Ένα κλατάρισμα του Alexey Lukyanuk (Citroen C3 R5) στην τελευταία ειδική του Ράλλυ Ουγγαρίας του στέρησε τη χαρά να επαναλάβει το περσινό του επίτευγμα και να στεφθεί πρωταθλητής. Ο Ρώσος ήταν ο ταχύτερος όλων μέχρι την τελευταία ειδική σε έναν επίλογο του ERC με ιδιαίτερο χαρακτήρα, αφού τις λασπωμένες, σχεδόν ασφάλτινες ειδικές της Ουγγαρίας δεν είχαμε ξανασυναντήσει σε αγώνα του Ευρωπαϊκού. Το κλατάρισμα του Lukyanuk χάρισε τη νίκη στον Frigyes Turan (Skoda Fabia R5)  που οδήγησε συνετά στον αγώνα που σημαδεύτηκε από τις πολλές εγκαταλείψεις.

Ο Lukyanuk γνώριζε εξαρχής ότι από μόνη της η νίκη στον επίλογο δεν ήταν αρκετή να του δώσει τον τίτλο, καθώς έπρεπε ο επικεφαλής της βαθμολογίας Chris Ingram (Skoda Fabia R5) να μην «πατήσει» βάθρο. Ο 25χρονος Βρετανός δεν τα κατάφερε, αφού ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην τελευταία ειδική τον καρδιοχτύπησε, και τον έριξε στην τέταρτη θέση, όμως ο Ρώσος ήταν αντίστοιχα άτυχος αφού είχε κι αυτός κλατάρισμα που τον περιόρισε στη δεύτερη θέση! 

Ο Chris Ingram κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, χωρίς μάλιστα να έχει κερδίσει σε κανέναν αγώνα! Δείγμα σαφώς της σταθερότητας του Ingram κατά τη διάρκεια της χρονιάς αλλά και της αναποτελεσματικότητας του μεγαλύτερου του αντιπάλου, του απερχόμενου Πρωταθλητή Alexey Lukyanuk, είτε αυτό οφείλεται σε λάθη του Ρώσου, είτε σε αναξιοπιστία της Citroen C3 R5.

Ο τρίτος διεκδικητής του τίτλου Lukasz Habaj (Skoda Fabia R5) θέλει να ξεγράψει γρήγορα τον αγώνα από το μυαλό του αφού από το ξεκίνημα του πήγαν όλα στραβά. Ο Πολωνός είχε έξοδο στα ελεύθερα δοκιμαστικά, «τραυματίζοντας» μάλιστα σοβαρά το αγωνιστικό του και βάζοντας τους μηχανικούς της ομάδας του σε σκληρή δοκιμασία ώστε να καταφέρουν να ετοιμάσουν τη Skoda Fabia R5 για την εκκίνηση. Μπορεί οι άνθρωποι της SRT να τα κατάφεραν μια χαρά, δεν ήταν όμως το ίδιο καλή και η επίδοση του Habaj ο οποίος πλήγωσε την ανάρτηση του αυτοκινήτου του και εγκατέλειψε, χωρίς μέχρι εκείνο το σημείο να δικαιολογήσει την υποψηφιότητα του για το πρωτάθλημα.

Το βάθρο στο Ράλλυ Ουγγαρίας συμπλήρωσε ο Callum Devine (Hyundai i20 R5) μετά από εξαιρετική εμφάνιση, ενώ πέμπτος τερμάτισε ο Ούγγρος Norbert Herczig (VW Polo R5) που με αυτό το αποτέλεσμα ολοκλήρωσε το ERC στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας, πίσω από τον πρωταθλητή των Juniors Filip Mares (Skoda Fabia R5) που εγκατέλειψε το πρωί της Κυριακής με πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στον Chris Ingram που κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο εξασφαλίζοντας το budget για κάθε αγώνα πραγματικά την τελευταία στιγμή και με τη βοήθεια εράνου που διοργάνωσε η μητέρα του στα social media! Και του χρόνου λοιπόν, χωρίς Ακρόπολις για ακόμη μια χρονιά, με το Ράλλυ Κύπρου να κρατάει τη θέση του στο δεύτερο σημαντικότερο πρωτάθλημα της FIA.

 

Τελικά Αποτελέσματα:

Βαθμολογίες

 

Από Harris