GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Νέα του ERC Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Σωκράτης Τσολακίδης- Με μάτι που γυαλίζει!

Μπορεί να έμεινε αρκετό καιρό εκτός μπάκετ, μπορεί επαγγελματικοί λόγοι να τον κράτησαν μακριά από τα βουνά, το μικρόβιο όμως ποτέ δεν βγήκε από μέσα του. Μας ζέστανε πέρυσι με την συμμετοχή του στο Ράλλυ ΔΕΘ, στη μεγάλη του επιστροφή στους αγώνες μετά από 8 χρόνια απουσίας, θέλει να μας εκπλήξει ευχάριστα και φέτος με τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις. Ο λόγος για τον πρωταθλητή Ελλάδας του 2003 Σωκράτη Τσολακίδη!

Ο Μακεδόνας οδηγός που πάτησε τα 40, ενθουσιώδης όσο ποτέ, συμμετέχει στον εθνικό μας αγώνα κάτω από τις καλύτερες προϋποθέσεις. Με ένα Skoda Fabia R5 τελευταίας γενιάς της Ουγγρικής Eurosol και με τον έμπειρο Χάρη Δήμο συνοδηγό, τον άνθρωπο δίπλα στον οποίο έκανε τα πρώτα του βήματα στο μαγικό κόσμο των ράλλυ πριν από μια εικοσαετία.

Ο στόχος του; Παραμένει ο ίδιος σε όλη την πορεία του στις ειδικές διαδρομές. Η νίκη! Γνωρίζει καλά πως η μακροχρόνια αποχή του και η ευκαιριακή συμμετοχή του στους αγώνες τον φέρνει σε μειονεκτική θέση απέναντι στους «επαγγελματίες» Kajetan Kajetanowicz, Nasser Al Attiyah ή Bruno Magalhaes που συμμετέχουν σε διψήφιο αριθμό αγώνων κάθε χρόνο, όμως θέλει να παλέψει με όλους τους υπόλοιπους, να τους κοιτάξει στα μάτια και να σηκώσει ψηλά την ελληνική σημαία. Πάντα τον «έφτιαχνε» ο ισχυρός ανταγωνισμός και πάντα ήθελε να βελτιώνεται απέναντι στους καλύτερους. Κατάφερε να κατακτήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα το 2003, στην πρώτη πλήρη χρονιά εμπλοκής του στο θεσμό, ενώ πάλεψε σκληρά και τα επόμενα χρόνια απέναντι σε πολυπρωταθλητές όπως ο Άρης Βωβός, ο Λεωνίδας Κύρκος και ο Πάνος Χατζητσοπάνης.

Οι τέσσερις συμμετοχές του σε Ακρόπολις του έχουν διδάξει ότι το «Ράλλυ των Θεών» απαιτεί σεβασμό. Σε όλες έχει κερδίσει ειδικές σε επίπεδο κατηγορίας Ν, σε όσες όμως όρμησε από το ξεκίνημα δεν πήγε μακριά… Το καλύτερο του αποτέλεσμα το πέτυχε μάλιστα την πρώτη του χρονιά στον αγώνα, το 2002, όταν και τον αντιμετώπισε με περίσσιο φόβο, οδηγώντας προσεκτικά και φτάνοντας μέχρι τη 2η θέση της κατηγορίας Ν. Οι χρόνοι του το 2003 και το 2004 ήταν εκπληκτικοί όμως ποτέ δεν κατάφερε να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού.

Το 2017; Άλλα τα μυαλά ενός 25αρη κι άλλα ενός 40αρη. Ώριμος πλέον, γνωρίζει να βάζει φρένο στον ενθουσιασμό του όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Προετοιμασμένος κατάλληλα τόσο σε φυσική κατάσταση, όσο και στον ψυχολογικό τομέα και με τον έμπειρο Χάρη Δήμο να τον καθοδηγεί με μαεστρία, θα προσπαθήσει να πάρει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του, φέρνοντας το πίσω με ασφάλεια.

Το ότι δεν συμπεριλήφθηκε στους οδηγούς προτεραιότητας ERC1 ή στην εθνική μας ομάδα, κάτι που θα μπορούσε να γίνει με ευθύνη της ομοσπονδίας, τον πεισμώνει περισσότερο και κάνει τη δίψα του για διάκριση μεγαλύτερη. Είναι κρίμα που δεν θα μπορέσουμε να απολαύσουμε περάσματα του στις τηλεοπτικές μεταδόσεις του Eurosport, είναι κρίμα που θα τον βλέπουμε να ξεκινάει την πρώτη ημέρα πίσω από πολλούς συνδυασμούς με υποδεέστερα αυτοκίνητα, είναι άδικο που θα αντιμετωπίζει διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος από τους βασικούς του αντιπάλους. Ο Σωκράτης Τσολακίδης όμως δεν πτοείται. Θα κάνει 3-4 αναγνωριστικές βόλτες με το κίτρινο Skoda Fabia R5 στα χρώματα της Traffic Oil πριν τον αγώνα, όπως άλλωστε το συνηθίζει, αφού ποτέ δεν ήταν άνθρωπος των δοκιμών και θα μπει μέσα στο bucket να πυροβολήσει!

Του ευχόμαστε καλή επιτυχία!