WRC 2025- 12. Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης – 4η ημέρα- Τη νίκη ο Rovanpera- Το πρωτάθλημα η Toyota!

Το πρώτο μεγάλο πρωτάθλημα κρίθηκε στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, δύο στροφές πριν από το τέλος του θεσμού. Η Toyota ανακηρύχθηκε άνετα Παγκόσμια Πρωταθλήτρια για το 2025 και μένει πλέον να δούμε ποιός οδηγός της θα πάρει το στέμμα της χρονιάς!

Βρεθήκαμε στις ειδικές διαδρομές της Γερμανίας και της Τσεχίας και απολαύσαμε τρομερές μάχες για τη νίκη και περάσματα στο όριο! Μας “χάλασαν” οι αντι-cut ταμπέλες σχεδόν σε κάθε στροφή του αγώνα που απαγόρευαν τις μπούκες, χωρίς ωστόσο να εξασφαλίζουν μια “καθαρή” διαδρομή, μας χάλασε η αυστηρότητα και η σοβαροφάνεια των Γερμανών, είτε αυτοί λεγόταν θεατές, είτε κριτές και ενδιάμεσοι, σε αντίθεση με τους πολύ πιο φιλικούς Τσέχους, μας χάλασαν οι αδιάφορες ειδικές στα χωράφια της Γερμανίας γύρω-γύρω από χωριά.

Μας άρεσε η τρομερή φύση της Τσεχίας, οι τσέχικες ειδικές μέσα στα δάση, οι Ελληνικές παρέες που συναντήσαμε στο βουνό, τα πολλά ποιοτικά ελληνικά μαγαζιά στην περιοχή του αγώνα, η εξαιρετικής ομορφιάς τοποθεσία του Cesky Krumlov. Ποιός είπε ότι οι Έλληνες της Γερμανίας ζούνε και εργάζονται μόνο στις μεγάλες πόλεις; Ήπιαμε ελληνικό καφέ στο “Cafe Stopover” στο Passau από τα παιδιά από τη Δράμα, δεν προλάβαμε να επισκεφθούμε το Εστιατόριο “Ακρόπολις” στην περιοχή, που το έχουν Γιαννιώτες, φάγαμε καλά στον Λάμπη από τη Φαρκαδόνα Τρικάλων στο εστιατόριο “Αρχέγονο” στο Altdorf, ενώ θα μπορούσαμε να συζητάμε για ώρες ατελείωτες για παλιούς Ελληνικούς αγώνες με τον Τιμολέοντα στο εστιατόριο “Χαλκιδική” στο Schollnach, παλιό μέλος του ΑΟΘ.

Στα του αγώνα απολαύσαμε την τρομερή μονομαχία μεταξύ Kalle Rovanpera και Sebastien Ogier μέχρι τα μισά του αγώνα, με τον Φινλανδό τελικά να θριαμβεύει, τον Γάλλο να παρηγοριέται από τους βαθμούς της Κυριακής και τον Elfyn Evans να επωφελείται βαθμολογίκα με τη δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε και να παίρνει και πάλι σφιχτά τα ηνία του πρωταθλήματος.
Οι τρεις τους θα τα δώσουν όλα για τον τίτλο στους δύο αγώνες που απομένουν, με την Toyota που κατέκτησε ήδη το πρωτάθλημα κατασκευαστών να φωνάζει “Ορμήξτε!”.

Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση της Hyundai στον αγώνα της δεύτερης της πατρίδας. Οι Κορεάτες τα έχασαν όλα στις ειδικές της Τσεχίας όπου το άστοχο setup τους περιόρισε στο κυνήγι του βάθρου. Ο Ott Tanak με το “παλιό” ήταν ο ταχύτερος της ομάδας ανεβαίνοντας στο βάθρο, με τον Adrien Fourmaux να πιέζει πολύ, να γράφει κάποιους καλούς χρόνους αλλά να περιορίζεται στην πέμπτη θέση και τον Thierry Neuville εκτός τόπου και χρόνου να εγκαταλείπει από έξοδο την Κυριακή.

Στην τέταρτη και έκτη θέση ολοκλήρωσαν οι Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) χωρίς να εντυπωσιάσουν, ενώ έβδομος τερμάτισε ο Josh McErlean (Ford Puma Rally1) που σε αυτόν τον αγώνα ήταν σταθερά πιο αργός από τον Greg Munster (Ford Puma Rally1) που έφτασε στον τερματισμό στο βάθος της κατάταξης με χρήση super rally.

Ο Oliver Solberg (Toyota Yaris Rally2) κέρδισε άνετα ακόμα έναν αγώνα στη δεύτερη κατηγορία, δηλώνοντας έτοιμος για την επιστροφή στους μεγάλους, ενώ η εγκατάλειψη όλων των φαβορί έδωσε τους 25 βαθμούς της κατηγορίας WRC2 στον πανευτυχή Τσέχο Jan Cerny (Skoda Fabia RS Rally2).

Τρομερό συναγωνισμό και ανατροπές μέχρι την τελευταία στιγμή είχαμε στην κατηγορία των Juniors όπου τρεις οδηγοί σκύλιασαν μέχρι τέλους για νίκη και τίτλο!

Αυτός που πανηγύρισε διπλά ήταν ο 19χρονος Mille Johansson (Ford Fiesta Rally3) που κέρδισε αγώνα και πρωτάθλημα στην τελευταία ειδική για μόλις 1,5 δευτερόλεπτο από τον άξιο μονομάχο Taylor Gill (Ford Fiesta Rally3). Την εκτίμηση όλων κέρδισε και ο Τούρκος Ali Turkkan (Ford Fiesta Rally3) που προηγήθηκε μέχρι την προτελευταία ειδική, στην προσπάθεια του όμως για την υπέρβαση και τον τίτλο βγήκε από το δρόμο εγκαταλείποντας το όνειρο.

Επόμενος αγώνας του WRC στη γλιστερή άσφαλτο της Ιαπωνίας με τους τρεις μνηστήρες της Toyota να ακονίζουν τα όπλα τους!
Τελικά Αποτελέσματα:






