bouffier1

Σε έναν ιδιαίτερο ασφάλτινο αγώνα όπως το Rally Ypres με τις μεγάλες ευθείες, τις τεράστιες «μπούκες» οι οποίες όμως δεν «περνάνε» πάντα, τον λασπωμένο δρόμο και τα στάσιμα ύδατα σε ορισμένα σημεία, ο παράγοντας εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο για ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οδηγοί κορυφαίου βεληνεκούς όπως ο Juha Kankkunen ή ο Stephane Sarrazin τα βρήκαν σκούρα στην πρώτη τους επίσκεψη στο Ypres.

loix1

Η εμπειρία δεν λείπει από τον δεύτερο τις δύο τελευταίες χρονιές που συμμετείχε στον αγώνα, Bryan Bouffier (Citroen DS3 R5) που κατάφερε κερδίζοντας τρεις ειδικές να διανυκτερεύσει στην πρώτη θέση της κατάταξης. Μόλις 7 δευτερόλεπτα πίσω του ο 10 φορές νικητής του αγώνα Freddy Loix (Skoda Fabia R5). Ο πολύπειρος Βέλγος πρωταθλητής κατά την προσφιλή του τακτική, τηρεί στάση αναμονής και περιμένει τα «θύματα» του να κάνουν το μοιραίο λάθος. Με αυτό τον τρόπο και χωρίς να είναι ο ταχύτερος στις ειδικές διαδρομές, έχει κερδίσει τα τελευταία χρόνια, αυτό θα προσπαθήσει να κάνει και φέτος.

versch1

Oι τοπικοί Vincent Verschueren (Skoda Fabia R5) και Kris Princen (Peugeot 208 T16), ακολουθούν τους δύο πρώτους και θα παλέψουν για μια θέση στο βάθρο, με τον νεαρό οδηγό της Citroen Stephane Lefebvre να βρίσκεται πέμπτος. Ο Γάλλος ήταν ταχύτατος, κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές, όμως ένα λάθος του στην 1η που του κόστισε 20 δευτερόλεπτα τον έριξε πίσω στην κατάταξη. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνει ο Βέλγος Bernd Casier (Ford Fiesta R5) μπροστά από τους Hermen Kobus (Skoda Fabia R5), Jarek Orsak (Ford Fiesta R5) και Jaromir Tarabus (Skoda Fabia R5).

serde1

Ο διεκδικητής του Ευρωπαϊκού τίτλου Alexey Lukyanuk έμεινε εκτός αγώνα με το «καλημέρα» όταν έβγαλε από το δρόμο το Ford Fiesta R5 που οδηγούσε. Αρκετά πίσω στην κατάταξη ακολουθεί ο Jourdan Serderidis (Citroen DS3 R5) που είχε τη στιγμή του στην 6η ειδική χάνοντας πολλά λεπτά..

griebel1

Στο Junior ERC, οι εργοστασιακοί οδηγοί της Opel Marijan Griebel και Chris Ingram μονομαχούν για την πρώτη θέση, ενώ στο ERC2 o Ούγγρος Tibor Erdi  (Mitsubishi Lancer Evo X) βρίσκεται άνετα στην κορυφή.

Η δεύτερη ημέρα είναι η μεγαλύτερη του αγώνα με τα πληρώματα να χρειάζεται να καλύψουν 170 χιλιόμετρα σε 10 διαδρομές. Η μάχη για τη νίκη παραμένει ανοικτή και θα κριθεί στις λεπτομέρειες!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

res1

Από Harris