GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

WRC Νέα του WRC

WRC 2025- 5. Ράλλυ Πορτογαλίας – 2o σκέλος- Η αναξιοπιστία της Hyundai χαρίζει την πρώτη θέση στον Ogier!

Εκεί που όλα έδειχναν ότι ο Ott Tanak ξεχώριζε από τον ανταγωνισμό και βάδιζε ολοταχώς για τη νίκη στο Ράλλυ Πορτογαλίας, ένα πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του Hyundai i20 Rally1 που οδηγούσε, στην προτελευταία ειδική του Σαββάτου, του στέρησε την ευκαιρία να κερδίσει τα Toyota.

Ο Εσθονός ήταν εντυπωσιακός στις ειδικές του δεύτερου σκέλους, κερδίζοντας τρεις από αυτές, και εκπλήσσοντας με την ταχύτητα του τους αντιπάλους του, μέχρι το αγωνιστικό του να έχει διαφορετική άποψη… Το δώρο αυτό της Hyundai δεν άφησε ανεκμετάλλευτο ο Sebastien Ogier που πήρε με το Toyota Yaris Rally1 την πρωτοπορία και δύσκολα θα την χάσει μέχρι το τέλος.

Ότι δεν κατάφερε ο Γάλλος χάρη στην ταχύητα του, το κατάφερε χάρη στην ατυχία του μεγάλου του αντιπάλου και πλέον του αρκεί να μείνει συγκεντρωμένος στο στόχο του, αφού η διαφορά του μισού σχεδόν λεπτού από τον δεύτερο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1) δεν καλύπτεται υπό φυσιολογικές συνθήκες στα 72 χιλιόμετρα του τελευταίου σκέλους. Ο Φινλανδός ξεπέρασε το εμπόδιο του εξαιρετικού Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1) ο οποίος θα παλέψει στο τελευταίο σκέλος με τα Hyundai των Thierry Neuville και Ott Tanak για την τελευταία θέση του βάθρου.

Την έκτη θέση θα διεκδικήσουν μέχρι τον τερματισμό ο Sami Pajari (Toyota Yaris Rally1) με τον επικεφαλής της βαθμολογίας Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1), με τον Joshua McErlean να είναι ο ταχύτερος οδηγός της M-Sport ξεπερνώντας τον Greg Munster. Δύσκολα θα καταφέρει να επιστρέψει στην βαθμολογούμενη δεκάδα ο Martins Sesks με το τρίτο Ford Puma Rally1, που μαζί με τον Adrien Fourmaux (Hyundai i20 Rally1) θα διεκδικήσουν βαθμούς μόνο για το τελευταίο σκέλος.

Παραμένει εύκολα στην πρωτοπορία της κατηγορίας WRC2 ο Oliver Solberg (Toyota Yaris Rally2) με τους Gus Greensmith (Skoda Fabia RS Rally2) και Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) να μονομαχούν για τη δεύτερη θέση. Χαρακτηριστικό του επιπέδου του ανταγωνισμού είναι πως ο πρώτος Πορτογάλος οδηγός, ο Πρωταθλητής Armindo Araujo βρίσκεται εκτός πρώτης 25αδας και εκτός βαθμολογούμενης 10αδας στο WRC2!

Διαδικαστικά για την υπόθεση νίκη φαίνονται τα τελευταία 72 αγωνιστικά χιλιόμετρα του Ράλλυ Πορτογαλίας, ή μήπως όχι;

Αποτελέσματα 2ου σκέλους: