Ο Nasser Al Attiyah τα κατάφερε και πάλι! Ο πολυτάλαντος οδηγός από το Κατάρ με τις αμέτρητες διακρίσεις σε διαφορετικά αθλήματα κέρδισε για πέμπτη φορά το Ράλλυ Κύπρου και έγινε ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στον σημαντικότερο αγώνα του νησιού! Ο Άραβας που ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης, είχε εύκολο έργο τη δεύτερη ημέρα, αφού οι σημαντικότεροι του αντίπαλοι είχαν μείνει εκτός μάχης στις σκληρές ειδικές της πρώτης. Το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να διαχειριστεί το σημαντικό προβάδισμα που έχτισε στις ειδικές του Σαββάτου και να οδηγήσει το Ford Fiesta R5 μακριά από λάθη και ατυχίες. Και το έκανε με τον καλύτερο τρόπο επικρατώντας παράλληλα και στις επαμοιβόμενες Love Cyprus Golden Stages!
Τις ατυχίες δεν τις απέφυγε το ταχύτερο και θεαματικότερο κυπριακό πλήρωμα των Αλέξανδρου Τσουλόφτα- Στέλιου Ηλία (Citroen DS3 R5). Ο άπειρος οδηγός είδε το σκληρό πρόσωπο του αγώνα της πατρίδας του, όταν μετά από επαφή με βράχο «τιμωρήθηκε» με δύο κλαταρισμένα ελαστικά και πολύ χρόνο χαμένο, ενώ μέχρι εκείνο το σημείο κρατούσε σφιχτά τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Οι Τσουλόφτας- Ηλία ολοκλήρωσαν τελικά στην ένατη θέση της γενικής, χάνοντας την ευκαιρία να εξασφαλίσουν πρόωρα το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το οποίο θα διεκδικήσουν στους υπόλοιπους τοπικούς αγώνες.
Κυπριακή εκπροσώπηση υπήρξε στο βάθρο των νικητών του αγώνα με την σημαία του νησιού να κυματίζει μάλιστα εις διπλούν! Οι Σίμος Γαλαταριώτης- Αντώνης Ιωάννου (Mitsubishi Lancer Evo X R4) και Πανίκος Πολυκάρπου- Gerald Winter (Mitsubishi Lancer Evo IX) συνόδευσαν τον Al Attiyah στο podium σημειώνοντας αμφότεροι καταπληκτικές επιδόσεις! Η μονομαχία μεταξύ τους κράτησε το ενδιαφέρον των φίλων του σπορ ψηλά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα με τους Γαλαταριώτη- Ιωάννου να είναι αυτοί που τελικά τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και στην πρώτη μεταξύ των Κυπριακών πληρωμάτων! Οι πρώτοι Κύπριοι οδήγησαν στις ειδικές της δεύτερης ημέρας «σαν στο σπίτι τους» και ανέτρεψαν την εις βάρος τους διαφορά, έχοντας πάρει πίσω από τους οργανωτές τον χρόνο που έχασαν πέφτοντας στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού την πρώτη ημέρα.
Οι Πολυκάρπου- Winter αντίστοιχα, μπορεί να μην κατάφεραν να βρεθούν αυτοί στην πρώτη θέση μεταξύ των συμπατριωτών τους, πολέμησαν όμως σκληρά επί δύο ημέρες και επιβραβεύτηκαν με μια θέση στο βάθρο κάνοντας μια από τις πιο ουσιαστικές εμφανίσεις της καριέρας τους.
Κύπριοι τερμάτισαν και στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, σε έναν αγώνα που οι τοπικοί καπάρωσαν τις 7 από τις θέσεις της 10αδας! Οι πρωταθλητές του νησιού Χρήστος Δημοσθένους- Πάμπος Λαός (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν μπόρεσαν να κυνηγήσουν στις ειδικές της Κυριακής τους αντιπάλους τους, κατάφεραν όμως να επικρατήσουν στην κατηγορία ERC2.
Πέμπτος ολοκλήρωσε ο Γερμανός πρίγκηπας Albert Von Thurn Und Taxis (Skoda Fabia R5) στο καλύτερο του αποτέλεσμα σε αγώνα του ERC, όντας ένας από τους λίγους Ευρωπαίους επισκέπτες που επιβίωσαν στις απαιτητικές συνθήκες του μοναδικού μικτού ράλλυ του θεσμού. Ο Πρωταθλητής Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) αρκέστηκε στους βαθμούς της δεύτερης ημέρας, μετά το ατύχημα που είχε το Σάββατο, όντας ο ταχύτερος οδηγός στις ειδικές της δεύτερης ημέρας. Εξαιρετικούς χρόνους σημείωσαν την Κυριακή και οι Κύπριοι Πάμπος Τιμοθέου- Αντώνης Χρυσοστόμου (Skoda Fabia R5) που είχαν τις δυνατότητες να ανεβούν στο βάθρο αν δεν εγκατέλειπαν από μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος.
Την πρώτη 8αδα συμπλήρωσαν τα Κυπριακά πληρώματα των Σάββα Σάββα- Ανδρέα Παπανδρέου, Πέτρου Παντελή- Κύπρου Χριστοδούλου και Σταύρου Αντωνίου- Δημήτρη Πιερή, όλα με Mitsubishi Lancer Evo IX, που κινήθηκαν αξιοπρεπώς στις απαιτητικές διαδρομές προσφέροντας θέαμα στους αρκετούς φίλους των ράλλυ που παρακολούθησαν το Ράλλυ Κύπρου από κοντά.
Και του χρόνου με κυπριακή νίκη!
Τελικά Αποτελέσματα: