Την Ελληνική Εθνική Ομάδα εκπροσώπησαν στο Ράλλυ Ακρόπολις οι Πρωταθλητές Ελλάδος, Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας. Αφήνοντας στην άκρη το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo IX, για την περίσταση επιστράτευσαν ένα κορυφαίο Skoda Fabia R5 της Ιταλικής Motorsport Italia, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τους σαφώς πιο έμπειρους αστέρες του ERC. Το πλήρωμα είχε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από το νέο του «γραφείο» λίγες ημέρες πριν την έναρξη του εθνικού μας αγώνα, σε διαδρομή της Φθιώτιδας, δηλώνοντας ενθουσιασμένο από τις ικανότητες του αυτοκινήτου.
Την Παρασκευή, το πρόγραμμα του αγώνα, περιελάμβανε την Qualifying Stage σε διαδρομή πλησίον της Λαμίας, από όπου οι δηλωμένοι ERC οδηγοί θα επέλεγαν τη θέση εκκίνησης στις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου. Οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας κινήθηκαν προσεκτικά, λόγω της έλλειψης εμπειρίας από το Skoda Fabia R5, και αναγκάστηκαν να ξεκινήσουν τον αγώνα πίσω από Mitsubishi της κατηγορίας Ν. Το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι ξεκίνησε το Σάββατο, με τα πληρώματα να καλούνται να αγωνιστούν σε 6 ειδικές διαδρομές. «Το Σάββατο, στην πρώτη κιόλας διαδρομή του ράλλυ, μπήκαμε στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, το οποίο μας προκάλεσε τετ-α-κε σε μια φουρκέτα, χάνοντας περίπου 10 δευτερόλεπτα. Σε εκείνο το σημείο, καταλάβαμε πως δεν υπήρχε λόγος να ρισκάρουμε μέσα στη σκόνη και αποφασίσαμε να κόψουμε ρυθμό. Δεν μπορώ να κρύψω πως αυτή η εξέλιξη επηρέασε αρνητικά την ψυχολογία μου ενόψει της συνέχειας. Στη δεύτερη ειδική, την Άμφισσα, όλα κύλησαν ομαλά, ωστόσο ένα τεχνικό πρόβλημα στην απλή από τη δεύτερη στην τρίτη ειδική διαδρομή μας βρήκε να έχουμε πανικοβληθεί, ώστε να μπούμε στην επόμενη χωρίς κάποια ποινή. Μην έχοντας χρόνο για αλλαγή ελαστικών και έχοντας τα ήδη καταστρέψει στο ασφάλτινο κομμάτι, μπήκαμε στο Παλαιοχώρι γνωρίζοντας ότι έπρεπε να προσέχουμε πολύ στα φρένα και στα γρήγορα κομμάτια, καθώς τα εμπρός ελαστικά ήταν πλέον φαλακρά. Στη φουρκέτα, στις λίμνες, πέσαμε πολύ νωρίς στα φρένα και καταλήξαμε να κάνουμε μια μικρή ακροβατική τούμπα, όταν ακουμπήσαμε στο ανάχωμα. Αν και εντελώς ανώδυνη, με ελάχιστες υλικές ζημιές, τελικά χάσαμε σχεδόν ένα λεπτό… Φτάσαμε, λοιπόν, στο σέρβις έχοντας την τύχη με το μέρος μας, αλλά με ψυχολογία μηδέν. Στο δεύτερο loop, προσπαθούσαμε να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου και να ξεχάσουμε την πολύ κακή αρχή. Αισθανόμασταν ότι χάσαμε τον αγώνα από τα αποδυτήρια.», ήταν τα λόγια του Φιλιππίδη σχετικά με τα πεπραγμένα του Σαββατιάτικου σκέλους. Το τέλος του πρώτου σκέλους, βρήκε τους εκπροσώπους της Εθνικής Ομάδας στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης.
Η Κυριακή περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές στην περιοχή της Φθιώτιδος, και οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας ρίχτηκαν στη μάχη, έχοντας ως στόχο να εξοικειωθούν περισσότερο με το αυτοκίνητο και με διαφορετικό πλέον στυλ οδήγησης να φτάσουν στον τερματισμό του αγώνα: «Με το Σάββατο να έχει τελειώσει με αρκετή τύχη, αλλά με απογοήτευση για την πορεία μας, μελετήσαμε την τηλεμετρία του αυτοκινήτου και βρήκαμε πολλά σημεία, όπου η οδήγησή μας είχε ως αποτέλεσμα να χάνουμε χρόνο. Κάνοντας κάποιες αλλαγές στο set up, αποφασίσαμε την Κυριακή να αφοσιωθούμε στο να μάθουμε ακόμη περισσότερο το Skoda, αλλάζοντας παράλληλα το στυλ οδήγησής μας. Χωρίς να επιτεθούμε, οι χρόνοι μας ήταν σαφώς βελτιωμένοι, αν και βλέπαμε ότι σε πολλά σημεία ήμασταν μακριά από τα όρια του αυτοκινήτου. Επιστρέφοντας στο ενδιάμεσο σέρβις και έχοντας πλέον βρεθεί στην κορυφή ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, διαπιστώσαμε πως ο πρωταρχικός μας στόχος που ήταν η νίκη στο ελληνικό πρωτάθλημα είχε σχεδόν επιτευχθεί. Από κοινού με τον Λεωνίδα Μαχαίρα, αποφασίσαμε να κινηθούμε όσο πιο στρωτά και συντηρητικά γίνεται στις τελευταίες ειδικές διαδρομές, ώστε να τερματίσουμε. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως πηγαίνοντας στρωτά και χωρίς να πιέζουμε, οι επιδόσεις μας δεν ήταν τόσο άσχημες όσο θα περιμέναμε. Έχοντας αρχίσει πλέον να νιώθω άνετα στο αυτοκίνητο, έβλεπα τις δυνατότητές του και μπορώ να πω πως δεν θυμάμαι άλλη φορά στα 16 χρόνια αγώνων μου να έχω ευχαριστηθεί τόσο πολύ την οδήγηση. Απλά δεν ήθελα να τελειώσει αυτό το όνειρο!», τόνισε ο Φιλιππίδης που κατείχε την τέταρτη θέση, μία ειδική πριν το τέλος. Εκεί, η ατυχία χτύπησε την πόρτα των Ελλήνων πρωταθλητών, με αποτέλεσμα να μην …πιουν νερό τελικά, εγκαταλείποντας την προσπάθειά τους, μετά από έξοδο, όπως μας περιγράφει ο οδηγός: «Έχοντας αποφασίσει να κινηθούμε σε safe mode, με σκοπό να τερματίσουμε, θέλαμε να ευχαριστηθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο το αυτοκίνητο και τις ειδικές διαδρομές, χωρίς να κοιτάμε τους χρόνους. Μπορεί να είχαμε την τύχη υπέρ μας το Σάββατο, δεν συνέβη όμως το ίδιο και την Κυριακή, στην τελευταία ειδική του αγώνα… Οι αλλαγές στις σημειώσεις μας σε σχέση με την περσινή χρονιά ήταν ελάχιστες. Δυστυχώς σε ένα κατηφορικό κομμάτι που υπήρχε βύθισμα στο δρόμο, πριν από μια αριστερή στροφή, στις αναγνωρίσεις θεωρήσαμε πως δεν χρειαζότανε προσοχή, καθώς το Skoda έχει εκπληκτική ανάρτηση. Αλλάξαμε τα γραπτά μας, λοιπόν, αφαιρώντας το βύθισμα. Αυτό ήταν το λάθος μας. Οδηγώντας το αυτοκίνητο πλέον πιο αποδοτικά, όταν περάσαμε το βύθισμα, η ανάρτηση μας πέταξε πιο βαθιά στη στροφή, κατά 1 με 2 μέτρα. Αυτά, δυστυχώς, ήταν αρκετά για να χάσουμε τη γραμμή μας και να βγούμε από το δρόμο.»
Το ελληνικό πλήρωμα που εκπροσώπησε την Εθνική Ομάδα στο Ράλλυ Ακρόπολις, μπορεί να μην κατάφερε να κάνει υπερήφανους τους Έλληνες, ωστόσο απέσπασε το χειροκρότημα όλων των θεατών σε κάθε πέρασμά του: «Ήταν τεράστια η τιμή να εκπροσωπήσουμε τα ελληνικά χρώματα στον εθνικό μας αγώνα. Είχαμε μεγαλύτερη δίψα για διάκριση, περισσότερο για να βρεθεί η γαλανόλευκη στο βάθρο και για τους φοβερούς θεατές που βρέθηκαν στις διαδρομές, παρά για εμάς ως πλήρωμα. Ενώ την Κυριακή, ο αγώνας μας έφερε το μεγαλύτερο χαμόγελο και ευχαρίστηση, η τελική έκβαση μας άφησε πικρή γεύση στο τέλος, καθώς στερήσαμε τη χαρά του αποτελέσματος στους θεατές, τους φίλους των αγώνων, αλλά και στην ομοσπονδία. Ελπίζω να μας δοθεί ξανά η ευκαιρία και να γίνουμε όλοι υπερήφανοι. Τώρα γνωρίζουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.», ήταν τα λόγια του 40χρονου οδηγού.
Ο Γιώργος Φιλιππίδης μας περιγράφει πως ένιωσε στο Skoda Fabia R5, το οποίο δεν είχε οδηγήσει στο παρελθόν: «Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι αλματώδης. Το Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούμε στο ελληνικό πρωτάθλημα δεν έχει καμία σχέση με την πολεμική μηχανή που είχαμε στα χέρια μας στο Ακρόπολις. Το Mitsubishi είναι στην καρδιά μου και θα μείνει στην ιστορία των αγώνων ράλλυ ως το πιο τίμιο αγωνιστικό. Είναι φοβερό σχολείο και όταν οδηγηθεί σωστά, βγάζει χρόνους πολύ κοντινούς σε πιο εξελιγμένα «τέρατα». Στο Evo IX θα μάθουν να οδηγούν τα παιδιά μου, εάν το θελήσουν. Εάν μπορούσα να συγκρίνω τα δύο αυτοκίνητα, θα έλεγα ότι με το R5 είναι σαν να κάνεις …άλλο σπορ. Έχοντας κάνει την πρώτη επαφή με το Skoda στις δοκιμές που πραγματοποιήσαμε την Τετάρτη πριν τον αγώνα, καταλάβαμε από πολύ νωρίς πως πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δύσκολο και οδηγικά απαιτητικό αυτοκίνητο, από το οποίο για να «βγάλει» κανείς το τελευταίο 10% του, χρειάζεται εξοικείωση και μαεστρία. Όλα στο αυτοκίνητο είναι πολύ απόλυτα και αποδοτικά. Ο κινητήρας λόγω του μικρού κυβισμού του, όντας 1600 κυβικά, έχει πολύ μικρό εύρος λειτουργίας. Απαιτούνται αρκετές ώρες εκμάθησης των φρένων, τα οποία είναι εκπληκτικά. Αν είσαι πολύ επιθετικός, μπλοκάρουν ή αν δεν βρεις το κουμπί τους, καταλαβαίνεις πως δεν τα χρησιμοποιείς στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να προετοιμαστούμε καλύτερα για τον αγώνα, αλλά μόλις 4 εβδομάδες πριν τον αγώνα αποφασίσαμε να τρέξουμε με το Skoda και λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν είχαμε τον απαιτούμενο χρόνο. Μετά από το φετινό Ακρόπολις, θεωρώ πως οι χρόνοι μας θα είναι πολύ πιο γρήγοροι όταν το ξαναοδηγήσουμε. Ελπίζω σύντομα.»
Μετά την έκβαση του εθνικού μας αγώνα, το πλήρωμα άλλαξε τα σχέδιά του για τη φετινή χρονιά: «Δυστυχώς, με την ακύρωση του Ράλλυ Φθιώτιδος και με τον πολύ ψηλό συντελεστή του Ράλλυ Ακρόπολις, πολλοί οδηγοί που δεν πέτυχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα, έχασαν το ενδιαφέρον τους για το πρωτάθλημα. Έτσι κι εμείς, αποφασίσαμε να μη συνεχίσουμε φέτος στο θεσμό.», δήλωσε ο Φιλιππίδης και πρόσθεσε: «Θέλω να ευχαριστήσω όσους στάθηκαν δίπλα μας και στήριξαν την προσπάθειά μας και ιδιαίτερα την ΟΜΑΕ και τους χορηγούς μας.»