Το πρώτο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στην ιστορία ολοκληρώθηκε με νικητή τον Thierry Neuville και τη Hyundai, ενώ γράφτηκε στην ιστορία ως ο αγώνας στον οποίο εξασφάλισε τον δεύτερο Παγκόσμιο του τίτλο ο Kalle Rovanpera.

Ο νεαρός Φινλανδός μετά την εγκατάλειψη του Evans στο δεύτερο σκέλος δεν είχε κανέναν λόγο να πιέσει, τερματίζοντας τελικά δεύτερος και κατέκτησε έτσι και μαθηματικά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2023, έναν αγώνα πριν την ολοκλήρωση του θεσμού. Ο Rovanpera ήταν και φέτος ο καλύτερος όλων και δίκαια πήρε το δεύτερο, από τα πολλά που θα ακολουθήσουν…

Σε δεύτερη μοίρα πέρασε η νίκη του Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) που χωρίς άγχος και πίεση έκανε αυτό που ξέρει καλά, κερδίζοντας για δεύτερη φορά φέτος μετά τη Σαρδηνία.

Τρίτος ολοκλήρωσε ο Ott Tanak (Ford Puma Rally1) που δεν βρήκε στην άσφαλτο την ταχύτητα που θα ήθελε για το κάτι παραπάνω, μπροστά από τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) που από το πρώτο κιόλας σκέλος είχε μείνει εκτός διεκδίκησης της νίκης μετά από κλατάρισμα.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) και Teemu Suninen (Hyundai i20 Rally1) που είχαν τη δική τους μάχη σε όλο τον αγώνα, με το τελικό αποτέλεσμα να αφήνει ικανοποιημένους και τους δύο.

Ικανοποιημένος από την έβδομη θέση αλλά κυρίως από τους χρόνους του έμεινε και ο Greg Munster στη δεύτερη του εμφάνιση πίσω από το τιμόνι του Ford Puma Rally1 του Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο οδηγός από το Λουξεμβούργο ήταν ταχύτερος του team-mate του Pierre Louis Loubet στις ειδικές διαδρομές, με τον Γάλλο να τερματίζει αρκετά πίσω μετά από προβλήματα με τη μετάδοση στο τελευταίο σκέλος, αρκετές εξόδους στο δεύτερο και 1 λεπτό ποινή λόγω κακής τοποθέτησης κράνους και μπαλακλάβας.

Νικητής στην κατηγορία RC2 ο Adrien Fourmaux με το Ford Fiesta Rally2 που όμως έχει ολοκληρώσει τους αγώνες στους οποίους μπορεί να βαθμολογηθεί στο πρωτάθλημα της WRC2, με τους βαθμούς της νίκης να καταλήγουν στον επίσης Γάλλο Nicolas Ciamin (Skoda Fabia RS Rally2) μετά την εγκατάλειψη στο τελευταίο σκέλος του ταχύτερου μέχρι τότε Emil Lindholm (Hyundai i20 Rally2) από εναλλάκτη. Μπορεί να μην κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη 10αδα μετά την έξοδο του στο πρώτο σκέλος, με τους 3 βαθμούς όμως από την power stage o Andreas Mikkelsen (Skoda Fabia RS Rally2) κατέκτησε τον τίτλο στη WRC2.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας του WRC το Ράλλυ Ιαπωνίας.

Τελικά Αποτελέσματα:

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

Από Harris