Σε έναν αγώνα που δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος, οι Ott Tanak- Martin Jarveoja (Hyundai i20 Rally1) ήταν αυτοί που οδήγησαν στο όριο, διατηρώντας παράλληλα την ψυχραιμία τους και εν τέλει επικράτησαν.

Υπό αυτές τις συνθήκες οι Ott Tanak- Martin Jarveoja (Hyundai i20 Rally1) δεν άφησαν την ευκαιρία που τους δόθηκε να πάει χαμένη. Κατάφεραν να ελέγξουν στο τελευταίο σκέλος τους μαχητικούς Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota Yaris Rally1) και να κατακτήσουν την τρίτη τους νίκη στη σεζόν και τη δεύτερη συνεχόμενη με διαφορά μόλις 5 δευτερολέπτων.

Οι Βρετανοί από την πλευρά τους τα έδωσαν όλα για τη νίκη, όμως δυστυχώς για αυτούς, για ακόμα έναν αγώνα έμειναν δεύτεροι χάνοντας στις λεπτομέρειες. Παρόλα αυτά έδειξαν ότι παραμένουν ανταγωνιστικοί και δεν θα αργήσει η ώρα που θα ξανακερδίσουν κάποιον αγώνα του WRC.

Δεύτερο συνεχόμενο βάθρο και για τους Esapekka Lappi- Janne Ferm (Toyota Yaris Rally1) στη δεύτερη τους μόλις συμμετοχή στο Βέλγιο, σε μια επιφάνεια που δεν είναι και η αγαπημένη τους. Σίγουρα ήξεραν από την αρχή ότι δεν μπορούν να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω σε αυτό τον αγώνα, όμως με σταθερό ρυθμό και, κυρίως, χωρίς μεγάλα λάθη, κατάφεραν ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα για τους ίδιους και την ομάδα τους.

Το καλύτερο τους αποτέλεσμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ σημείωσαν οι Oliver Solberg- Elliott Edmondson (Hyundai i20 Rally1) τερματίζοντας στην τέταρτη θέση. Ήταν ένα αποτέλεσμα που ήθελε πολύ το νεαρό πλήρωμα, σε μια χρονιά που έχει σημαδευτεί μέχρι τώρα από τα πολλά λάθη τους.

Η μάχη που αναμενόταν στο τελευταίο σκέλος με τους Adrien Fourmaux- Alexandre Coria (Ford Puma Rally1) έληξε άδοξα για τους Γάλλους που βγήκαν από το δρόμο κι εγκατέλειψαν. Αυτή ήταν η έκτη συνεχόμενη έξοδος του πληρώματους της M-Sport σε ασφάλτινο αγώνα που βλέπουν πλέον το μέλλον τους στην μεγάλη κατηγορία δυσοίωνο. Καταστροφικό το τριήμερο για την ομάδα του Malcolm Wilson που είδε και τα 3 της αυτοκίνητα εκτός δρόμου και εν τέλει εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.

Πέμπτοι τερμάτισαν οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston (Toyota Yaris Rally1) εκμεταλλευόμενοι και τις πολλές εγκαταλείψεις.

Το Ράλλυ Υπρ αποδείχθηκε καταστροφικό για πολλά από τα πληρώματα της μεγάλης κατηγορίας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι τρεις πρώτοι της περσινής κατάταξης βγήκαν όλοι από το δρόμο εγκαταλείποντας τον αγώνα. Οι Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1), Craig Breen- Paul Nagle (Ford Puma Rally1) καιKalle Rovanpera- Jonne Halttunen (Toyota Yaris Rally1) είδαν τις ελπίδες τους για ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα του Βελγίου να χάνονται στα χαντάκια των στενών ασφαλτόδρομων της περιοχής. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος και οι περσινοί νικητές του αγώνα κατάφεραν τουλάχιστον να πάρουν κάποιους βαθμούς από την power stage ολοκληρώνοντας στην πρώτη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Στην κατηγορία WRC2 οι Stephane Lefebvre- Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2) κατέκτησαν την πρώτη τους φετινή νίκη παίρνοντας το προβάδισμα από τη δεύτερη κιόλας ειδική και διατηρώντας το μέχρι τον τερματισμό. Οι Andreas MikkelsenTorstein Eriksen (Skoda Fabia Rally2 Evo) τερμάτισαν πίσω τους μαζεύοντας σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας. Τις ελπίδες τους για τη διεκδίκηση του τίτλου διατήρησαν και οι Yohan Rossel- Valentin Sarreaud (Citroen C3 Rally2) ολοκληρώνοντας στην τρίτη θέση.

Στην κατηγορία WRC2 Juniors οι Chris Ingram- Craig Drew (Skoda Fabia Rally2 Evo) ήταν οι ταχύτεροι τερματίζοντας ελάχιστα μπροστά από τους Gregiore Munster- Louis Louka (Hyundai i20 Rally2) που προηγούνταν μέχρι το δεύτερο σκέλος.

Επόμενος αγώνας στο WRC το δικό μας 66ο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 8-11 Σεπτεμβρίου το οποίο περιμένουμε όλοι με λαχτάρα.

Φωτογραφίες: Νίκος Κατίκης | Rallypixels

Τελικά Αποτελέσματα:

Από Harris