Με οδήγηση που αν διατηρηθεί όλο το τετραήμερο θα του χαρίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2024 ο Thierry Neuville οδηγεί την κούρσα στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης μετά την ολοκλήρωση και της δεύτερης ημέρας. Σε έναν αγώνα που δεν δημιουργεί διαφορές μεταξύ των πρώτων, ο οδηγός της Hyundai έδωσε τον καλύτερο του εαυτό ολοκληρώνοντας το πρώτο σκέλος στην κορυφή.

Οι Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) και Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) δεν απέχουν πολύ από την κορυφή, όμως θα πρέπει να πιέσουν και να πάρουν ρίσκα για να φτάσουν τον Βέλγο, κάτι που μπορεί να κρίνει και την έκβαση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.

Πιο πίσω, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) έχασε έδαφος στην τελευταία διαδρομή της ημέρας και έδειξε ακόμα μια φορά ότι του λείπει αυτό το “κάτι” που θα τον κρατήσει στο group των πρώτων.

Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) ακολουθεί στην πέμπτη θέση, έχοντας σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του, απέχοντας πολύ όμως από τους υπόλοιπους που δεν δείχνουν ικανοί να ακολουθήσουν το ρυθμό.

Για την έκτη θέση παλεύουν οι Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) και Adrien Fourmaux (Ford Puma Rally1) αντιμετωπίζοντας αμφότεροι πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα των αγωνιστικών τους, ενώ παρόμοια προβλήματα έχει και ο Greg Munster (Ford Puma Rally1) ο οποίος είναι σταθερά ο αργότερος οδηγός της κατηγορίας με υβριδικό αυτοκίνητο.

Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 Rally1) εγκατέλειψε από έξοδο και ελπίζει πλέον να βοηθήσει την ομάδα του στο κυνήγι του πρωταθλήματος κατασκευαστών μόνο στο τελευταίο βαθμολογούμενο σκέλος.

Στη δεύτερη κατηγορία ο Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2) μπροστά από τον Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) που όμως δεν βαθμολογείται, και τον τοπικό Filip Mares (Toyota Yaris Rally2). O διεκδικητής του τίτλου Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) που θέλει μόνο τη νίκη για να έχει ελπίδες για τίτλο, έχασε σχεδόν 1 λεπτό στη νυχτερινή ειδική της Πέμπτης όταν βγήκε από το δρόμο και έσπασε τον πίσω δεξί τροχό του αυτοκινήτου του, ευτυχώς για αυτόν χωρίς περαιτέρω συνέπειες.

Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης μεταφέρεται στα σύνορα Γερμανίας και Αυστρίας με 6 ειδικές διαδρομές 123 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Αποτελέσματα 2ης ημέρας:

Από Harris