61ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2025- 4. Ράλλυ Παρνασσού- review- Οι Πρωταθλητές έδειξαν την κλάση τους!

Με νικητές τους Παπαδημητρίου- Κουζιώνη ολοκληρώθηκε το 1ο Ράλλυ Παρνασσού, τελευταίος γύρος του 61ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ενός αγώνα που διεξήχθη με κέντρο την Αμφίκλεια και ειδικές διαδρομές στη γύρω περιοχή, οι οποίες απέσπασαν τα καλύτερα σχόλια των αγωνιζομένων για την εξαιρετική τους κατάσταση. Ο καλός καιρός επέτρεψε σε αρκετούς θεατές να βγουν στην ύπαιθρο για να απολαύσουν το θέαμα και να χειροκροτήσουν τους νέους πρωταθλητές!

Παρά τους ελπιδοφόρους χρόνους τους στο shakedown οι Καρανικόλας- Κακαβάς (Ford Fiesta Rally2) δεν κατάφεραν να απειλήσουν στον αγώνα τους νέους Πρωταθλητές. Οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης (Skoda Fabia RS Rally2) έδειξαν από την πρώτη κιόλας ειδική “ποιός είναι το αφεντικό” δημιουργώντας διαφορά 13 δευτερολέπτων. Μια μικροέξοδος του πληρώματος του Fiesta στη δεύτερη ειδική αύξησε περαιτέρω τη διαφορά, με τη μάχη να κρίνεται οριστικά στην τελευταία ειδική του πρώτου loop όπου οι Καρανικόλας- Κακαβάς σταμάτησαν να αλλάξουν κλαταρισμένο ελαστικό χάνοντας πολύ χρόνο και κάθε ελπίδα για μια θέση στο βάθρο. Στο δεύτερο loop οι Παπαδημητρίου- Κουζιώνης “ταξίδεψαν” προς τον τερματισμό, επιτρέποντας στο πλήρωμα του Ford να κερδίσει τις δύο τελευταίες ειδικές, σκαρφαλώνοντας τελικά στην πέμπτη θέση της γενικής, αφήνοντας υποσχέσεις για το 2026. Το τρίτο πλήρωμα της μεγάλης κατηγορίας, οι Παντελάκης– Παναγιωτούνης πρόσθεσαν πολύτιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα στην πλάτη τους, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην όγδοη θέση.

Το βάθρο της γενικής του Ράλλυ Παρνασσού συμπλήρωσαν δύο πληρώματα της κατηγορίας Rally3! Οι Αχ. Χριστοδούλου– Σούκουλης (Ford Fiesta Rally3) που σημείωσαν την επίδοση του αγώνα και οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) που με το αποτέλεσμα αυτό εξασφάλισαν το Πρωτάθλημα της κατηγορίας για το 2025! Οι “νέοι” αιφνιδίασαν με το καλημέρα τους μετέπειτα Πρωταθλητές, “ρίχνοντας” τους 22,5 δευτερόλεπτα στην Αμφίκλεια. Οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου απάντησαν στην Παναγίτσα μειώνοντας τη διαφορά κατά 7 δευτερόλεπτα, με τα 2 πληρώματα να κάνουν “Χ” στην Ελάτεια.

Η μάχη κρίθηκε στο δεύτερο πέρασμα από την Αμφίκλεια όπου οι Αχ. Χριστοδούλου– Σούκουλης ήταν ασυναγώνιστοι, με τους Χατζημάρκο- Τσαούσογλου να αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα με το Clio και να συμβιβάζονται με την δεύτερη θέση της κατηγορίας η οποία τους εξασφάλισε τον τίτλο! Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι “Flandy” – Στεφανής (Ford Fiesta Rally3) οι οποίοι έχασαν αρκετό χρόνο, αλλάζοντας ελαφρώς την αισθητική του αγωνιστικού τους μετά από τουμπάρισμα. Πιο πίσω ολοκλήρωσαν οι Θεοχαρόπουλος- Κότσαλης (Ford Fiesta Rally3) και οι Ηλιόπουλος- Χαλδαίος (Renault Clio Rally3) οι οποίοι έμειναν για πολύ ώρα κολλημένοι σε χαντάκι. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν ούτε την πρώτη ειδική οι Παλαιοκώστας- Βίγκος εγκαταλείποντας από μηχανικά προβλήματα που ταλαιπωρούν το Renault Clio τους αρκετό καιρό τώρα.

Εξαιρετικοί Ζυγογιάννης- Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX) ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση της γενικής και νικητές της κατηγορίας Ν! Με το αποτέλεσμα αυτό το πλήρωμα εξασφάλισε δύο κύπελλα, αυτό της Ν αλλά παράλληλα και αυτό της C2 κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά!

Πίσω τους οι φιλότιμοι Σταυρόπουλος- Κόκκινος (Mitsubishi Lancer Evo IX) προσπάθησαν πολύ αλλά δεν κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους νικητές, με το βάθρο της κατηγορίας να συμπληρώνουν οι Ντάβαρης- Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) αρκετά πιο πίσω. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα οι πρωτάρηδες στο χώμα Μπενής- Ασημακόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX), αλλά και οι Τσετσώνης- Παναρίτης που μέχρι να εγκαταλείψουν διεκδικούσαν θέση στο βάθρο της κατηγορίας με Subaru Impreza.

Νίκη και πρωτάθλημα στην κατηγορία F2 κατέκτησαν οι Λευκαδίτης- Ακράτος με Peugeot 208 Rally4. Το πλήρωμα δεν κινήθηκε στους ρυθμούς που το έχουμε συνηθίσει και σοφά, καθώς οποιαδήποτε υπερβολή θα μπορούσε να τους στερήσει τον τίτλο. Έχασαν αρκετό χρόνο με το καλημέρα από κλατάρισμα οι έτεροι διεκδικητές του τίτλου Ν. Παπαχριστόπουλος- Ξανθός (Peugeot 208 R2) και προσπάθησαν πολύ στη συνέχεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος, κάτι που τους οδήγησε σε έξοδο. Τις θέσεις του βάθρου συμπλήρωσαν οι Καλαμαράς- Κούγιας (Ford Fiesta Rally4) και οι Θ. Πανούτσος- Δ. Πανούτσος (Renault Clio R3) μετά από ωραία μάχη που είχαν μεταξύ τους. Οι πρώτοι βελτίωσαν θεαματικά τους χρόνους τους στα δεύτερα περάσματα των ειδικών, με το πλήρωμα του Clio R3 να κατακτά νίκη και κύπελλο στην κατηγορία C3.

Ακόμα μια νίκη σημείωσαν φέτος οι Δημόπουλος- Σκαλτσάς (Toyota Starlet KP60) στην κατηγορία F2E αποτέλεσμα που τους χάρισε για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο. Οι Μυλωνάς- Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) προσπάθησαν πολύ αλλά δεν κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους χρόνους των Πρωταθλητών, αρκούμενοι στη δεύτερη θέση. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι πάντα θεαματικοί Αντωνίου- Γρηγορόπουλος με το θηριώδες Ford Escort RS. Από μηχανικό πρόβλημα λίγο πριν το τέλος εγκατέλειψαν οι Γ. Χατζηγάκης- Χ. Χατζηγάκης (Ford Escort RS) που διεκδικούσαν επάξια μια θέση στο βάθρο.

Την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία C6 σημείωσαν στο Ράλλυ Παρνασσού οι Σωτηρόπουλος- Μούκας! Το πλήρωμα του Toyota Yaris πήρε από νωρίς το προβάδισμα στην κατηγορία και παρέμεινε στην πρώτη θέση μέχρι τον τερματισμό. Ωραία μάχη εξελίχθηκε για τη δεύτερη θέση, με τους Παναγιωτόπουλο- Αχτίδα (Toyota Yaris) να επικρατούν των Αθανασόπουλου- Ζορμπά (Toyota Yaris) στα σημεία! Οι τέταρτοι Πατέας- Παναγόπουλος με το αθάνατο Toyota Starlet EP91 κατέκτησαν το κύπελλο της κατηγορίας χάρη και στην εξαιρετική τους αξιοπιστία!

Την καρώ σημαία του τερματισμού αντίκρυσαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι σε ράλλυ Δημήτρης Τσιάντης και Θανάσης Μυλωνάς. Ο πρώτος με συνοδηγό τον Παπανδρέου ολοκλήρωσε στην 20η θέση της γενικής κατάταξης ανάμεσα στα 25 πληρώματα που τερμάτισαν στο τιμόνι ενός Honda Civic Type-R και ο δεύτερος με συνοδηγό τον Γεωργόπουλο στην 25η στο τιμόνι ενός Rover MG.
Και του χρόνου, με νέες ιδέες, πιο έντονο συναγωνισμό και περισσότερες μάχες στο βουνό!






