Έπειτα από 18 απαιτητικές ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία, ο Ιορδάνης Σερδερίδης έφτασε με επιτυχία στον τερματισμό του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης. Ο Έλληνας οδηγός που είχε στα χέρια του ένα εργοστασιακό Ford Puma Rally1, αυτή τη φορά χωρίς υβριδικό σύστημα, τερμάτισε στην 20η θέση γενικής.
«Είμαστε χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε τον προτελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα», ήταν τα πρώτα λόγια του Σερδερίδη, ο οποίος συνέχισε: «Δυσκολευτήκαμε αρκετά στον αγώνα, ειδικά την Παρασκευή, ωστόσο κάνοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο Ford Puma Rally1, ανεβάσαμε σταδιακά ρυθμό και καταφέραμε να κερδίσουμε ορισμένες θέσεις στη γενική κατάταξη. Το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ήταν από τους δυσκολότερους αγώνες της φετινής χρονιάς, κυρίως εξαιτίας των συνθηκών που επικρατούσαν στις διαδρομές. Οι ειδικές ήταν γλιστερές με αρκετά σημεία να έχουν λάσπη, γεγονός που απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή. Με την πολύτιμη βοήθεια του συνοδηγού μου, Frederic Miclotte, καταφέραμε να φτάσουμε στο τέρμα! Ο στόχος επετεύχθη και η χρονιά έκλεισε με θετικό πρόσημο.»
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα σχέδια του για την επόμενη χρονιά: «Αν και είναι αρκετά νωρίς, στα σχέδιά μου για το 2025 είναι να αγωνιστώ σε κάποιους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με το Ford Puma Rally1. Φυσικά σε αυτούς θα συμπεριλαμβάνεται και το Ράλλυ Ακρόπολις τον Ιούνιο, ενώ δεν μπορεί να απουσιάζει από το πρόγραμμά μας το Ράλλυ Σαφάρι Κένυας. Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να αγωνιστώ και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, μπροστά στους συμπατριώτες μου!»
Ακολουθήστε την προσωπική σελίδα του Ιορδάνη Σερδερίδη στο facebook: https://www.facebook.com/Serderidisrallyfans
Δελτίο Τύπου