lukas2 (1 of 1)

Ο Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5) είναι ο επικεφαλής του Ράλλυ Ακρόπολις στο τέλος του πρώτου σκέλους. Η ποινή των 10 δευτερολέπτων που προσωρινά τον είχε ρίξει στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Ralfs Sirmacis ακυρώθηκε, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην κορυφή, 2 μόλις δευτερόλεπτα εμπρός από τον οδηγό του Skoda Fabia R5. O Ρώσος είχε κλατάρισμα στη δεύτερη ειδική, προσπαθώντας να απαντήσει στον πρώτο χρόνο του Sirmacis στην εναρκτήρια του αγώνα, πίεσε όμως στη συνέχεια, κέρδισε ειδικές και έφτασε στη Λαμία  πρωτοπόρος.

sirma2 (1 of 1)

Η αποκάλυψη του πρώτου σκέλους ήταν ο Sirmacis. Ο 22χρονος Λετονός, στην πρώτη αγωνιστική επαφή του με το Skoda Fabia R5, όχι μόνο κοίταξε στα μάτια τους διεκδικητές του Ευρωπαϊκού τίτλου, αλλά κατάφερε να βρεθεί προσωρινά μπροστά τους, σε έναν αγώνα που χαρακτηρίζεται από ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες για δεύτερη συνεχή χρονιά.

Ο Πολωνός πρωταθλητής Ευρώπης και φαβορί για την επικράτηση, Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) είχε έξοδο με το καλημέρα, χάνοντας εκτός δρόμου σχεδόν 14 λεπτά, και όσο κι αν πιέζει στη συνέχεια, δύσκολα θα καταφέρει να βρεθεί στη βαθμολογούμενη 10αδα.

athanas2 (1 of 1)

Στη μάχη για την 3η θέση του βάθρου, ο Τσέχος Jaromir Tarabus με Skoda Fabia R5 κάνοντας αλάνθαστο αγώνα, έχει αποκτήσει ελαφρύ προβάδισμα 20 δευτερολέπτων έναντι του ελληνικού Skoda Fabia R5 των Αθανασούλα- Παναγιωτούνη. Οι «δικοί μας» είχαν τέτακε στην 5η ειδική που τους κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα, δυσκολεύονταν να βρουν πρόσφυση στις λασπωμένες ειδικές, όμως είναι αποφασισμένοι να παλέψουν στις ειδικές της Κυριακής για το podium.

Την πρώτη 6αδα κλείνουν ο Εσθονός Raul Jeets (Skoda Fabia R5) και ο Πολωνός Jaroslaw Koltun (Ford Fiesta R5) προσφέροντας πολύ θέαμα στους θεατές του Ακρόπολις. Πρώτος στην κατηγορία ERC2 είναι ο Wojciech Chuchala (Subaru Impreza Sti), μισό λεπτό μπροστά από τον Ούγγρο Peter Ranga (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον Τούρκο Murat Bostanci (Ford Fiesta R2T) να συλλέγει το maximum των βαθμών της πρώτης ημέρας στο ERC3 εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Lukasz Pieniazek (Opel Adam R2) στην τελευταία ειδική του Σαββάτου.

velanis1 (1 of 1)

Στον «ελληνικό» αγώνα, τους Αθανασούλα- Παναγιωτούνη ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) που επικράτησαν των Φιλιππίδη- Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer Evo IX) για μόλις 1,6 δευτερόλεπτα! Τα δύο ελληνικά πληρώματα με αυτοκίνητα αντίστοιχα των ξένων διεκδικητών του ERC2, όχι μόνο κατάφεραν να σημειώσουν ανάλογους χρόνους, αλλά αν υπήρχε ενιαία γενική κατάταξη θα βρίσκονταν άνετα μπροστά τους! Οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος Φιλιππίδης- Μαχαίρας έχασαν αρκετό έδαφος στην πρώτη ειδική χτυπώντας τον εμπρός δεξί τροχό σε βράχο και παρά την αντεπίθεση στο δεύτερο loop δεν κατάφεραν τελικά να καλύψουν τη διαφορά από τους πολύ ανταγωνιστικούς Βελάνηδες! Τέταρτοι βρέθηκαν οι Καμιτσάκης-Μπαρδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) με τον οδηγό να εντυπωσιάζει, παρά τη μηδαμινή του εμπειρία από χωμάτινη επιφάνεια, ακολουθούμενοι από τους Παντελή-Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer Evo X) που δεν βαθμολογούνται για το ελληνικό πρωτάθλημα. Οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX), «Ιαβέρης τζούνιορ»-Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Νιώρας-Κακαλής (Subaru Impreza N12) συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα. Κλατάρισμα στην πρώτη ειδική είχαν οι Χαλκιάς-Σούκουλης (Subaru Impreza STi) καταφέρνοντας τελικά να μπούνε στη δεκάδα, ενώ από την πρώτη κιόλας διαδρομή τέθηκαν εκτός αγώνα οι Χαλιβελάκης-Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) από έξοδο.

yorgo1 (1 of 1)

Με άνεση πρώτευσαν στην F2 οι εντυπωσιακοί Αναγνωστάκος-Μπακλώρης (MG ZR 160), πραγματοποιώντας το δύο στα δύο στο πρωτάθλημα μέχρι τώρα. Οι Pazonen- Κοτρωνής (Toyota Yaris) ήταν δεύτεροι επικρατώντας παράλληλα στην C6, με τους Μελένιο- Μπασιούκα (Renault Clio R3) να συμπληρώνουν την τριάδα. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν το σκέλος οι γρήγοροι Μποζιονέλος- Παναρίτης (Ford Escort RS) και Λευκαδίτης- Τσιούκας (Peugeot 206).

anagno1 (1 of 1)

Το δεύτερο και τελευταίο σκέλος του αγώνα διεξάγεται στις ειδικές της Φθιώτιδας την Κυριακή. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται το Ελευθεροχώρι, μήκους 17,87 χλμ., το Ρεγκίνι των 11,61 χλμ. και η Ελάτεια-Καρυά, μήκους 33,86 χλμ. Οι μάχες για την επικράτηση τόσο στον αγώνα του ERC όσο και στον «ελληνικό» αναμένονται σκληρές!

Αποτελέσματα πρώτου σκέλους:

ERC:

res_leg1

Ελληνικό Πρωτάθλημα:

res_leg1_gr

Από Harris