Ο τίτλος δεν αναφέρεται βέβαια στην αίγλη του αγώνα ή στις συμμετοχές που δεν είχαν καμία σχέση με τις εποχές που το Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και που θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Αναφέρεται στη σκληρότητα του αγώνα, λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών και των πρόσφατων βροχοπτώσεων που οδήγησε σε πολλές, πάρα πολλές εγκαταλείψεις.
Ο αγώνας ήταν απρόβλεπτος, με αρκετούς οδηγούς να εναλλάσσονται στην κορυφή και τον πρωταθλητή Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz με Ford Fiesta R5 να χαμογελάει τελευταίος. Ο Πολωνός κέρδισε ακόμα 4 ειδικές διαδρομές στο δεύτερο σκέλος και επικράτησε τελικά με μεγάλη διαφορά, διπλασιάζοντας τις νίκες του στον εθνικό μας αγώνα, παρά τα δύο κλαταρίσματα που τον καθυστέρησαν στο πρώτο σκέλος.
Όλοι οι υπόλοιποι διεκδικητές της νίκης αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα που έκαναν ευκολότερο το έργο του «Kajto». Αρχικά, ήταν ο Nikolay Gryazin που πήρε τα ηνία του Ακρόπολις, αναγκάστηκε όμως να αποχωρήσει όταν το Skoda Fabia R5 που οδηγούσε, τυλίχτηκε στις φλόγες λόγω διαρροής καυσίμου από το ρεζερβουάρ. Στην κορυφή της κατάταξης του πρώτου σκέλους βρέθηκε ο Nasser Al Attiyah (Ford Fiesta R5 Evo 2) ο οποίος την παρέδωσε μόλις στην πρώτη ειδική της Κυριακής στον Bruno Magalhaes (Skoda Fabia R5), όταν του έσβησε ο κινητήρας του αγωνιστικού και κατάφερε να τον θέσει σε λειτουργία μετά από δύο λεπτά. Ο Άραβας εγκατέλειψε μάλιστα στη συνέχεια με πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση.
Ο Magalhaes κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή για δύο ειδικές, υποκύπτοντας τελικά στην πίεση του Kajetanowicz, αντιμετωπίζοντας και θέματα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Πορτογάλος δεν μπορεί παρά να είναι απόλυτα ευχαριστημένος από τη δεύτερη θέση της κατάταξης που τον διατήρησε στην κορυφή της βαθμολογίας του ERC.
To βάθρο συμπλήρωσε ανέλπιστα ο Πρωταθλητής Πολωνίας και Σλοβακίας Grzegorz Grzyb διατηρώντας προσεκτικό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, επωφελούμενος από τις πολλές εγκαταλείψεις. Σε αυτές περιλαμβάνεται ο Τούρκος Πρωταθλητής Murat Bostanci (Ford Fiesta R5) που κρατούσε την τρίτη θέση της κατάταξης μέχρι να βγει από το δρόμο και να εγκαταλείψει στην τελευταία ειδική!
Την ίδια τύχη είχαν οι Έλληνες Πρωταθλητές Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας, που υπέπεσαν στο λάθος διεκδικώντας από τον Τούρκο μια θέση στο βάθρο του Ακρόπολις! Το πλήρωμα της Εθνικής Ελλάδος μπορεί να ήταν τυχερό το Σάββατο στο Παλαιοχώρι όπου είχε ένα ανώδυνο τουμπάρισμα, δεν συνέβη όμως το ίδιο στην Ελάτεια η οποία δεν τους συγχώρεσε. Οι χρόνοι τους ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στο δεύτερο σκέλος και σίγουρα βελτιωμένοι σε σχέση με αυτούς του Σαββάτου και τους έφεραν κοντά στο podium, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να ολοκληρώσουν.
Τέταρτοι γενικής τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Denis Giraudet στην πρώτη εμφάνιση του νεαρού Κύπριου εκτός συνόρων, στο πρώτο του ράλλυ με Citroen DS3 R5! O Τσουλόφτας διεκδικεί τον τίτλο του θεαματικότερου οδηγού του αγώνα και αν ήταν στο χέρι μας θα του δίναμε το Flat Out Trophy! Λίγο έλειψε μάλιστα να τα τινάξει όλα στον αέρα ο άπειρος οδηγός λίγο πριν τον τερματισμό, όταν μια μικροέξοδος του κόστισε ευτυχώς μόνο κάποια δευτερόλεπτα χαμένα.
Πρώτοι Έλληνες, στην πέμπτη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος! Το πλήρωμα από τη Μακεδονία θα μπορούσε να τερματίσει ψηλότερα, αν μια μικροέξοδος που συνοδεύτηκε από κλαταρισμένο ελαστικό δεν τους κόστιζε αρκετά χαμένα λεπτά. Η επιστροφή του Τσολακίδη στο Ακρόπολις γέμισε με χαμόγελα τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είδαν τον οδηγό του Traffic Skoda Fabia R5, πιο ώριμο από ποτέ, να οδηγεί σε υψηλό επίπεδο απέναντι στα μεγάλα ονόματα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Έκτος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο νικητής της κατηγορίας ERC2, Zelindo Melegari με το Mitsubishi Lancer Evo IX της Kirkos Racing μπροστά από τους πρώτους Έλληνες της κατηγορίας, τα αδέρφια Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση στην πρώτη τους συμμετοχή με Subaru Impreza Sti μετά από αποχή 12 ετών από τους αγώνες!
Επόμενος σταθμός του ERC, το επίσης δικό μας Ράλλυ Κύπρου, στο οποίο το GRally θα δώσει δυναμικό παρών!
Τελικά Αποτελέσματα: