GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

WRC Νέα του WRC

WRC 2025- 12. Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης – preview- Πέρα από τα σύνορα!

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται το τετραήμερο 16-19 Οκτωβρίου στην Κεντρική Ευρώπη. Με κέντρο τη Γερμανική πόλη Passau και ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, διαφορετικής μεταξύ τους φιλοσοφίας, στη Γερμανία, στην Τσεχία αλλά και στην Αυστρία, το WRC ξεπερνά τα σύνορα και είναι έτοιμο να συναρπάσει τους χιλιάδες φιλάθλους του σπορ που θα βρεθούν στην ύπαιθρο των τριών αυτών χωρών.

Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης αποτελείται από 18 ειδικές διαδρομές και 308 αγωνιστικά χιλιόμετρα με την πρώτη ημέρα να εκτυλίσσεται μόνο στη Γερμανία, τη δεύτερη και στις τρεις όμορες χώρες, την τρίτη σε Γερμανία και Τσεχία και την τελευταία, την Super Sunday σε Γερμανία και Αυστρία.

To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μετά από 11 αγώνες “έχει πάρει φωτιά”! Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος της χρονιάς τόσο αυξάνεται το ενδιαφέρον με τους μνηστήρες του τίτλου να παίζουν τα τελευταία τους χαρτιά.

Στην ουσία τρεις οδηγοί είναι αυτοί που διατηρούν βάσιμες ελπίδες για να καταφέρουν να φορέσουν το στέμμα του 2025 και είναι όλοι τους οδηγοί της Toyota η οποία έχει ουσιαστικά εξασφαλίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο πολυπρωταθλητής Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) που παρότι δεν ακολούθησε πλήρως το θεσμό πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) που βρίσκεται σε κατάσταση “ή τώρα ή ποτέ” και ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) που θέλει να κλείσει την καριέρα του στο WRC, μόλις στα 25 του, με έναν τίτλο! Όλοι τους είναι ικανοί για τη νίκη, όλοι τους είναι ικανοί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!

Στο απέναντι στρατόπεδο οι Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) και Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) θα συνεχίσουν να παλεύουν όσο διατηρούν ακόμα μαθηματικές ελπίδες, οι οποίες όμως σιγά σιγά εξαντλούνται, όπως αντίστοιχα και οι ελπίδες της ομάδας τους για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Μαζί τους και ο Adrien Fourmaux (Hyundai i20 Rally1) που έχει αποδείξει πως έχει την ταχύτητα να κερδίσει αγώνα του WRC, χρειάζεται όμως και την τύχη με το μέρος του. Η παράδοση στο συγκεκριμένο αγώνα ευνοεί την κορεατική ομάδα και μένει οι οδηγοί της να το αποδείξουν και στην πράξη.

Το “grid” των Rally1 οδηγών συμπληρώνουν οι οδηγοί της Toyota Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) που διεκδικούν την εξασφάλιση του bucket τους στην ομάδα για το 2026, και οι οδηγοί της M-Sport Greg Munster και Josh McErlean που για ακόμα έναν αγώνα θα αναλωθούν στο μεταξύ τους ανταγωνισμό.

Με τον τίτλο στην κατηγορία WRC2 να έχει ήδη κριθεί με πρωταθλητή τον Oliver Solberg (Toyota Yaris Rally2), ελάχιστοι είναι οι οδηγοί της κατηγορίας που συμμετέχουν στον αγώνα. Χωρίς το βαθμολογικό άγχος τη νίκη από τον νεαρό Σουηδό θα διεκδικήσουν οι Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2), Roberto Dapra (Skoda Fabia RS Rally2), Alejandro Cachon (Toyota Yaris Rally2), Leo Rossel (Citroen C3 Rally2) και Diego Ruiloba (Citroen C3 Rally2).

Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης αποτελεί τον καταληκτικό αγώνα της κατηγορίας των Juniors. Οι δύο κύριοι διεκδικητές, ο Αυστραλός Taylor Gill και ο Σουηδός Mille Johansson γνωρίζουν πως αν κερδίσουν κρατάνε την τύχη στα χέρια τους, ενώ οι Τούρκοι Ali Turkkan και Kerem Kazaz αλλά και ο Ιρλανδός Eamonn Kelly διατηρούν μαθηματικές ελπίδες για το πρωτάθλημα, με δεδομένο ότι οι βαθμοί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς μετράνε διπλοί!

Καλό αγώνα σε όσους θα καθίσουν αναπαυτικά στον καναπέ τους για να παρακολουθήσουν τον αγώνα από την Cosmote TV, καλή διασκέδαση σε όσους θα βρεθούν στις ειδικές διαδρομές!