψει από πρόβλημα στο άκρο. Τα αυτοκίνητα των δύο κατηγοριών έχουν ανάλογες επιδόσεις αυτή τη στιγμή, και θα πρέπει του χρόνου να ανταγωνίζονται στο ίδιο πρωτάθλημα.

Τέταρτοι γενικής τερμάτισαν οι νέοι πρωταθλητές F2 Χατζημάρκος- Τσαούσογλου, μπροστά από ένα ακόμα πλήρωμα της κατηγορίας που εντυπωσίασε. Οι Γιώργος Αμούτζας- Γιώργος Ηλιόπουλος οδήγησαν για πρώτη φορά Opel Corsa Rally4 και άφησαν υποσχέσεις με τα εντυπωσιακά τους περάσματα. Ο νεαρός οδηγός είναι ένας από τους αρκετούς νέους που μπήκαν φέτος στην οικογένεια των χωμάτινων Ράλλυ και μακάρι η παρουσία του να γίνει μόνιμη.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει για έναν ακόμα νέο στο χώμα, τον Γιώργο Δελαπόρτα που με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη βρίσκονται στη διαδικασία εκμάθησης του πανέμορφου Ford Fiesta Rally3 που έκανε τη δεύτερη του εμφάνιση μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Δελαπόρτας έδειξε για ακόμα έναν αγώνα σημάδια βελτίωσης και η έκτη θέση της γενικής είναι η επιβράβευση της προσπάθειας του.

Τρία αυτοκίνητα της κατηγορίας Ν ακολούθησαν στην κατάταξη. Δεύτεροι πίσω από τους πρωταθλητές τερμάτισαν οι κεφάτοι Στέφανος Θεοχαρόπουλος- Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) μπροστά από τους Πάνο Ισμαήλο- Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo IX) που έχασαν πολύ χρόνο από κλαταρισμένο ελαστικό. Το πλήρωμα μάλιστα του πράσινου Evo καθυστέρησε περισσότερο από το προβλεπόμενο, περιμένοντας τους διεκδικητές του τίτλου της F2 να περάσουν μπροστά του, για να μην επηρεάσει με τη σκόνη του τη μεταξύ τους κόντρα και αυτό είναι σίγουρα προς τιμήν τους! Ακόμα ένα 9αρι Evo ακολούθησε, αυτό των Νίκου Ντάβαρη- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που τερμάτισαν ένατοι.

Την πρώτη 10αδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας C4 Κώστας Μυλωνάς- Νίκος Παραπέρας (Toyota Corolla AE92) που με το αποτέλεσμα αυτό κατετάγησαν τρίτοι στο πρωτάθλημα της F2. Ο νεαρός οδηγός εντυπωσίασε για ακόμα έναν αγώνα με τα περάσματα του και απέσπασε το χειροκρότημα των λίγων θεατών. Δεύτεροι στην κατηγορία C4 τερμάτισαν οι κυπελλούχοι της κατηγορίας για το 2023! Οι Γιάννης Γιώτης- Χρήστος Φαρμάκης οδήγησαν το Hyundai Accent σε εντυπωσιακές γωνίες και παραδέχτηκαν την ανωτερότητα των αντιπάλων τους. Ο έμπειρος οδηγός κλείνει μια καριέρα με έναν τίτλο, έχοντας αποφασίσει να μείνει πλέον εκτός μπάκετ, δίνοντας τη σκυτάλη στην κόρη του που κάνει τα πρώτα της βήματα στα Ράλλυ.

Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα την C6 νικητές και πρωταθλητές αναδείχτηκαν οι Δημήτρης Σταυρόπουλος- Δημήτρης Πανούτσος (Toyota Yaris). Οι βασικοί τους αντίπαλοι στη μάχη του τίτλου Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη ειδική, έχοντας από την εκκίνηση ακόμα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αγωνιστικού τους. Πολύ καλό αγώνα έκαναν και οι δεύτεροι της κατηγορίας Νίκος Σωτηρόπουλος- Βαγγέλης Μούκας (Nissan Micra K11) που πίεσαν αρκετά τους πρωταθλητές, και αντιμετώπισαν στις πρώτες ειδικές πρόβλημα με τη σκόνη προπορευόμενου συνδυασμού. O “Βασιλιάς” Μανώλης Παναγιωτόπουλος με συνοδηγό τον Μανώλη Αχτίδα εγκατέλειψε στην τελευταία ειδική με σπασμένη ανάρτηση διεκδικώντας με το νέο του Toyota Yaris τη δεύτερη θέση της κατηγορίας.

Τελευταίος στην κατάταξη αλλά πρώτος στην κατηγορία Juniors για δεύτερη φορά φέτος τερμάτισε ο νεαρός Παναγιώτης Ανδρικόπουλος με συνοδηγό τον Φίλιππο Ανδρικόπουλο με Peugeot 206! Ο δεύτερος Junior του αγώνα Νίκος Βιγκόπουλος με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο, εγκατέλειψαν με το Ford Fiesta R2T μετά τη δεύτερη ειδική, χάνοντας πολύ χρόνο απο σκασμένο ελαστικό.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2023 ολοκληρώθηκε στις καλύτερες ειδικές της Ελλάδας, και άφησε υποσχέσεις για ένα ακόμα καλύτερο 2024! Και του χρόνου!

Τελικά αποτελέσματα: