Φωτιά πήρε η γενική κατάταξη του Ράλλυ Ακρόπολις μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους! Επικεφαλής μόλις στην τελευταία ειδική τέθηκε ο Άραβας Nasser Al Attiyah (Ford Fiesta R5 Evo2) εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του νεαρού Nikolay Gryazin (Skoda Fabia R5) που βρισκόταν στην κορυφή από το ξεκίνημα του αγώνα! Ο Ρώσος, που ήταν η αποκάλυψη του Ακρόπολις στάθηκε άτυχος όταν το αγωνιστικό του πήρε ολοσχερώς φωτιά μετά την 5η ειδική διαδρομή, αφήνοντας τον πρόωρα εκτός συνέχειας.

Ο έμπειρος Nasser που ξέρει καλά από σκληρούς αγώνες όπως το Ακρόπολις δεν έχασε ποτέ την επαφή του με την κορυφή και δεν επηρεάστηκε από τους πυροβολισμούς του Gryazin. Κέρδισε μόνο μία από τις ειδικές της ημέρας και διατήρησε το δικό του ρυθμό που τον έφερε στην κορυφή του σκέλους με την επιστροφή των αγωνιστικών στη Λαμία.

Μία ειδική κέρδισε και ο οδηγός με το νούμερο 1 στις πόρτες, Bruno Magalhaes που με Skoda Fabia R5 ακολουθεί στη δεύτερη θέση της κατάταξης 8,4 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο Πορτογάλος επικεφαλής της βαθμολογίας του ERC δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερα προβλήματα και ο κύριος σκοπός του την Κυριακή θα είναι να κρατήσει πίσω του τον μεγάλο του αντίπαλο στη διεκδίκηση του τίτλου Kajetan Kajetanowicz.

O δις πρωταθλητής Ευρώπης ολοκλήρωσε το σκέλος στην τρίτη θέση, 30 δευτερόλεπτα μακριά από τον Al Attiyah, παρά το γεγονός ότι κέρδισε τις μισές ειδικές της ημέρας! Στις υπόλοιπες ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα, έχοντας κλατάρισμα τόσο στην πρώτη όσο και στην πέμπτη ειδική αλλά και θέματα με τα φρένα του Ford Fiesta R5 στην τέταρτη.

Πίσω από τους τρεις, που αποτελούν αστέρες παγκοσμίου εμβέλειας τερμάτισαν στις ειδικές του Σαββάτου οι δικοί μας Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος! Το πλήρωμα του Traffic Skoda Fabia R5 της Eurosol πήρε από την πρώτη ειδική κεφάλι στην «ελληνική» κατάταξη σημειώνοντας μάλιστα τον τρίτο χρόνο γενικής! Η συνέχεια ήταν ανάλογη αφού ήταν πρώτοι Έλληνες σε όλες τις διαδρομές του Σαββάτου με χρόνους στην πρώτη πεντάδα. Ο πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 δεν πίεσε στο πρώτο σκέλος, αφού ακόμα βρίσκεται σε διαδικασία εκμάθησης του αυτοκινήτου του, παραπονούμενος ότι χάνει χρόνο στα κλειστά κομμάτια των ειδικών.

Ο Τούρκος Murat Bostanci (Ford Fiesta R5) ακολουθεί στην πέμπτη θέση χωρίς να απειλεί τους Έλληνες και χωρίς να απειλείται, ενώ ωραία μονομαχία εξελίσσεται για την έκτη θέση μεταξύ τριών πληρωμάτων. Ο Πολωνός Grzegorz Grzyb (Skoda Fabia R5) είναι αυτός που την κατέχει προσωρινά, ελάχιστα μπροστά από τους Πρωταθλητές Ελλάδας Γιώργο Φιλιππίδη- Λεωνίδα Μαχαίρα (Skoda Fabia R5) και τον φέρελπι Κύπριο Αλέξανδρο Τσουλόφτα που συμμετέχει στο Ακρόπολις για πρώτη φορά με Citroen DS3 R5 και συνοδηγό τον «πολύ» Denis Giraudet!

Το πλήρωμα της Εθνικής Ελλάδος των Φιλιππίδη- Μαχαίρα βρήκε το ρυθμό του μόνο στις τελευταίες ειδικές του σκέλους με τους χρόνους του να βελτιώνονται σημαντικά. Στο πρώτο loop των ειδικών έχασε αρκετό χρόνο επωμιζόμενο το «καθάρισμα» των ειδικών για τα υπόλοιπα R5 λόγω της κακής σειράς εκκίνησης που είχε, ενώ έπεσε και στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού με το καλημέρα. Εκτός αυτού, είχε και ελαφρύ τουμπάρισμα στο πρώτο Παλαιοχώρι, αποτέλεσμα της μεγάλης φθοράς των ελαστικών, μένοντας πίσω.

Πρωτοπόροι στην κατηγορία παραγωγής βρίσκονται οι Έλληνες Θέμης Χαλκιάς- Κώστας Κόντος που κάνουν ωραίο αγώνα με Mitsubishi Lancer Evo X, μπροστά από τον επικεφαλής της ERC2 Zelindo Melegari με το 9αρι της Kirkos Racing!

Διαβάστε περισσότερα για τους Έλληνες του Ακρόπολις την πρώτη ημέρα του αγώνα στο αντίστοιχο άρθρο του www.grally.gr

Σε 6 ειδικές αγωνίζονται την Κυριακή οι αγωνιζόμενοι του Ευρωπαϊκού αλλά και του Ελληνικού Πρωταθλήματος με τις Παλαιοχώρι, Ρεγκίνι και Ελάτεια-Καρυά να επαναλαμβάνονται δύο φορές.

Καλό αγώνα σε όλους!

Από Harris