Με ανατροπή στην τελευταία ειδική και με εκπληκτική οδήγηση κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους ο Thierry Neuville απέκτησε την πρωτοπορία και κατοχύρωσε τους βαθμούς της πρώτης θέσης. Θα αργήσουμε να προσαρμοστούμε στο νέο σύστημα βαθμολόγησης, το οποίο, επιτρέψτε μας την πρόβλεψη δεν θα ισχύσει για πολύ, σύμφωνα με το οποίο οι οδηγοί κατοχυρώνουν την πλειοψηφία των βαθμών με την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους. Το τρίτο σκέλος είναι στην ουσία ένας διαφορετικός αγώνας, με χρονομέτρηση από το μηδέν, που δίνει ξεχωριστούς βαθμούς για τα πληρώματα της πρώτης κατηγορίας. Την Κυριακή θα παρακολουθούμε δύο κατατάξεις, μία στην οποία θα αναμένουμε τον νικητή του σκέλους και μία στην οποία θα αναμένουμε τον νικητή του αγώνα. Πραγματικό μπέρδεμα…

Επιστρέφοντας στα του αγώνα, ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός του σκέλους υπερκαλύπτοντας το χάντικαπ των 16 δευτερολέπτων που τον χώριζε από την κορυφή. Η πρώτη θέση άλλαξε χέρια αρκετές φορές με το ενδιαφέρον να φτάνει στα ύψη. Ο Βέλγος μοιράστηκε και στο σκέλος του Σαββάτου τις νίκες στις ειδικές διαδρομές με τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) τον οποίο βέβαια ενδιαφέρει η νίκη στον αγώνα και όχι οι νίκες των επιμέρους σκελών. Η διαφορά των δύο πρωταγωνιστών βρίσκεται μόλις στα 3,3 δευτερόλεπτα και όλα θα κριθούν στο τελευταίο σκέλος της Κυριακής.

Ο τρίτος πρωταγωνιστής του αγώνα, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) υποχώρησε στην τρίτη θέση χάνοντας περισσότερο από μισό λεπτό και κάθε ελπίδα για τη νίκη. Ο Βρετανός, που αντιμετώπισε και πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα το πρωί, δεν μπόρεσε να οδηγήσει το ίδιο γρήγορα με τους αντιπάλους του, στις ιδιαίτερα γλιστερές ειδικές του Σαββάτου.

Τέταρτος παραμένει ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1), χωρίς να απειλείται από κανέναν, με τον Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) να ακολουθεί.

Την έκτη θέση επανέκτησε ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 Rally1) που μετά από μια μικροέξοδο στην πρώτη ειδική του σκέλους την είχε παραχωρήσει στον Greg Munster (Ford Puma Rally1). Ο νεαρός οδηγός από το Λουξεμβούργο όμως υπέπεσε στο λάθος γλιστρώντας σε χαλίκια και εγκατέλειψε σφηνώνοντας το αγωνιστικό του σε μπαριέρα.

Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) κατάφερε να “προσπεράσει” όλα τα αγωνιστικά της κατηγορίας Rally2 ανεβαίνοντας ως την έβδομη θέση, ενώ πίσω του η μάχη για τη νίκη στο WRC2 συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον.

Ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) ολοκλήρωσε το σκέλος μόλις 0,2 (!!!) δευτερόλεπτα μπροστά από τον Pepe Lopez (Skoda Fabia RS Rally2) που κατά τη διάρκεια της ημέρας είχε ανακτήσει την πρωτοπορία. Ο Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) ακολουθεί τρίτος, λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα μακρυά από την κορυφή και δεν το παρατάει. O Ιορδάνης Σερδερίδης ανέβηκε θέσεις στη γενική κατάταξη διατηρώντας την τρίτη θέση της κατηγορίας WRC Masters με το Volkswagen Polo R5.

Η νίκη στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα κριθεί στις τρεις ειδικές της Κυριακής, και είναι εξαιρετικά πιθανό ο νικητής του αγώνα να μην πάρει τους περισσότερους βαθμους. Αύριο τα σπουδαία!

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Από Harris