Σκληρό αναμένεται φέτος το Ράλλυ Ακρόπολις, μετά την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών και το GRally σας παρουσιάζει, όπως άλλωστε κάνει κάθε χρόνο, τους «μαχητές» του αγώνα που προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ!
#1 Bruno Magalhaes / Hugo Magalhaes (POR/POR) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 10/07/1980
Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μετά από τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, έχοντας κερδίσει το Ράλλυ Αζόρες, ο Πορτογάλος έρχεται για τρίτη χρονιά στη χώρα μας με στόχο τη νίκη. Έχει αναδειχθεί 3 φορές πρωταθλητής στη χώρα του (2007-2009), ενώ ακολούθησε το IRC το 2010 και 2011, χωρίς όμως να διακριθεί. Το 2014 και 2015 συμμετείχε σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, τερματίζοντας αρκετές φορές εντός πεντάδας. Φέτος, ενώ τα σχέδιά του δεν περιελάμβαναν πλήρη εμπλοκή στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, εντούτοις ξεκίνησε ιδανικά τη χρονιά με νίκη στην πατρίδα του και την τελευταία στιγμή βρήκε το απαιτούμενο μπάτζετ ώστε να έρθει στο Ράλλυ Ακρόπολις!
#2 Kajetan Kajetanowicz / Jaroslaw Baran (POL/POL) – Ford Fiesta R5
Ημ. Γέννησης: 05/03/1979
Πρωταθλητής Ευρώπης τα δύο τελευταία χρόνια, ο Πολωνός δεν έχει καταφέρει να πετύχει νίκη φέτος. Συνδυάζει ιδανικά ταχύτητα με σταθερότητα, καθώς σπάνια υποπίπτει σε λάθος. Στο περσινό Ράλλυ Ακρόπολις, βέβαια, είχε άτυχη στιγμή με το …καλημέρα, καθώς τούμπαρε μόλις στην πρώτη ειδική, χάνοντας έτσι τις όποιες ελπίδες είχε για να πετύχει τη δεύτερη νίκη του στον εθνικό μας αγώνα, καθώς έχει ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το 2015. Ο Πολωνός που έχει κατακτήσει 4 φορές το πρωτάθλημα ράλλυ της χώρας του, επισκέπτεται για 4η συνεχή χρονιά την Ελλάδα.
#3 Nasser Al Attiyah / Matthieu Baumel (QAT/FRA) – Ford Fiesta R5
Ημ. Γέννησης: 21/12/1970
Χαμόγελα στις τάξεις των ελλήνων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού προξένησε η συμμετοχή του συμπαθή οδηγού από το Κατάρ. Οι συστάσεις είναι περιττές. Έχει αναδειχθεί 12 φορές Πρωταθλητής Μέσης Ανατολής, κατέκτησε το Production WRC το 2006, το WRC2 το 2014 και 2015 και έχει κερδίσει τον πιο απαιτητικό αγώνα του πλανήτη, το Rally Dakar. Ο λόγος που τον κάνει συμπαθή στο κοινό είναι τόσο το θέαμα που προσφέρει σε κάθε του εμφάνιση, συνδυάζοντάς το βέβαια με την ανάλογη ταχύτητα, όσο και ο χαρακτήρας του, όντας προσιτός σε όλους τους φίλους των αγώνων που θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί του. Στον αγώνα συμμετέχει ως τεστ ενόψει του Ράλλυ Κύπρου που θα πραγματοποιηθεί δύο εβδομάδες αργότερα και συμπεριλαμβάνεται στο καλεντάρι του Πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής. Αυτή είναι η όγδοη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις.
#4 Nikolay Gryazin / Yaroslav Fedorov (RUS/RUS) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 07/12/1997
Γιος του παλιού αγωνιζόμενου Stanislav Gryazin, ο Ρώσος αν και ξεκίνησε την καριέρα του ουσιαστικά το 2015, έχει συμμετάσχει ήδη σε 45 αγώνες! Γεννημένος τον Οκτώβριο του 1997 και έχοντας εμπλοκή με τα καρτ, αγωνίστηκε σε αγώνες ράλλυ της Κεντρικής Ευρώπης το 2015 και την επόμενη χρονιά έκανε το μεγάλο βήμα συμμετέχοντας στο ERCJunior με Peugeot 208 R2. Μαθαίνοντας πολλά από τους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, φέτος αποφάσισε να ακολουθήσει το θεσμό με ένα Skoda Fabia R5 συμμετέχοντας παράλληλα σε αγώνες τοπικών πρωταθλημάτων με στόχο την απόκτηση εμπειρίας. Αναμένεται να είναι ανταγωνιστικός στα ελληνικά βουνά αν και συχνά υποπίπτει σε λάθη.
#5 Murat Bostanci / Onur Vatansever (TUR/TUR) – Ford Fiesta R5
Ημ. Γέννησης: 03/12/1988
Γνωστός από τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις το 2013 και 2016, ο Τούρκος πρωταθλητής του 2014 και 2015, ακολουθεί το ERC με στόχο μια πρώτη γνωριμία των αγώνων του πρωταθλήματος με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Αναδείχθηκε πρωταθλητής του European Rally Trophy πριν δύο χρόνια και πέρυσι συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με ένα Ford Fiesta R2T. Το πλάνο του 28χρονου οδηγού είναι 3-ετές, σκοπεύοντας να παλέψει για τον τίτλο σε δύο χρόνια από τώρα.
#6 Grzegorz Grzyb / Jakub Wrobel (POL/POL) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης:07/09/1976
Με περισσότερους από 240 αγώνες στο ενεργητικό του, πρόκειται για έναν πολύ έμπειρο και συνάμα ταχύτατο οδηγό, κυρίως σε ασφάλτινη επιφάνεια. Έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα Σλοβακίας 4 χρονιές, ενώ πέρυσι αναδείχθηκε πρωταθλητής Πολωνίας. Αυτή θα είναι η πρώτη του απόπειρα στο Ράλλυ Ακρόπολις και σίγουρα η απειρία του από παρόμοιες ειδικές είναι σημαντική. Μην απορήσετε, βέβαια, αν ο 40χρονος Πολωνός κάνει την έκπληξη!
#7 Antonin Tlustak / Ivo Vybiral (CZE/CZE) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 07/03/1982
Ασταμάτητος ο Τσέχος, δίνει το παρών για 12η χρονιά στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλλυ! Στα 35 τουμετράει περισσότερους από 300 αγώνες στην πλάτη του, χωρίς όμως να πείθει με την ταχύτητά του. Το 2009 κατέκτησε τον τίτλο στα δικίνητα του ERC, συμμετέχοντας μάλιστα και στο «δικό μας» Ράλλυ ΕΛΠΑ. Πέρυσι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στο Ράλλυ Ακρόπολις, εγκαταλείποντας στα μέσα του αγώνα. Από το 2010 και για έξι συνεχόμενα έτη οδήγησε Skoda Fabia S2000, ενώ από τις αρχές της περσινής χρονιάς μεταπήδησε στο Skoda Fabia R5.
#8 Albert von Thurn und Taxis / Bjorn Degandt (DEU/BEL) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 24/06/1983
Albert Maria Lamoral Miguel Johannes Gabriel είναι το πλήρες όνομα του Γερμανού Πρίγκιπα. Προερχόμενος από πάμπλουτη οικογένεια, ο 34χρονος Βαυαρός έχει σπουδάσει οικονομικά και θεολογία, ενώ ασχολείται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμμετέχοντας κυρίως σε αγώνες πίστας.Το 2009 αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνα ράλλυ, ενώ πέρυσι ουσιαστικά ασχολήθηκε πιο σοβαρά, οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5 σε αγώνες ανά την Ευρώπη. Φέτος αποφάσισε να ακολουθήσει το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλλυ.
#9 George Philippedes / Leonidas Mahaeras (GRE/GRE) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 13/03/1977
Πρωταθλητής Ελλάδος πέρυσι, ο 40χρονος οδηγός ξεκίνησε την καριέρα του στις αρχές της δεκαετίας του 2000 από τη Μεγάλη Βρετανία, συμμετέχοντας σε αρκετούς αγώνες στο νησί, έχοντας μάλιστα αντιπάλους οδηγούς, όπως ο Kris Meeke. Έχει αγωνιστεί σε χιονισμένη επιφάνεια στη Νορβηγία, ενώ το 2014 αποφάσισε να ακολουθήσει το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ράλλυ, το οποίο κατέκτησε το 2016. Στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας του 2004 οδήγησε Hyundai Accent WRC, ενώ την επόμενη χρονιά τον είδαμε στο Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Skoda Octavia WRC. Για τον αγώνα επιστράτευσε ένα Skoda Fabia R5 και αποτελεί μία από τις ελληνικές ελπίδες για διάκριση.
#33 Max Rendina / Emanuele Inglesi (ITA/ITA) – Škoda Fabia R5
Ημ. Γέννησης: 25/02/1974
Έχοντας αγωνιστεί σε πολλά ράλλυ της Ιταλίας, αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και να βγει εκτός συνόρων το 2014, ακολουθώντας το θεσμό του WRC2 με ένα Mitsubishi Lancer Evo X. Σε αγώνες του Παγκοσμίου αγωνίστηκε και την επόμενη χρονιά ενώ το 2016 οδήγησε ένα Skoda Fabia R5 με το οποίο ακολουθεί το φετινό ERC. Πρόσφατα υποβλήθηκε σε εγχείρηση και θα χρειαστεί χρόνο να προσαρμοστεί στις συνθήκες των ελληνικών ειδικών. Έρχεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, με τη συμμετοχή να …μπαίνει από το παράθυρο κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
#10 Tibor Erdi junior/ Gyorgi Papp (HUN/HUN) – Mitsubishi Lancer Evo X
Ημ. Γέννησης: 07/10/1982
Τον θυμόμαστε από τη θεαματική του οδήγηση στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2014 με ένα Lancer ένατης γενιάς. O Ούγγρος ακολουθεί τα τελευταία χρόνια το ERC2 το οποίο απευθύνεται σε οδηγούς με αυτοκίνητα παραγωγής, χωρίς όμως να το έχει κατακτήσει. Έχει οδηγήσει αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC στη χώρα του ολοκληρώνοντας τρίτος στο τοπικό πρωτάθλημα το 2009. Στόχος του στη χώρα μας να διπλασιάσει τις νίκες στην κατηγορία, έχοντας επικρατήσει στα Κανάρια Νησιά. Η εμπειρία του από αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος αποτελεί βασικό παράγοντα που καθιστά τον 34χρονο οδηγό, φαβορί για την επικράτηση στο ERC2.
#11 Sergey Remennik / Mark Rozin (RUS/RUS) – Mitsubishi Lancer Evo X
Ημ. Γέννησης: 21/04/1984
Έκανε τα πρώτα του βήματα στα ράλλυ το 2010, συμμετέχοντας σε τοπικούς αγώνες της χώρας του μέχρι και το 2016. Μεγαλύτερή του επιτυχία αποτελεί η νίκη σε αγώνα του πρωταθλήματος Ρωσίας πέρυσι, όπου ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση. Φέτος κάνει το μεγάλο βήμα, ακολουθώντας το ERC2, στο οποίο βρίσκεται τρίτος στη βαθμολογία. Δεν αποτελεί το φαβορί για επικράτηση στο Ακρόπολις καθ’ ότι άπειρος από παραστάσεις εκτός Κεντρικής Ευρώπης, ωστόσο υπό συνθήκες μπορεί να πλασαριστεί ψηλά στην κατηγορία του.
#12 Zelindo Melegari / Maurizio Barone (ITA/ITA) – Mitsubishi Lancer Evo IX
Ημ. Γέννησης: 20/04/1966
Λάτρης της χωμάτινης επιφάνειας, ο Ιταλός έχει αγωνιστεί σε χωμάτινους αγώνες στη χώρα του, τόσο με δικίνητα όσο και με τετρακίνητα αυτοκίνητα. Τη φετινή χρονιά κάνει το μεγάλο βήμα ακολουθώντας το ERC2 και στο Azores Rallye δεν τα πήγε άσχημα ολοκληρώνοντας δεύτερος στην κατηγορία του. Πρώτη φορά έρχεται στη χώρα μας ευελπιστώντας να πρωταγωνιστήσει στο ERC2, συμμετέχοντας μάλιστα με ένα ελληνικό αυτοκίνητο, το Mitsubishi Lancer Evo IX της Kirkos Racing.
#14 Bugra Banaz / Burak Erdener (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T
Ημ. Γέννησης: 20/07/1992
Πρωταθλητής Νέων στη χώρα του πέρυσι, επισκέπτεται για δεύτερη συνεχή χρονιά τη χώρα μας, ακολουθώντας το ERC3, έχοντας μάλιστα την υποστήριξη της Ford Τουρκίας. Η σεζόν στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δεν έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο αν και το ζητούμενο είναι η απόκτηση εμπειρίας από αγώνες εκτός Τουρκίας. Στο περσινό Ακρόπολις ολοκλήρωσε τρίτος στην κατηγορία του και φέτος στοχεύει σε κάτι καλύτερο, με όπλο του την γνώση των ειδικών από τη συμμετοχή του το 2016.
#15 Umit Can Ozdemir / Batuhan Memisyazici (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T
Ημ. Γέννησης: 07/05/1990
Ξεκίνησε την εμπλοκή με τους αγώνες το 2008 οδηγώντας ένα Fiat Palio σε τοπικούς αγώνες της χώρας του, μεταπηδώντας μόλις την επόμενη χρονιά σε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Από το 2014 έχει στα χέρια του ένα Ford Fiesta R2 με το οποίο συμμετέχει κυρίως σε αγώνες του πρωταθλήματος Τουρκίας. Τα δύο τελευταία χρόνια έχει τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία του, στη σκιά του Bugra Banaz. Τον είδαμε πέρυσι στον εθνικό μας αγώνα, χωρίς όμως να πείσει με τις επιδόσεις του. Η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά για τον ίδιο στη χώρα του, καθώς επικράτησε στην κατηγορία του στον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος.
#16 Ismet Toktas / Sedat Bostanci (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T
Ημ. Γέννησης:07/03/1979
Έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες σε ηλικία 36 ετών, το 2015 με ένα Ford Fiesta ST. Χαρακτηριστικό του είναι η σταθερότητα, έχοντας εγκαταλείψει μόλις μία φορά στη σύντομη καριέρα του. Μην έχοντας εμπειρία από αγώνες εκτός συνόρων, έρχεται στη χώρα μας με μοναδικό στόχο να συλλέξει πολύτιμη εμπειρία.
#18 Alexandros Tsouloftas / Denis Giraudet (CYP/FRA) – Citroen DS3 R5
Ημ. Γέννησης: 06/02/1992
Αποτελεί το νέο μεγάλο αστέρι του Κυπριακού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Γιος του επί σειρά ετών πρωταθλητή Κύπρου, Ανδρέα Τσουλόφτα, ο 25χρονος οδηγός πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στους αγώνες ράλλυ τον Οκτώβριο του 2015 και αμέσως πρωταγωνίστησε. Με το …καλημέρα, στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στο πρωτάθλημα της χώρας του, κέρδισε ειδικές διαδρομές, ενώ ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Αφροδίτης τον περασμένο Απρίλιο. Στο Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του με το Citroen DS3 R5, με το οποίο σχεδιάζει να αγωνιστεί στα Ράλλυ Κύπρου και Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, έχοντας την καθοδήγηση του πολύπειρου Denis Giraudet! Αξίζει να τον προσέξετε! Το μέλλον του ανήκει!
#19 Socratis Tsolakidis / Haris Dimos (GRE/GRE) – ŠkodaFabiaR5
Ημ. Γέννησης: 05/02/1976
Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 επιστρέφει στο Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 12 χρόνια. Ξεκινώντας την εμπλοκή με το χώρο των αγώνων στα τέλη της δεκαετίας του ’90, χάρη στο ταλέντο του, πρωταγωνίστησε αμέσως στο πρωτάθλημα, κατακτώντας τον τίτλο σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική χρονιά. Το 2008 αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, ενώ τον προηγούμενο Σεπτέμβριο έκανε τη μεγάλη επιστροφή, εκπλήσσοντας τους πάντες οδηγώντας ένα Skoda Fabia R5 στο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Ο 41χρονος οδηγός έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει στον εθνικό μας αγώνα!
#20 Efthimios Halkias / Konstantinos Kontos (GRE/GRE) – Mitsubishi Lancer Evo X
Ημ. Γέννησης: 16/09/1975
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 έκανε τα πρώτα του βήματα οδηγώντας ένα Nissan Micra K11 συμμετέχοντας στο Micra Challenge. Στη συνέχεια αγωνίστηκε με τετρακίνητα αυτοκίνητα ακολουθώντας κυρίως χωμάτινους αγώνες. Μετά από παύση δύο ετών, το 2009 αγόρασε ένα Subaru Impreza STi N14, το οποίο όμως δεν ευχαριστήθηκε όσο θα ήθελε εξαιτίας προβλημάτων αξιοπιστίας και στη συνέχεια το αποχωρίστηκε. Το 2013 τερμάτισε πρώτος Έλληνας στο τελευταίο «κανονικό» Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, ενώ πέρυσι απέκτησε πίσω το Impreza, με το οποίο συμμετείχε σε χωμάτινους αγώνες, συμπεριλαμβανομένου και του εθνικού μας αγώνα. Φέτος, αν και ξεκίνησε ιδανικά τη χρονιά επικρατώντας στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, ένα πρόβλημα στον κινητήρα στο Ολυμπιακό Ράλλυ ανάγκασε τον 41χρονο οδηγό να πουλήσει και πάλι το Impreza. Στο Ακρόπολις θα οδηγήσει για πρώτη φορά ένα Mitsubishi Lancer Evo X της Λετονικής Neiksans Rally Sport.
#21 Ioannis Anagnostakos / Christos Bakloris (GRE/GRE) – Mitsubishi Lancer Evo X
Ημ. Γέννησης: 18/07/1980
Νικητής του διαγωνισμού «Γίνε Πρωταθλητής» των 4 Τροχών το 2002, συμμετείχε τις δύο επόμενες χρονιές στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ράλλυ με ένα Toyota Yaris. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τον είδαμε σε επιλεγμένους αγώνες μέχρι το 2008, όπου στο Ευρωπαϊκό ΕΛΠΑ Ράλλυ οδήγησε για πρώτη φορά ένα τετρακίνητο Lancer. Έκτοτε και μέχρι το 2015 η εμπλοκή του με τους αγώνες ήταν αραιή. Πέρυσι ακολούθησε το Πανελλήνιο πρωτάθλημα με ένα MG ZR 160 κερδίζοντας την F2 και εκπροσώπησε τη χώρα μας στο Prealpi Mastershow της γειτονικής Ιταλίας με ένα Mitsubishi Lancer Evo X.
#22 Petros Panteli / Kyprianos Christodoulou (CYP/CYP) – Mitsubishi Lancer Evo IX
Ημ. Γέννησης: 08/12/1980
Συνδυάζει το θέαμα με την ταχύτητα ο 36χρονος οδηγός, λάτρης της χωμάτινης επιφάνειας. Τα τελευταία 8 χρόνια συμμετέχει με τετρακίνητα Lancer διαφόρων γενιών στο πρωτάθλημα της χώρας του, ενώ το 2014 αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, εντυπωσιάζοντας με την οδήγησή του στο Ράλλυ Κρήτης, όπου ολοκλήρωσε τρίτος. Το 2015 τερμάτισε ένατος γενικής στο λασπωμένο Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ πέρυσι τον είδαμε σε τέσσερις Ελληνικούς αγώνες με ένα Mitsubishi Lancer Evo X. Φέτος οδηγεί ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, έχοντας τερματίσει στην πρώτη πεντάδα και στους δύο αγώνες του Κυπριακού πρωταθλήματος που έχει εκκινήσει.
#23 Panayiotis Kyriacou / Charalambos Kalamaras (CYP/CYP) – Subaru Impreza STi N12
Ημ. Γέννησης: 11/08/1971
Έχει στην πλάτη του περισσότερους αγώνες ως συνοδηγός παρά ως οδηγός. Πέρυσι καθοδήγησε στο Ράλλυ Ακρόπολις τον Παναγιώτη Γιάγκου και φέτος έρχεται στη χώρα μας ως οδηγός. Καλύτερή επίδοσή του στη σύντομη καριέρα του αποτελεί η τέταρτη θέση στο Ράλλυ Αφροδίτη του 2015. Τα τρία τελευταία χρόνια συμμετείχε στο Ράλλυ Κύπρου, καταφέρνοντας να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, σε έναν ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό αγώνα.
#24 Vassilis Drymoussis / Panayiotis Drymoussis (GRE/GRE) – Subaru Impreza STi Spec-C
Ημ. Γέννησης: 23/06/1977
Μετά από 12 χρόνια αποχής, επιστρέφει στην ενεργό δράση και μάλιστα στον εθνικό μας αγώνα. Ξεκινώντας την πορεία του το 2000 με Fiat Cinquecento Sporting, αγωνίστηκε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε επιλεγμένους αγώνες, κυρίως σε χωμάτινη επιφάνεια. Το 2005 έφερε από την Τσεχία ένα εργοστασιακό Skoda Fabia 1400, με το οποίο έλαβε μέρος στο Ράλλυ Ακρόπολις, τον κορυφαίο τότε αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Για το φετινό αγώνα επιστράτευσε ένα Subaru Impreza STi N11 Spec-C που απέκτησε, όντας η πρώτη φορά που θα οδηγήσει τετρακίνητο.
#25 Dionissis Spanos / Sotiris Gotovos (GRE/GRE) – Subaru Impreza STi N16
Ημ. Γέννησης: 31/01/1961
Πρόκειται για έναν από τους πιο έμπειρους οδηγούς που συμμετέχουν, με συνεχή παρουσία στους αγώνες τα τελευταία περίπου 30 χρόνια και περισσότερους από 150 αγώνες στην πλάτη του. Έχει οδηγήσει Opel Manta, Lancia Delta Integrale και από το 2001 διαφόρων γενιών SubaruImpreza, έχοντας αγωνιστεί σε 6 «κανονικά» Ράλλυ Ακρόπολις. Έμπειρος σε κάθε είδους επιφάνεια, έχει τερματίσει τέταρτος στο Ευρωπαϊκό ΕΛΠΑ Ράλλυ του 2010, ενώ το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα με το Subaru Impreza N12. Η χρονιά δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο, καθώς εγκατέλειψε τόσο στο Αττικό, όσο και στο Ολυμπιακό Ράλλυ. Στο Ακρόπολις θα οδηγήσει για πρώτη φορά το ex-Χαλκιά Subaru Impreza STi που αναβαθμίστηκε σε N16!
#26 Yiangos Yiangou / Andreas Christodoulakis (CYP/GRE) – Subaru Impreza STi N12
Ημ. Γέννησης: 16/07/1959
Τρίτη συνεχή παρουσία του Κύπριου οδηγού στο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτή το φορά με Subaru. Τα τελευταία 12 χρόνια αγωνίζεται συνήθως με Mitsubishi Lancer Evo IX σε αγώνες του Κυπριακού πρωταθλήματος. Στις δύο προηγούμενες επισκέψεις του στη χώρα μας, κατάφερε να τερματίσει μόνο το 2015, καθώς πέρυσι εγκατέλειψε. Έχει συμμετάσχει και σε αγώνες της Μέσης Ανατολής, το 2007, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX στα Ράλλυ Συρίας και Ιορδανίας. Αυτός θα είναι ο δεύτερός του αγώνας με το Subaru, με το οποίο εκκίνησε στο Tour of Cyprus, όπου δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του.
#27 Ioannis Zounis / Nikos Intzoglou (GRE/GRE) – Subaru Impreza STi N12
Ημ. Γέννησης: 06/03/1974
Ξεκίνησε την εμπλοκή με τους αγώνες το 2001 με ένα Fiat Cinquecento. Μετέπειτα μεταπήδησε σε ένα 1600άρι Toyota Corolla, ενώ το 2004 απέκτησε ένα MG ZR 105 με το οποίο συμμετείχε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις το 2006. Έκτοτε δίνει κάθε χρόνο το παρών στον εθνικό μας αγώνα. Από τα τέλη του 2010 έχει στα χέρια του ένα SubaruImpreza, με το οποίο συμμετέχει τόσο σε χωμάτινους, όσο και σε ασφάλτινους αγώνες. Είναι ένας από τους πιο αξιόπιστους οδηγούς του αγώνα, μετρώντας μόλις 3 εγκαταλείψεις από το 2010 μέχρι σήμερα.
#28 Chrysostomos Karellis / Elias Panagiotounis (GRE/GRE) – Peugeot 208 R2
Ημ. Γέννησης: 21/12/1981
Ο Λαμιώτης οδηγός συμμετέχει για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις, όντας ο πρώτος Έλληνας που θα οδηγήσει ένα Peugeot 208 R2. Στα 27 του έκανε τα πρώτα βήματα στους αγώνες, συμμετέχοντας με ένα Ford Escort RS 2000 MKI στο Ράλλυ Σπριντ Σμοκόβου. Τα επόμενα χρόνια έκανε αραιές εμφανίσεις με το πισωκίνητο Escort σε αγώνες της Στερεάς Ελλάδος και το 2016 οδήγησε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX στο ασφάλτινο Σπριντ Μπράλου, όπου τερμάτισε τρίτος. Τη φετινή χρονιά ακολουθεί το Κύπελλο Χώματος με το τετρακίνητο Lancer.
#29 Haris Kaltsounis/ Thanos Papageorgiou (GRE/GRE) – Opel Corsa D OPC
Ημ. Γέννησης: 04/09/1948
Έχοντας χάσει μόνο ένα Ακρόπολις τα τελευταία χρόνια, ο ρέκορντμαν συμμετοχών δε θα μπορούσε να απουσιάζει από τον κορυφαίο αγώνα ράλλυ στη χώρα μας. Όντας συνοδηγός στα πρώτα του βήματά τη δεκαετία του ’70, έχει στο ενεργητικό του 42 συμμετοχές σε Ράλλυ Ακρόπολις! Καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν η ένατη θέση ως συνοδηγός του Τζόνυ Πεσμαζόγλου το 1977. Χαρακτηριστικό είναι πως στην πλούσια καριέρα του έχει οδηγήσει μόνο αυτοκίνητα Opel, με εξαίρεση το NSU που είχε στα χέρια του στο πρώτο του Ράλλυ Ακρόπολις.Πέρυσι, επωφελούμενος του κανονισμού Rally2, κατάφερε να τερματίσει ακόμα μια φορά, ενώ ο τερματισμός είναι και φέτος ο στόχος του με το OpelCorsa OPC.
#30 Umut Firat Yukselir / Feriha Ecem Calik (TUR/TUR) – Ford Fiesta R1
Ημ. Γέννησης: 28/12/1981
Διανύει την τρίτη του χρονιά εμπλοκής στο χώρο των αγώνων και δεν δίστασε να δηλώσει συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, προκειμένου να αποκτήσει σημαντική εμπειρία για τη συνέχεια. Ο 36χρονος μουσικός τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία του στο πρωτάθλημα Τουρκίας την περσινή χρονιά, θεσμό που ακολουθεί και φέτος. Είναι το πιο αδύναμο αυτοκίνητο που συμμετέχει στο ERCfield και αξίζει να τον χειροκροτήσετε!
Το GRally εύχεται καλή επιτυχία και καλό τερματισμό σε όλα τα πληρώματα!
Copyright – GRally
[…] παγκόσμια σαλόνια. Στον αγώνα έχουν δηλώσει συμμετοχή 73 πληρώματα, εκ των οποίων τα 28 προσμετρούν στο ERC! Το πρόγραμμα του […]